HahahahaRunningback skrev:Du är ju inte direkt snygg för det...
HahahahaRunningback skrev:Du är ju inte direkt snygg för det...
Precis! Ragga via radio säger ju en del om utstrålningen......Ydde skrev:Hahahaha
spenk skrev:Precis! Ragga via radio säger ju en del om utstrålningen......
Aion skrev:Jaha vad är det nu man har missat zeb???
Nu ska jag ner till amor och käka pizza och dricka öl om någon är sugen så är det bara att komma ner
Ydde skrev:Det är på gång....Kan nog få köpa en för 3500:-
Fan va fint att du sålt bilen....Då är det ju bara till att handla min Saab nu då
Runningback skrev:Du är ju inte direkt snygg för det...
Twice skrev:Nån som hör att någon vill sälja motardhjul till monster hondan så säg till!!!
Zeb_Macahan skrev:Kan du fethaja. Lyssnar på det nu, är det verkligen så jag låter?
//jaG
Twice skrev:Yoshi eller? Han pm:ade mej.
Tänkte väl mellan 8-10 men vi får se vad han säger imorgon.
Blade Chrille skrev:Ut och åka lite söndag eftermiddag/kväll? om vädret håller givetvis.
Ska försöka få ihop lite folk, om alla lyssnar runt lite kan det bli ett bra gäng,
/Chrille
Zeb_Macahan skrev:Sure, vart ska vi åka?
//jaG
Blade Chrille skrev:Ut och åka lite söndag eftermiddag/kväll? om vädret håller givetvis.
Ska försöka få ihop lite folk, om alla lyssnar runt lite kan det bli ett bra gäng,
/Chrille
Blade Chrille skrev:Jag vet inte, är inte så noga för min del. vi pratade lite om Malexander,har hört att det finns många fina vägar däråt. jag brukar alltid missa de här utflykterna som sker så jag känner inte till så många bra vägar. kom med förslag alla som är sugna på en tur på söndag,
Blade Chrille skrev:Jag vet inte, är inte så noga för min del. vi pratade lite om Malexander,har hört att det finns många fina vägar däråt. jag brukar alltid missa de här utflykterna som sker så jag känner inte till så många bra vägar. kom med förslag alla som är sugna på en tur på söndag,
Zeb_Macahan skrev:Malexander känns för långt för mig och motarden. Tidaholm - hjo kanske?
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Vi ska på bio, jag trodde att någon sagt till dig?
//jaG
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |