Emmi skrev:Hörni, ni som kan det här med cross. Jag ska köpa en leksak för max 25 000:-, ska man ha en 125 eller 250 2takt?
4takt går bort med tanke på att det blir för dyrt.
Emmi skrev:Hörni, ni som kan det här med cross. Jag ska köpa en leksak för max 25 000:-, ska man ha en 125 eller 250 2takt?
Om du ska ha 125:a så tycker jag inte Honda längre utan KTM eller Yamaha, Honda har svagaste motorn av 125rna.Emmi skrev:Nu lutar det åt en CR 125 från 01 och framåt.
Emmi skrev:Nu lutar det åt en CR 125 från 01 och framåt.
The_Wanderer skrev:Har precis fått ihop min minimoto efter en "våldsam" vurpa i vintras , är det nån mer här som har å är sugen på å köra lite?
Min minimoto får fortsätta att samla damm ett tag till, min rygg/nacke vill nog vila..The_Wanderer skrev:Har precis fått ihop min minimoto efter en "våldsam" vurpa i vintras , är det nån mer här som har å är sugen på å köra lite?
Har du gått omkull?wima skrev:Min minimoto får fortsätta att samla damm ett tag till, min rygg/nacke vill nog vila..
Ja, jag var och tävlade på STCC i Anderstorp i helgen och råkade krascha när jag ledde i R600..Emmi skrev:Har du gått omkull?
Snart bär det av till Halmstad & en massa sprit!
AJ, de va ju inge bra... En high eller? det gick bra med dig å så i övrigt? hojen?wima skrev:Ja, jag var och tävlade på STCC i Anderstorp i helgen och råkade krascha när jag ledde i R600..
Men nu är ny hjälm beställd så snart väntar SM på Sviestad
Jag körde nog lite för fort i utgången ur Hansenkurvan så framhjulet kom utanför banan och jag lowsidade. Jag drog antagligen i huvet i marken direkt för jag kommer inte ihåg nånting förrän personalen i sjukstugan försöker få av mig skinnstället. Klarade mig bra annars, hjärnskakning och mörbultad på en del ställen bara. Hojen klarade sig riktigt bra, bara lite repiga kåpor på ena sidan.The_Wanderer skrev:AJ, de va ju inge bra... En high eller? det gick bra med dig å så i övrigt? hojen?
Wohoo, läste du att om alla kommer som har anmält sig så kommer till och med folk bli utkvalade från B-finalen. Yeah det blir trångt...wima skrev:Men nu är ny hjälm beställd så snart väntar SM på Sviestad
OjjemenEmmi skrev:Rätta takter!
Yddeman, vad har du köpt dej nu för nåt?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|