Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Sååååja

Fan va jag och jocke fick problöem påväg till max
sen va det massa vaggerydsbor på bussen hem och det va ett jävla liv till slt!

Bärse fint och imorgon ska man kneg asen blir det mer bärs och svinga några bägare!!!! HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ HOOOOOOOOOOOOOOO :fyllisar :fyllisar
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
ceasar skrev:
Jag tänkte köra, någon som ska med?
Tja mannen. Blev det nån crossåkning denna helg? Själv känner jag av höger underarm fortfarande efter racet förra helgen. Skumt... värsta krampen var under kvalet och inte finalen. Vi får hoppas på bra väder nästa helg så jag kan ge dig en re-match!

Aion skrev:
Laddad för kommande pokerkväll?
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Vekling????? Alla jönköpingsbor som har jobbat på LMS arrangemang i år och som sedan inte kommer på höstfesten... där snackar vi veklingar!!! BLÄH!!! :näsblod Jobba förgäves??? :pangihuve
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
K-Man skrev:
Tja mannen. Blev det nån crossåkning denna helg? Själv känner jag av höger underarm fortfarande efter racet förra helgen. Skumt... värsta krampen var under kvalet och inte finalen. Vi får hoppas på bra väder nästa helg så jag kan ge dig en re-match!

Laddad för kommande pokerkväll?

Jajjmen, Klart att jag är, får väl se till att ha med mig mycket cash, finns väl en del som vill ha revanch :hihi :7peta
 

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Honda crf 250X -06
tänkte höra med er jkpg-bor om hur Ejfa motor är? är dom vetiga? tänkte slå dom en signal imorgon, har råkat ut för ktm 660 sjukan med förlorat tryck i kopplingen ibland, så tänkte höra med dom om dom kan ta hand om det. Pratade med Lelles mc idag o dom sa att det ska fixas gratis av auktiriserad ktm verkstad , för det är dom va? :confused:
 

Kryckan_Jkpg

Ny medlem
Gick med
18 Aug 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Gixxer 1000 k4
Åttiettan skrev:
tänkte höra med er jkpg-bor om hur Ejfa motor är? är dom vetiga? tänkte slå dom en signal imorgon, har råkat ut för ktm 660 sjukan med förlorat tryck i kopplingen ibland, så tänkte höra med dom om dom kan ta hand om det. Pratade med Lelles mc idag o dom sa att det ska fixas gratis av auktiriserad ktm verkstad , för det är dom va? :confused:


Är det vanligt på KTM 660:n. med kopplingen menar jag. jag är nämligen på väg att handla en just sån. Vad är det annars man ska titta på. var och kollade på en idag men den hade en oljepöl under. (bra intryck det gav). På NP:bil ab i jkpg.
 

RirkarD

Vem? jag?
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Honda crf 250X -06
Blade Chrille skrev:
Är det vanligt på KTM 660:n. med kopplingen menar jag. jag är nämligen på väg att handla en just sån. Vad är det annars man ska titta på. var och kollade på en idag men den hade en oljepöl under. (bra intryck det gav). På NP:bil ab i jkpg.

ja är visst ett fabrikationsfel som ska åtgärdas gratis, alla råkar inte ut för det men många gör det, är visst inget större ingrepp. Annars är det nog inget särkilt utöver det vanliga, har bara kört 25 mil med min men är helnöjd
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
Åttiettan skrev:
ja är visst ett fabrikationsfel som ska åtgärdas gratis, alla råkar inte ut för det men många gör det, är visst inget större ingrepp. Annars är det nog inget särkilt utöver det vanliga, har bara kört 25 mil med min men är helnöjd

jag har kört 300 mil o mer än helnöjd! :banana
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Inflyttningsfest hos mej snart! :fyllisar

Menade Kalle som körde R6 innan, han kör motard nu ju! Jag har aldrig hört om det på 660n innan, men min koppling rasade ju efter 200 mil...:gnissla Lämna in på Ejfa, meken är duktig, annars inget att ha.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Alla 660 drabbas av tryckfallet så fort motorn får arbeta hårt. Bankörning är ett eccelent tillfälle. Stör väl inte så mycket, menmen..

//jaG
 

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Ort
Sthlm/Nacka
Hoj
Ducati 1198S Corse
Zeb_Macahan skrev:
Alla 660 drabbas av tryckfallet så fort motorn får arbeta hårt. Bankörning är ett eccelent tillfälle. Stör väl inte så mycket, menmen..

//jaG

Jag hade aldrig problem med min koppling, förutom att den skramlade lite på tomgång.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Aion skrev:
Zeb_Macahan skrev:
Alla 660 drabbas av tryckfallet så fort motorn får arbeta hårt. Bankörning är ett eccelent tillfälle. Stör väl inte så mycket, menmen..


Då är det inget du råkat ut för alltså :7peta :hihi

Ha, säger killen som verkligen har bevisat hur man kör hårt på både bana o framför allt hur man verkligen låter maskinen jobba när man stuntar.. :7peta
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top