NSR_Martin
Vill man så kan man.
Vad ska du ha för dom? Kanske går att övertala philsson till att köpa dom, heheSolitudE skrev:Jag har dubbdäck till salu om nån är intresserad. 21" / 18".
/Glenn
Vad ska du ha för dom? Kanske går att övertala philsson till att köpa dom, heheSolitudE skrev:Jag har dubbdäck till salu om nån är intresserad. 21" / 18".
/Glenn
NSR_Martin skrev:Vad ska du ha för dom? Kanske går att övertala philsson till att köpa dom, hehe
Philsson är snål.SolitudE skrev:1500, kompispris
vart är ni iväg och kör?NSR_Martin skrev:Philsson är snål.
Nån som ska köra lite is i helgen eller?
Blir nån sjö här i närheten.... Skaru haka på?philsson skrev:vart är ni iväg och kör?
hade vart kul om det inte vore så omständigt att ta upp hojen, eller om man ville prioritera isdäck..NSR_Martin skrev:Blir nån sjö här i närheten.... Skaru haka på?
Zeb, kalle, peter, var håller ni hus? Ni har väll kört lite is i vinter...?
Precis så sluta välja fel och fixa ett par dubbdäck så du kan hänga med o åkaphilsson skrev:Man kan inte få allt här i livet martin man får välja lite tyvär. Satsar på sommarn istället.
NSR_Martin skrev:Precis så sluta välja fel och fixa ett par dubbdäck så du kan hänga med o åka
Var håller alla JSMare till? Känns dött här...
Hallå där, jag är faktiskt ledig i helgen, bara jobbat två dagar hela denna veckan men nu ser det ju halvtrist ut. Lär vara blött på sjöarna. Jag har lördagen fri (men jag lär vara fett me bakis) så jag kan ev hänga på om nån kan konstatera att det är farbart nånstans först. Lovsjön, Taberg var ok för ett par veckor sen men sen dess har det varit ett par tö-perioder.ceasar skrev:Jens, Peter och Emmi är i Mexiko tror jag, Greven är en toffel och Kalle jobbar för mycket. Jag har inga dubbdäck, Twice hoj är trasig och resten vet jag inte var de håller hus...
Är det riktiga eller dubbade crossdäck? Mitt framdäck är rätt kass...SolitudE skrev:Jag har dubbdäck till salu om nån är intresserad. 21" / 18".
/Glenn
Ovanligt..ceasar skrev:..Twice hoj är trasig och...
Zeb_Macahan skrev:Una cerveza por favor...
Skont att vara i varmen, frys ni at oss med!
//jaG
NSR_Martin skrev:Precis så sluta välja fel och fixa ett par dubbdäck så du kan hänga med o åka
Var håller alla JSMare till? Känns dött här...
ceasar skrev:Inte för att ja vill störa schysst dialog men "Ceasar" är ett coolt namn (min förstfödde heter det). By the way så kan man rulla utan dubb emellanåt i JKPG men inte med min då jag har polerat med färgpigment igår...
FJS skrev:ceasar skrev:Inte för att ja vill störa schysst dialog men "Ceasar" är ett coolt namn (min förstfödde heter det). By the way så kan man rulla utan dubb emellanåt i JKPG men inte med min då jag har polerat med färgpigment igår...
Det är inte mitt riktiga namn dock...
Rulla utan dubb, på gatan menar du?
Aion skrev:Era smitare, nu när det svenska vädret är som bäst -2/-8 med lite plusgrader imellanåt så att det blir riktigt plaskigt och äckligt för att sedan frysa på och bli snorhalt.
Men nä ni sitter i värmen dricker öl och har det gött, ingen tsunami innom synhåll??
Hoppas ni har det gött och drick en corona eller två åt mig oxå.
Ikon skrev:NMK har iskörning på ylen imorgon...vet dock inte om det e bilar eller hojar
Zeb_Macahan skrev:Heheheh, vi har val haft 20-30 grader och sol lange nu, borjar trottna...
Coronan ar inte sa billig som man kan tro.... 6 spann flaskan bara, sa kilona bara rasar av kroppen.... eller hur var det nu...
//jaG
philsson skrev:Ovanligt..
Så det var ingen isåkning i helgen? Du ska väl inte klaga på helgens underhållning ändåspenk skrev:Lite synd också, hade varit kul med lite underhållning när man satt där i stugvärmen! //spenk
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|