Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Mheel skrev:
Jag har nog en xp pro på skiva med crackad nyckel sen updaten fixar du efteråt.

//Mheel
:ajjabajja självklart handlar man original :lol . :mattias gå nu till affären och köp en orginal cd och var ett föredömme för dom unga. :mattias

:D
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Mheel skrev:
Jag har nog en xp pro på skiva med crackad nyckel sen updaten fixar du efteråt.

//Mheel
jag har oxå en xp pro med crackad nyckel.. behöver alltså enbart fixen.. vart hittar man den?

Aion skrev:
:ajjabajja självklart handlar man original :lol . :mattias gå nu till affären och köp en orginal cd och var ett föredömme för dom unga. :mattias

:D
Jag har en riktig nyckel till XP-home.. men eftersom man inte fick med en riktig xp-skiva med datorn utan en dum jävla recovery-skiva.. så kan jag inte använda den!!
 

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Maverick skrev:
jag har oxå en xp pro med crackad nyckel.. behöver alltså enbart fixen.. vart hittar man den?


Jag har en riktig nyckel till XP-home.. men eftersom man inte fick med en riktig xp-skiva med datorn utan en dum jävla recovery-skiva.. så kan jag inte använda den!!

Jag har det på min dator, kan se om jag kan maila den.

//Mheel
 

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Maverick skrev:
jag har oxå en xp pro med crackad nyckel.. behöver alltså enbart fixen.. vart hittar man den?


Jag har en riktig nyckel till XP-home.. men eftersom man inte fick med en riktig xp-skiva med datorn utan en dum jävla recovery-skiva.. så kan jag inte använda den!!

jag har addat dig på msn så gå online så kan jag skicka filerna.

//Mheel
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Nu bär det av mot värmland o WRC,nån annan som ska upp?

Hoppas stenhårt på mattias ekstöm :tummenupp
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Maverick skrev:
jag har oxå en xp pro med crackad nyckel.. behöver alltså enbart fixen.. vart hittar man den?


Jag har en riktig nyckel till XP-home.. men eftersom man inte fick med en riktig xp-skiva med datorn utan en dum jävla recovery-skiva.. så kan jag inte använda den!!
:hihi

så sant så sant
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Mheel skrev:
Har du varit på någon trevlig date på sistonde med en som heter Malin?? :gnissla
//Mheel
Du har PM. Vem jag dejtar eller inte behöver inte hela världen veta. Vad är problemet? (svara i pm)



Maverick skrev:
Joooo.. alla vill veta.. :D
Ja man kan ju ge sig fanken på att det blir skvaller direkt. Ni har väl bara tråkigt stillsamma par-liv allihop numera... :D ....eller uppenbarligen inte alla
 
Last edited:

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Vad sägs som lite isåkning nästa helg?
Sålde huskyn och köpte en CR 250 nu, va uppe i stugan o tjuvtränade lite idag, gött mos...!

Vilka är på i helgen? Lördag eller söndag, spelar kvitta för mig, lika så vilken sjö... Vet inte vilken som är bäst...?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
NSR_Martin skrev:
Vad sägs som lite isåkning nästa helg?
Vilka är på i helgen? Lördag eller söndag, spelar kvitta för mig, lika så vilken sjö... Vet inte vilken som är bäst...?
Söndag kan funka för mig. Måste byta bromsbelägg på ambulansen först bara (i veckan eller lördag) Lovsjön Taberg funkade bra sist men nu har ju tempen varierat och det har snöat en massa sen jag åkte sist. Nån som vet om det plogats nånstans?
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
K-Man skrev:
Söndag kan funka för mig. Måste byta bromsbelägg på ambulansen först bara (i veckan eller lördag) Lovsjön Taberg funkade bra sist men nu har ju tempen varierat och det har snöat en massa sen jag åkte sist. Nån som vet om det plogats nånstans?

Tenhult brukar väl plogas, dock vet jag ej hur det ser ut nu, men det är klart efter vad vädret ser ut så får dom nog ligga i för att få det plogat mellan snöflingorna :tungan
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
I värsta fall får man väll ta med snöslungan om man vill göra en bana... är det puder är det bara till o slänga i fyran o tuffa på... Tar väll lite tid men det får det ju va värt.

Dock verkar inte intresset så stort? Inga som kan/vill kör is i helgen?
 

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Ort
Sthlm/Nacka
Hoj
Ducati 1198S Corse
NSR_Martin skrev:
I värsta fall får man väll ta med snöslungan om man vill göra en bana... är det puder är det bara till o slänga i fyran o tuffa på... Tar väll lite tid men det får det ju va värt.

Dock verkar inte intresset så stort? Inga som kan/vill kör is i helgen?

Intresset är stort, men avsaknaden av dubbdäck är större...:(
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
ceasar skrev:
Intresset är stort, men avsaknaden av dubbdäck är större...:(
Hörde om en som gjort egna, funkade tydligen rätt bra... Ta ett par crossdäck, borra hål för alla dubb med ett 2mm borr typ, bara så skruven kommer rätt. Sen köper du självborrande skruv med sexkantsskalle i lagom längd och skruvar innifrån, sen på med några lager silvertejp, TADA, dubbdäck! :tummenupp
Så behöver det inte bli så dyrt...

Snackade inte zeb om att göra nått liknande?
 

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Ort
Sthlm/Nacka
Hoj
Ducati 1198S Corse
Jo, Zeb gjorde egna... Grejen är att jag har inte nåt bra garage där jag kan hålla på och meka, det är därför jag funderar på att sälja crossen...
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
ceasar skrev:
Jo, Zeb gjorde egna... Grejen är att jag har inte nåt bra garage där jag kan hålla på och meka, det är därför jag funderar på att sälja crossen...
Tyst med dig nu :mattias Här ska det inte säljas nån cross inte!
Går ju alltid va hos nån kompis eller så... Köksbordet funkar ju också fint.... :rolleyes:
 

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Ort
Sthlm/Nacka
Hoj
Ducati 1198S Corse
NSR_Martin skrev:
Tyst med dig nu :mattias Här ska det inte säljas nån cross inte!
Går ju alltid va hos nån kompis eller så... Köksbordet funkar ju också fint.... :rolleyes:

Jag har nog kvar crossen till april-maj nångång, så vi kan ju åka lite så fort snön försvinner. Men i juni drar jag hem till Sthlm och gratisjobbar hela sommaren, och då kan jag ju glömma att ha kvar crossen.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top