Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
NSR_Martin skrev:
Blir nån sjö här i närheten.... Skaru haka på?

Zeb, kalle, peter, var håller ni hus? Ni har väll kört lite is i vinter...?
hade vart kul om det inte vore så omständigt att ta upp hojen, eller om man ville prioritera isdäck.. :hihi
Man kan inte få allt här i livet martin man får välja lite tyvär. Satsar på sommarn istället. :tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
philsson skrev:
Man kan inte få allt här i livet martin man får välja lite tyvär. Satsar på sommarn istället. :tummenupp
Precis :fakta så sluta välja fel och fixa ett par dubbdäck så du kan hänga med o åka :hihi

Var håller alla JSMare till? Känns dött här...

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
NSR_Martin skrev:
Precis :fakta så sluta välja fel och fixa ett par dubbdäck så du kan hänga med o åka :hihi

Jens, Peter och Emmi är i Mexiko tror jag, Greven är en toffel och Kalle jobbar för mycket. Jag har inga dubbdäck, Twice hoj är trasig och resten vet jag inte var de håller hus...

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
ceasar skrev:
Jens, Peter och Emmi är i Mexiko tror jag, Greven är en toffel och Kalle jobbar för mycket. Jag har inga dubbdäck, Twice hoj är trasig och resten vet jag inte var de håller hus...
Hallå där, jag är faktiskt ledig i helgen, bara jobbat två dagar hela denna veckan :mattias men nu ser det ju halvtrist ut. Lär vara blött på sjöarna. Jag har lördagen fri (men jag lär vara fett me bakis) så jag kan ev hänga på om nån kan konstatera att det är farbart nånstans först. Lovsjön, Taberg var ok för ett par veckor sen men sen dess har det varit ett par tö-perioder.

Jag har fått tips om att Klerebodammen utanför Bankeryd brukar plogas. Hur det ser ut just nu efter snö och regn vet jag ej.
SolitudE skrev:
Jag har dubbdäck till salu om nån är intresserad. 21" / 18".
/Glenn
Är det riktiga eller dubbade crossdäck? Mitt framdäck är rätt kass...

Last edited:

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Una cerveza por favor...

Skont att vara i varmen, frys ni at oss med!

//jaG

Era smitare, nu när det svenska vädret är som bäst -2/-8 med lite plusgrader imellanåt så att det blir riktigt plaskigt och äckligt för att sedan frysa på och bli snorhalt.

Men nä ni sitter i värmen dricker öl och har det gött, ingen tsunami innom synhåll??
Hoppas ni har det gött och drick en corona eller två åt mig oxå. :fyllisar

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:

NMK har iskörning på ylen imorgon...vet dock inte om det e bilar eller hojar :va

FJS

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2005
Hoj
Italia-twin
ceasar skrev:
Inte för att ja vill störa schysst dialog men "Ceasar" är ett coolt namn (min förstfödde heter det). By the way så kan man rulla utan dubb emellanåt i JKPG men inte med min då jag har polerat med färgpigment igår... :felämne :felämne

ceasar

Vivi Ducati
Gick med
9 May 2003
Hoj
Ducati 1198S Corse
FJS skrev:
ceasar skrev:
Inte för att ja vill störa schysst dialog men "Ceasar" är ett coolt namn (min förstfödde heter det). By the way så kan man rulla utan dubb emellanåt i JKPG men inte med min då jag har polerat med färgpigment igår... :felämne :felämne

Det är inte mitt riktiga namn dock...

Rulla utan dubb, på gatan menar du?

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Aion skrev:
Era smitare, nu när det svenska vädret är som bäst -2/-8 med lite plusgrader imellanåt så att det blir riktigt plaskigt och äckligt för att sedan frysa på och bli snorhalt.

Men nä ni sitter i värmen dricker öl och har det gött, ingen tsunami innom synhåll??
Hoppas ni har det gött och drick en corona eller två åt mig oxå. :fyllisar

Heheheh, vi har val haft 20-30 grader och sol lange nu, borjar trottna... :rolleyes: :D :gnissla

Coronan ar inte sa billig som man kan tro.... 6 spann flaskan bara, sa kilona bara rasar av kroppen.... eller hur var det nu...

tulum_boats.sized.jpg

//jaG

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
NMK har iskörning på ylen imorgon...vet dock inte om det e bilar eller hojar :va

Hmmmmm Ylen? Har inte du kallat det "Spenk's sjö" en gång i tiden när smulan tväklotade vid nattligt bad i denna sjö......:öl:rofl

Hursomhelst så var det lugnt i helgen däruppe, jag o gumman var där hela helgen o hade det gutt. Lite synd också, hade varit kul med lite underhållning när man satt där i stugvärmen! myyyyyyyyyyys :tomten

//spenk

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Zeb_Macahan skrev:
Heheheh, vi har val haft 20-30 grader och sol lange nu, borjar trottna... :rolleyes: :D :gnissla

Coronan ar inte sa billig som man kan tro.... 6 spann flaskan bara, sa kilona bara rasar av kroppen.... eller hur var det nu...

tulum_boats.sized.jpg

//jaG

Hahaha! era stackare, 6:- bäst att ni skyndar er hem nu
:rolleyes:
Hemskt tråkig bild det där, verkar ju vara riktigt nice over there, lägg in lite trevliga bilder om ni har tillgång, så man kan drömma sig bort lite från allt snö och rusk.

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Hoj
-
philsson skrev:

HÖHÖHÖ Och 3500:- senare så ska den piskas igen.
Blev en sväng i söndags! :fyllisar

I veckan åker nog motardhjulen på, vägarna är ju torra på dagarna om det är lite sol.
SAKNAR DOM SMÅ BLÅBLINKANDE ASEN! :hihi

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS