Ikon skrev:Funderar på o köpa motard igen säljer förhoppningsvis bilen imorgon,sen kan det bli vad som helst...vilka är det som åker nu för tiden
helt rätt
äntligen!
och slöaThe_Wanderer skrev:Köp en 660... jamenar dom är rätt sällsynta
Ikon skrev:Funderar på o köpa motard igen säljer förhoppningsvis bilen imorgon,sen kan det bli vad som helst...vilka är det som åker nu för tiden
och slöaThe_Wanderer skrev:Köp en 660... jamenar dom är rätt sällsynta
Zeb_Macahan skrev:Ähh, vad fan ska du med en bil till? Du har ju jobbilen.
Vad för bil isf?
//Emmi
GiXXeN skrev:Nån som vet vart man kan få tag i pluggar o stoppa in i dämparna så det inte regnar in i de satans rackarna?
aci skrev:Silvertape finns på biltema
ha, silvertejp är min grej..GiXXeN skrev:silvertejp e inte riktigt min grej
Tyvärr, ska grilla med dom gamla jobbarkompisrna... en annan dag?aci skrev:Hu vad kallt det var att åka båge upp till Jönköping idag handskarna fastnade och det blev frost på visiret
Ska ni ut och köra efter jobbet hojta till så kan jag hänga på.
Masonit skrev:Jag och några polare har precis köpt vars en kinamoppe. Finns det något bra ställe att köra på i Jönköping. Gärna liknande en gokartbana.
\Masonit
Goffe skrev:haha, Aion här på sh vet om lite tips, en grym "bana" med div hinder.. muahahaha
The_Wanderer skrev:Här händer det inte mkt...
ingen som har något nytt på G?
Ikon hur går det med bilaffärerna?
Nån som ska ut å åka nått etc..
Aion de e inte långt kvar tills du får ta ut hojen å nu!
Aion skrev:Håller med du, inte mycket liv här inne, japp bara ca:1mån 5dar 13tim och 37 min
Nä du slutade inte vettigt... vi får ta det på idag, imorron eller på torsdag istället (håller tråden vid liv)Emmi skrev:Fifan. Börjar jobba 1300 idag. Låter roligt. Peter: Ska vi träna ikväll om jag slutar vettigt? Jag hör av mig sen!
//jaG
Jo... jobbar tyvärr på dagarna... hur går det med din träning? du går fortfarande hos sjukgymnast?Maverick skrev:tränar ni enbart på kvällar? (håller oxå lite liv i tråden.. )
The_Wanderer skrev:Jo... jobbar tyvärr på dagarna... hur går det med din träning? du går fortfarande hos sjukgymnast?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|