Bahh... dom är ju så vingliga dom där mopederna, du välter ju hela tidenMartin skrev:Kom å köp!
Bahh... dom är ju så vingliga dom där mopederna, du välter ju hela tidenMartin skrev:Kom å köp!
Ok.. började idag.. kl 07.00 var man uppe på badet. Skönt som fan.. tror jag kommer köra samma tid på friskis.. inte så mkt folk då. Sen e de jävligt skönt att komma upp oxå.Emmi skrev:Henke, vi brukar köra efter jobbet runt 1930 nångång, alla dagar vi hinner med. Förhoppningsvis kommer jag igång med träningen när allt annat har lugnat ner sig i mitt liv med flytt och praktik och jobb osv.
öpöpöp säg nu att du skojar...finns ju inget värre än att gå uppMaverick skrev:Skönt . Sen e de jävligt skönt att komma upp oxå.
Zeb_Macahan skrev:Ostört Supande menar du?
//jaG
Ikon skrev:öpöpöp säg nu att du skojar...finns ju inget värre än att gå upp
Visst e de jobbigt att gå upp.. men fan va gött de e efter man tränat.. man e pigg som fan o har hela dagen framför sig.. man känner sig jävligt kry i hela kroppen!Ikon skrev:öpöpöp säg nu att du skojar...finns ju inget värre än att gå upp
Maverick skrev:Visst e de jobbigt att gå upp.. men fan va gött de e efter man tränat.. man e pigg som fan o har hela dagen framför sig.. man känner sig jävligt kry i hela kroppen!
vaa?? känner du dig bara okej i en timme?? då hade inte jag heller tränat. jag känner mig bättre hela tiden.. när man väl håller igång me träning, så blir det ju att man äter, mår o sover jävligt mkt bättre, vilket gör att man känner sig bra mkt piggare även dom dagar man vilar från träningen.. men de e kanske bara jag som känner så..aci skrev:I 1timme
nä det e faktiskt rätt styvt,ska börja sätta igång med lite träning o cross igen,får dock inte nån ordning på axelnMaverick skrev:vaa?? känner du dig bara okej i en timme?? då hade inte jag heller tränat. jag känner mig bättre hela tiden.. när man väl håller igång me träning, så blir det ju att man äter, mår o sover jävligt mkt bättre, vilket gör att man känner sig bra mkt piggare även dom dagar man vilar från träningen.. men de e kanske bara jag som känner så..
Maverick skrev:vaa?? känner du dig bara okej i en timme?? då hade inte jag heller tränat. jag känner mig bättre hela tiden.. när man väl håller igång me träning, så blir det ju att man äter, mår o sover jävligt mkt bättre, vilket gör att man känner sig bra mkt piggare även dom dagar man vilar från träningen.. men de e kanske bara jag som känner så..
Fattar att du längtar hem till oss här, din stackare...Goffe skrev:hallo suckers!!!....
Det finns en affär som heter kondomerian om jag har fårstått de rätt...den ligger typ vid banarpsgatan, posten...fasst en gata närmre Peset...gymnasiet....Weo skrev:Tjena
provar här då det väl hänger en del jönköp bor här.
Ska till jömköping över helgen iaf, tänkte höra om nån av er vet om det finns nån sex/porr butik tänker inte dalta runt i klädesaffärer hela helgen med tjejen .. har kollat efter på nätet men hittar inget !
vet ni nåt ge mig en gatuadress är ni bussiga !
TACK
Weo skrev:Tjena
provar här då det väl hänger en del jönköp bor här.
Ska till jömköping över helgen iaf, tänkte höra om nån av er vet om det finns nån sex/porr butik tänker inte dalta runt i klädesaffärer hela helgen med tjejen .. har kollat efter på nätet men hittar inget !
vet ni nåt ge mig en gatuadress är ni bussiga !
TACK
Runningback skrev:Fan vad gött Dan!
Hoppas att andreas fattade min önskelista..
Johan.. ska visa dej en bra rehab övning för axeln..
ska visa dej lite bra övningar på ss..
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |