Mheel
Medlem
Maverick skrev:vart hittar man den då?
Jag har nog en xp pro på skiva med crackad nyckel sen updaten fixar du efteråt.
//Mheel
Maverick skrev:vart hittar man den då?
självklart handlar man original . gå nu till affären och köp en orginal cd och var ett föredömme för dom unga.Mheel skrev:Jag har nog en xp pro på skiva med crackad nyckel sen updaten fixar du efteråt.
//Mheel
jag har oxå en xp pro med crackad nyckel.. behöver alltså enbart fixen.. vart hittar man den?Mheel skrev:Jag har nog en xp pro på skiva med crackad nyckel sen updaten fixar du efteråt.
//Mheel
Jag har en riktig nyckel till XP-home.. men eftersom man inte fick med en riktig xp-skiva med datorn utan en dum jävla recovery-skiva.. så kan jag inte använda den!!Aion skrev:självklart handlar man original . gå nu till affären och köp en orginal cd och var ett föredömme för dom unga.
Maverick skrev:jag har oxå en xp pro med crackad nyckel.. behöver alltså enbart fixen.. vart hittar man den?
Jag har en riktig nyckel till XP-home.. men eftersom man inte fick med en riktig xp-skiva med datorn utan en dum jävla recovery-skiva.. så kan jag inte använda den!!
Maverick skrev:jag har oxå en xp pro med crackad nyckel.. behöver alltså enbart fixen.. vart hittar man den?
Jag har en riktig nyckel till XP-home.. men eftersom man inte fick med en riktig xp-skiva med datorn utan en dum jävla recovery-skiva.. så kan jag inte använda den!!
K-Man skrev:R1 är ju roligare gathoj men en xtra R6 är ju en reservdelshoj samtidigt
Du har PM. Vem jag dejtar eller inte behöver inte hela världen veta. Vad är problemet? (svara i pm)Mheel skrev:Har du varit på någon trevlig date på sistonde med en som heter Malin??
//Mheel
Ja man kan ju ge sig fanken på att det blir skvaller direkt. Ni har väl bara tråkigt stillsamma par-liv allihop numera... ....eller uppenbarligen inte allaMaverick skrev:Joooo.. alla vill veta..
Joooo.. alla vill veta..K-Man skrev:Du har PM. Vem jag dejtar eller inte behöver inte hela världen veta. Vad är problemet? (svara i pm)
Söndag kan funka för mig. Måste byta bromsbelägg på ambulansen först bara (i veckan eller lördag) Lovsjön Taberg funkade bra sist men nu har ju tempen varierat och det har snöat en massa sen jag åkte sist. Nån som vet om det plogats nånstans?NSR_Martin skrev:Vad sägs som lite isåkning nästa helg?
Vilka är på i helgen? Lördag eller söndag, spelar kvitta för mig, lika så vilken sjö... Vet inte vilken som är bäst...?
K-Man skrev:Söndag kan funka för mig. Måste byta bromsbelägg på ambulansen först bara (i veckan eller lördag) Lovsjön Taberg funkade bra sist men nu har ju tempen varierat och det har snöat en massa sen jag åkte sist. Nån som vet om det plogats nånstans?
NSR_Martin skrev:I värsta fall får man väll ta med snöslungan om man vill göra en bana... är det puder är det bara till o slänga i fyran o tuffa på... Tar väll lite tid men det får det ju va värt.
Dock verkar inte intresset så stort? Inga som kan/vill kör is i helgen?
Hörde om en som gjort egna, funkade tydligen rätt bra... Ta ett par crossdäck, borra hål för alla dubb med ett 2mm borr typ, bara så skruven kommer rätt. Sen köper du självborrande skruv med sexkantsskalle i lagom längd och skruvar innifrån, sen på med några lager silvertejp, TADA, dubbdäck!ceasar skrev:Intresset är stort, men avsaknaden av dubbdäck är större...
Tyst med dig nu Här ska det inte säljas nån cross inte!ceasar skrev:Jo, Zeb gjorde egna... Grejen är att jag har inte nåt bra garage där jag kan hålla på och meka, det är därför jag funderar på att sälja crossen...
NSR_Martin skrev:Tyst med dig nu Här ska det inte säljas nån cross inte!
Går ju alltid va hos nån kompis eller så... Köksbordet funkar ju också fint....
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|