Aion
black danger lost in the woods
K-Man skrev:Och jag tog ett gnetpass på jobbet 15-23... men sen kanske
Nån som kan låna ut en snowboard tors-sön vecka 14? Behöver inte vara nåt avancerat...
Jaha typiskt,
Nån som kan låna ut en snowboard tors-sön vecka 14? Behöver inte vara nåt avancerat...
Låter ju kung! Jag har 43 i skor. Hur är en 137-bräda för en nybörjare?speedo skrev:tja ! Om du är sugen så kan du få låna en gammal bräda som jag har liggandes.. även ett par pjäxor till i storlek 43..
den är ganska liten ca 137 lång bara,, har haft den i typ 6 år. =)
K-Man skrev:Låter ju kung! Jag har 43 i skor. Hur är en 137-bräda för en nybörjare?
Ingen som ska ut på cross och sladda idag?
K-Man skrev:Jaha, intresset för pulkarace var ju sådar lagom svalt... Nåja, sitt hemma och uggla då! Jobbar kommande två helger så jag hade hoppats på nåt kul denna...
Zeb: hur går det med däcken?
Zeb_Macahan skrev:Fy i helvete vilken rolig bil man har blivit med! Impreza GT -99 med 8500 mil på mätaren och 1 ägare!
Ser ni något blått som viner av turbo så kan det vara jag, vinka!
//jaG
jaja.. jag ska lägga upp bilder på den när den väl kommer..NSR_Martin skrev:Hörrö, man kan inte gå o köpa en bil utan att lägga upp en bild här!
Martin skrev:Aaah, 4wd och turbo är aldrig tråkigt än mindre vintertid
Nu förstår jag inte?Runningback skrev:Audi s2 eller urquattro?
Martin skrev:Nu förstår jag inte?
Audi S1 såklart
MagnusK skrev:
Aion skrev:8500 då är det snart dax för stora servicen på turbon
Är det en mörkblå, eller har
den den rätta ljusblå färgen? tyckte att jag såg en något mörkare impreza som man reagerade på att färgen inte stämde.
Men hur som helst brossan hade en 99 innan och det är en riktigt trevlig bl att köra det är ju bara att gratulera till ett bra köp även om pickisen är coolare.
Zeb_Macahan skrev:Den stora servicen har inget med turbon att göra, men ack kamrem. Nu har jag ju den stora fördelen att ha Roland, mekaniker, som morbror . Materialet kostar 2-5000 ca, arbetet gratis!
Har faktiskt inga bilder alls, konstigt nog, men jag kan ta en i eftermiddag om ni vill!
//jaG
Så bytet blev av. Nice! Vad la du emellan till slut?Zeb_Macahan skrev:Har faktiskt inga bilder alls, konstigt nog, men jag kan ta en i eftermiddag om ni vill!
//jaG
K-Man skrev:Så bytet blev av. Nice! Vad la du emellan till slut?
Kommer vi kunna kränga på dina däck innan mexiko? Vore bra.... Om inte, vilket datum kommer du hem?
Jag tänkte anmäla mitt intresse till SMC instruktör tänkte jag. Vad innebär det rent praktiskt om man nu skulle lyckas bli det? Betalar man inget för själva banåkningen/instruktörstiden?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|