Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
K-Man skrev:
Och jag tog ett gnetpass på jobbet 15-23... men sen kanske :tungan

Nån som kan låna ut en snowboard tors-sön vecka 14? Behöver inte vara nåt avancerat...

Jaha typiskt, :4skrika
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Am Football

Sön kväll 22/1 2100 spelar Broncos mot Steelers i conference finalen. Finns det intresse så är ni välkomna till mig och titta! Jag kommer sitta uppe och se Seahawks- Panthers matchen efteråt oxå.
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
K-Man skrev:
Och jag tog ett gnetpass på jobbet 15-23... men sen kanske :tungan

Nån som kan låna ut en snowboard tors-sön vecka 14? Behöver inte vara nåt avancerat...


tja ! Om du är sugen så kan du få låna en gammal bräda som jag har liggandes.. även ett par pjäxor till i storlek 43..
den är ganska liten ca 137 lång bara,, har haft den i typ 6 år. =)
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
speedo skrev:
tja ! Om du är sugen så kan du få låna en gammal bräda som jag har liggandes.. även ett par pjäxor till i storlek 43..
den är ganska liten ca 137 lång bara,, har haft den i typ 6 år. =)
Låter ju kung! Jag har 43 i skor. Hur är en 137-bräda för en nybörjare?

Ingen som ska ut på cross och sladda idag?
 

j-eke

Medlem
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Ktm 640
K-Man skrev:
Låter ju kung! Jag har 43 i skor. Hur är en 137-bräda för en nybörjare?

Ingen som ska ut på cross och sladda idag?


den är skit smidig att åka med.. men den kan behövas vallas lite eller nått.. finns en del repor och jack i den..
Det är bara att hojta till så kan jag leverera den.. men som sakt den skulle behöva en omgång undertill.. =)

Jag hade med den ner till växjö för några veckor sedan.. Vi plockade ut polarens bech buggy och åkte efter den.. "råkade" komma ut på asfalten.. =)
men roligt va d.. hehe.
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
K-Man skrev:
Jaha, intresset för pulkarace var ju sådar lagom svalt... :hihi Nåja, sitt hemma och uggla då! :4skrika Jobbar kommande två helger så jag hade hoppats på nåt kul denna...
Zeb: hur går det med däcken? :7peta

Däcken ska bara få skydd från dubben på insidan, men jag har ett och annat att stå i innan mexico på måndag.

Ringer om det.

/ Jens
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Fy i helvete vilken rolig bil man har blivit med! Impreza GT -99 med 8500 mil på mätaren och 1 ägare!

Ser ni något blått som viner av turbo så kan det vara jag, vinka!

//jaG
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
har du sålt pickisen?? Den där subban måste vara en tokrolig bil så här på vintern!! :tummenupp

Undrar när min nya bil kommer.. :confused:
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Fy i helvete vilken rolig bil man har blivit med! Impreza GT -99 med 8500 mil på mätaren och 1 ägare!

Ser ni något blått som viner av turbo så kan det vara jag, vinka!

//jaG

8500 då är det snart dax för stora servicen på turbon :)

Är det en mörkblå, eller har
den den rätta ljusblå färgen? tyckte att jag såg en något mörkare impreza som man reagerade på att färgen inte stämde.

Men hur som helst brossan hade en 99 innan och det är en riktigt trevlig bl att köra :) det är ju bara att gratulera till ett bra köp även om pickisen är coolare.
 
Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Aion skrev:
8500 då är det snart dax för stora servicen på turbon :)

Är det en mörkblå, eller har
den den rätta ljusblå färgen? tyckte att jag såg en något mörkare impreza som man reagerade på att färgen inte stämde.

Men hur som helst brossan hade en 99 innan och det är en riktigt trevlig bl att köra :) det är ju bara att gratulera till ett bra köp även om pickisen är coolare.

Den stora servicen har inget med turbon att göra, men ack kamrem. Nu har jag ju den stora fördelen att ha Roland, mekaniker, som morbror :banana. Materialet kostar 2-5000 ca, arbetet gratis!

Har faktiskt inga bilder alls, konstigt nog, men jag kan ta en i eftermiddag om ni vill!

//jaG
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Den stora servicen har inget med turbon att göra, men ack kamrem. Nu har jag ju den stora fördelen att ha Roland, mekaniker, som morbror :banana. Materialet kostar 2-5000 ca, arbetet gratis!

Har faktiskt inga bilder alls, konstigt nog, men jag kan ta en i eftermiddag om ni vill!

//jaG

Åhfan inget med turbon alls! men det är klart 2-5000:- för material är betydligt bättre än 10000:- för att lämna in den! annars kan du väl göra det själv, kan inte vara så krångligt. :)

Vart tog pickisen vägen då?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Zeb_Macahan skrev:
Har faktiskt inga bilder alls, konstigt nog, men jag kan ta en i eftermiddag om ni vill!
//jaG
Så bytet blev av. Nice! :tummenupp Vad la du emellan till slut?

Kommer vi kunna kränga på dina däck innan mexiko? Vore bra.... Om inte, vilket datum kommer du hem?

Jag tänkte anmäla mitt intresse till SMC instruktör tänkte jag. Vad innebär det rent praktiskt om man nu skulle lyckas bli det? Betalar man inget för själva banåkningen/instruktörstiden?
 

Stenis

YAMAHA BROTHERS
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Jönköping
Hoj
En blå MT-01 05 med Akrapovic
K-Man skrev:
Så bytet blev av. Nice! :tummenupp Vad la du emellan till slut?

Kommer vi kunna kränga på dina däck innan mexiko? Vore bra.... Om inte, vilket datum kommer du hem?

Jag tänkte anmäla mitt intresse till SMC instruktör tänkte jag. Vad innebär det rent praktiskt om man nu skulle lyckas bli det? Betalar man inget för själva banåkningen/instruktörstiden?


Hej K-man nu har ja flyttat min hoj till mitt nya garage :tummenupp så nu har du mycke plats att vara på!! hur går det med jens däck?? men vi syns nog iaf ha de !
mvh Stenis :tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top