Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Twice skrev:
HÖHÖHÖ Och 3500:- senare så ska den piskas igen.
Blev en sväng i söndags! :fyllisar

I veckan åker nog motardhjulen på, vägarna är ju torra på dagarna om det är lite sol.
SAKNAR DOM SMÅ BLÅBLINKANDE ASEN! :hihi
Jaa du Twice, man har ju hört lite historier hit och dit, införskaffade själv i höstas det objektet du så fint kontrollerar på denna bild, nämligen en FE 501 00. Hört att du inte gillade den hojen men jag hoppas att jag kan få ha lite mer tur än dig vad gäller hållbarheten, annars väldigt go hoj, håller på LV regga nu och det blir motardfälgar om jag lyckas då får vi ut och bränna lite med gänget, får bekanta mig lite först sen kan ni kanske lära mig att köra som en man på ett hjul.
DSC_7730.jpg
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
philsson skrev:
Jaa du Twice, man har ju hört lite historier hit och dit, införskaffade själv i höstas det objektet du så fint kontrollerar på denna bild, nämligen en FE 501 00. Hört att du inte gillade den hojen men jag hoppas att jag kan få ha lite mer tur än dig vad gäller hållbarheten, annars väldigt go hoj, håller på LV regga nu och det blir motardfälgar om jag lyckas då får vi ut och bränna lite med gänget, får bekanta mig lite först sen kan ni kanske lära mig att köra som en man på ett hjul.]
Hadde också planer på att lv regga min men det blev aldrig av.
Spelar ingen roll märkte att det var riktigt sällan jag körde lagligt, bara när jag var tvungen att vänta på alla andra :D :D

Ska bara ta en stöldförsäkring på crossen då ingår trafik på den sen är det bara härja jävlar!

Gott med köttbullar makaroner och sås! :tomten

Ska bara tilägga att jag inte redde ut den wheelien! :hihi
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Twice skrev:
Hadde också planer på att lv regga min men det blev aldrig av.
Spelar ingen roll märkte att det var riktigt sällan jag körde lagligt, bara när jag var tvungen att vänta på alla andra :D :D

Ska bara ta en stöldförsäkring på crossen då ingår trafik på den sen är det bara härja jävlar!

Gott med köttbullar makaroner och sås! :tomten
Jo det förståss, dock uppmanar jag dig till att köra LV reggat med en redig trafikförsäkring, det må ändå vara bättre :pannkyss. Förlåt om du tycker jag är en moralkärring nu. :näsblod

Å glöm inte dedär med att du ska lära mig slanga i sommar. :D
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
philsson skrev:
Jo det förståss, dock uppmanar jag dig till att köra LV reggat med en redig trafikförsäkring, det må ändå vara bättre :pannkyss. Förlåt om du tycker jag är en moralkärring nu. :näsblod

Å glöm inte dedär med att du ska lära mig slanga i sommar. :D

Alkoholövningarna innan slanga! Dom håller Ikon och Ydde i!
Jack & Coke utan coke. 96:an och 12:a Long island samt fulöl är några fina ord! Somnar du innan IKON så vinner du!

Galten vann vadet i Lördags tamejfan! 50kr till den som knullade fulast brud! Och för en gångs skull så vann jag inte.... :brinnerup
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Twice skrev:
Alkoholövningarna innan slanga! Dom håller Ikon och Ydde i!
Jack & Coke utan coke. 96:an och 12:a Long island samt fulöl är några fina ord! Somnar du innan IKON så vinner du!

Galten vann vadet i Lördags tamejfan! 50kr till den som knullade fulast brud! Och för en gångs skull så vann jag inte.... :brinnerup
Jaa du jag vet inte vad jag ska säga :lol Det priset är det "nog inte" värt att få :hihi Huvudsaken är ju att man har kul. :rolleyes:
Aja.. hojkörning blir det i sommar, längtar som as nu tills vi träffas vid atollen nästa gång om 4 veckor sådär kanske om man får hoppas lite. Kör du nå dubb nu i vinter på CRFen föresten?
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
philsson skrev:
Jaa du jag vet inte vad jag ska säga :lol Det priset är det "nog inte" värt att få :hihi Huvudsaken är ju att man har kul. :rolleyes:
Aja.. hojkörning blir det i sommar, längtar som as nu tills vi träffas vid atollen nästa gång om 4 veckor sådär kanske om man får hoppas lite. Kör du nå dubb nu i vinter på CRFen föresten?

Kört lite is på några sjöar, men nu är det lite dumt att åka ut på dom... Har vart runt plusgrader länge nu...

Till helgen tänkte jag mej första motardrundan om det är sol ute! :brinnerup
 

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Twice skrev:
Kört lite is på några sjöar, men nu är det lite dumt att åka ut på dom... Har vart runt plusgrader länge nu...

Till helgen tänkte jag mej första motardrundan om det är sol ute! :brinnerup
Åh, redan till helgen. :Bugar Ifs det är ju snöfritt på de flästa landsvägar nu, säg inte sånt nu när hojen inte är reggad, :4skrika :fatta!
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Lite musiksnack:

"Köpte" ett nytt album härom dagen med Arch enemy, ni som inte lysssnat på detta ypperliga band borde göra det, riktigt krymm sångerska med röst hämtad någonstans från det mörka varma stället några våningar ner. Trodde inte att det var möjligt för en sådan liten nätt tös att kunna få fram en sådan röst.

hemsida: http://www.archenemy.net/
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
K-Man skrev:
Så det var ingen isåkning i helgen? Du ska väl inte klaga på helgens underhållning ändå :7peta

Oh nej oh nej! Trevligare söndag var längesedan jag upplevde. HOPPAS att det blir fler gånger, så du får en chans att ta revansch :7peta

MYCKET trevligt!:tummenupp

Aion skrev:
Lite musiksnack:

"Köpte" ett nytt album härom dagen med Arch enemy, ni som inte lysssnat på detta ypperliga band borde göra det, riktigt krymm sångerska med röst hämtad någonstans från det mörka varma stället några våningar ner. Trodde inte att det var möjligt för en sådan liten nätt tös att kunna få fram en sådan röst.

hemsida: http://www.archenemy.net/
Har lyssnat lite på Arch enemy.... lite missnöjd med just sången annars så öser de på bra! :4skrika :Rockbanan
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Maverick skrev:
ska man stava med "k" så måste man även stava med "i".. krimm.. annars missar man det där härliga skånska/utländska uttalet..

:D det är faktiskt sant

spenk skrev:
Oh nej oh nej! Trevligare söndag var längesedan jag upplevde. HOPPAS att det blir fler gånger, så du får en chans att ta revansch :7peta

MYCKET trevligt!:tummenupp

det luktar fuskträning k-man :fatta!
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
Hmmmmm Ylen? Har inte du kallat det "Spenk's sjö" en gång i tiden när smulan tväklotade vid nattligt bad i denna sjö......:öl:rofl

Hursomhelst så var det lugnt i helgen däruppe, jag o gumman var där hela helgen o hade det gutt. Lite synd också, hade varit kul med lite underhållning när man satt där i stugvärmen! myyyyyyyyyyys :tomten

//spenk


klart dete din sjö mäster...vile bara vara lite märkvärdig o visa att jag allt visste vad den hette en gång i tiden...my bad :tomten

Twice skrev:
Alkoholövningarna innan slanga! Dom håller Ikon och Ydde i!
Jack & Coke utan coke. 96:an och 12:a Long island samt fulöl är några fina ord! Somnar du innan IKON så vinner du!

Galten vann vadet i Lördags tamejfan! 50kr till den som knullade fulast brud! Och för en gångs skull så vann jag inte.... :brinnerup

oooo jäääää jack & coke utan coke är bland det göttigaste som finns :tummenupp

Ja galt jäveln vann o han låg fortfarande o gökade när jag ringde han vid halv 3..Jag skrattde gått åt han o sa att han skulle nog få ågren på söndagen men inte ens det hade han... :fatta!
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
spenk skrev:
Oh nej oh nej! Trevligare söndag var längesedan jag upplevde. HOPPAS att det blir fler gånger, så du får en chans att ta revansch :7peta
Revansch??? Jag har för mig att vi vann en runda var och dessutom var det nån som fegade i klass 1 :7peta
Jag kan bygga en dynamiskt-station och sen kan vi se hur resultatet blir ;)

Aion skrev:
det luktar fuskträning k-man :fatta!
Nope, har inte tränat mycket alls på skyttet det senaste året!! :4skrika :rofl Vi var i Vetlanda och sköt puffror, inget annat.
 
Last edited:

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
K-Man skrev:
Revansch??? Jag har för mig att vi vann en runda var och dessutom var det nån som fegade i klass 1 :7peta

Nope, har inte tränat mycket alls på skyttet det senaste året!! :4skrika :rofl Vi var i Vetlanda och sköt puffror, inget annat.
Vaaa.. hoppade han över A klassen?? Spenk?!?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Maverick skrev:
Vaaa.. hoppade han över A klassen?? Spenk?!?
Nejdå, han sköt med min HK och gjorde det rätt bra men klantade sig på sista och jag klådde honom på poäng i A. I C hade Spenk 4 träffar mer än jag. Han gick dock som klass 1-skytt och jag som klass-2 så det blir väl lite skillnad i resultatlistorna (vilka ej kommit upp än) Gå och sov Mavve! Jag jobbar så jag får inte :(
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
K-Man skrev:
Revansch??? Jag har för mig att vi vann en runda var och dessutom var det nån som fegade i klass 1 :7peta
Jag kan bygga en dynamiskt-station och sen kan vi se hur resultatet blir ;)

Nope, har inte tränat mycket alls på skyttet det senaste året!! :4skrika :rofl Vi var i Vetlanda och sköt puffror, inget annat.

Aha sedär lite pang,pang är ju inte fel!
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
K-Man skrev:
Nejdå, han sköt med min HK och gjorde det rätt bra men klantade sig på sista och jag klådde honom på poäng i A. I C hade Spenk 4 träffar mer än jag. Han gick dock som klass 1-skytt och jag som klass-2 så det blir väl lite skillnad i resultatlistorna (vilka ej kommit upp än) Gå och sov Mavve! Jag jobbar så jag får inte :(

Det stämmer som du säger. Kör vi dynamiskt så tokspöar du mig!:fakta Hade jag yrkat giltigt vapenfel på stn 8 så hade det sett annorlunda ut...... eller jag hade haft chans i alla fall :rolleyes:

Säger bara.....FULLT i C, klass ett eller ej! :banana
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
philsson skrev:
Åh, redan till helgen. :Bugar Ifs det är ju snöfritt på de flästa landsvägar nu, säg inte sånt nu när hojen inte är reggad, :4skrika :fatta!

Har kört ganska länge oreggat nu, funkar fin fint! :tummenupp

Ikon skrev:
klart dete din sjö mäster...vile bara vara lite märkvärdig o visa att jag allt visste vad den hette en gång i tiden...my bad :tomten



oooo jäääää jack & coke utan coke är bland det göttigaste som finns :tummenupp

Ja galt jäveln vann o han låg fortfarande o gökade när jag ringde han vid halv 3..Jag skrattde gått åt han o sa att han skulle nog få ågren på söndagen men inte ens det hade han... :fatta!

Hahaha det är ju snart helg igen och då händer det väl mer konstiga saker :D

Du har ju satt dej i nån knepig sits nu med men vafan full lär du ju lyckas bli ändå!!!
:rock
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Twice skrev:
Har kört ganska länge oreggat nu, funkar fin fint! :tummenupp



Hahaha det är ju snart helg igen och då händer det väl mer konstiga saker :D

Du har ju satt dej i nån knepig sits nu med men vafan full lär du ju lyckas bli ändå!!!
:rock

Ja full lyckas jag alltid bli...vad händer till helgen nåt på g?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top