Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
lite dött här ja.. så, därför hoppas jag att ni får riktigt ruttet väder för torsdag morgon sitter jag full över island, för att landa i Texas :) Yeeeehaaa.

de lär bli mkt :fyllisar , mkt V8:eek:r o mera :fyllisar .. men bara i 3 veckor, sen är cashen slut (dem lär nog ta slut långt innan resans slut iofs)
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
får hoppas det blir fest när du kommer hem då.. ha det gött over there.. :tummenupp
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Goffe skrev:
lite dött här ja.. så, därför hoppas jag att ni får riktigt ruttet väder för torsdag morgon sitter jag full över island, för att landa i Texas :) Yeeeehaaa.

de lär bli mkt :fyllisar , mkt V8:eek:r o mera :fyllisar .. men bara i 3 veckor, sen är cashen slut (dem lär nog ta slut långt innan resans slut iofs)


Texas på Island goffe du har blivit lurad :7peta









Ok hoppas du få det riktigt nice :tummenupp , är inte ett dugg avundsjuk :rolleyes: :gnissla trivs mycket bättre här i kalla sverige med allt jobbande.

På tal om något helt annat. Är det party på g i helgen? är ju ledig för en gång skull och i stan
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
The_Wanderer skrev:
Jo... jobbar tyvärr på dagarna... :( hur går det med din träning? du går fortfarande hos sjukgymnast?
Nja.. jag har så jag kan gå bort när jag vill till vårdcentralen o gå träna.. men fick tyvärr problem me högerfoten i somras, så det har inte blivit av något mer.. men jag måste komma igång o börja träna riktigt igen.. då jag börjar bli tokfet :( innan tränade jag vid kl 6.30 på tis o torsdagar på friskis, sen käkade man frukost där.. helt klockrent. Nån som e sugen på att börjar köra så??
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Klockrent att göra så! Upp i gryningen, träna, basta och svulla. Klar vid halv nio.

Hade gärna hängt med men jag har lite väl mycket just nu..... det är säkert!

Hänger med när det lugnar ner sig//spenk
 

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM EXC 500 -12
SPENK: Ye right :rofl

Mavve: mja, är inte den morron piggaste även om jag fått för mig att börja 7 men nja inte träna så tidigt... på jobbet är det fortfarande ingen annan än jag som är där då så då kan man Öh "få mkt gjort" (inte) innan dom andra kommer...
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
The_Wanderer skrev:
SPENK: Ye right :rofl

Mavve: mja, är inte den morron piggaste även om jag fått för mig att börja 7 men nja inte träna så tidigt... på jobbet är det fortfarande ingen annan än jag som är där då så då kan man Öh "få mkt gjort" (inte) innan dom andra kommer...


Hehe inte bara jag som inte är vaken innan 2koppar kaffe, runt 0930 brukar man piggna till.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Nu jävla ska man börja bli seriös igen.. bassängträning tis o tors kl 07.00 på rosenlundsbadet.. måste bara komma igång me styrketräningen oxå.. vilka dagar o tider brukar ni köra??
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Henke, vi brukar köra efter jobbet runt 1930 nångång, alla dagar vi hinner med. Förhoppningsvis kommer jag igång med träningen när allt annat har lugnat ner sig i mitt liv med flytt och praktik och jobb osv.
 

Runningback

Loud pipes saves lives...
Gick med
10 Apr 2004
Ort
Husky
Hoj
CR500 -96
Maverick skrev:
har kort på friskis.. så tyvärr det få bli där..

Sliskis kommer ju att öppna i husky.. typ i ICA huset om jag inte minns fel?
Dock kommer det väl fortfarande vara mycket handskar och anteckningsblock för att kunna skriva ner hur många man klarar på 100 i bänk.. :7peta
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top