Jaha gott folk. då finns det en garageplats tillgänglig på Torpa. 300kr/månStenis skrev:Hej K-man nu har ja flyttat min hoj till mitt nya garage
Jaha gott folk. då finns det en garageplats tillgänglig på Torpa. 300kr/månStenis skrev:Hej K-man nu har ja flyttat min hoj till mitt nya garage
R1Lillen skrev:jaha då närmar det sig hojsäsong.. i mars sticker man iväg på träningsläger till cartagena i spanien...
nu sitter man å funderar på vilken gathoj man ska ha nästa år..
antingen r6-06 lr en r1..
R1Lillen skrev:det är mellan r6-06 å en vanlig r1
Går dekalfirman så bra??? Hojta om du har nå däck till salu efter spanien. Vill ha så hårda däck som möjligt och ge max 1000 kr/set. Finns en del annonser i den prisklassen men Eksjö e ju nästgårds och då kan man komma undan frakten lite oxå...R1Lillen skrev:jaha då närmar det sig hojsäsong.. i mars sticker man iväg på träningsläger till cartagena i spanien...
nu sitter man å funderar på vilken gathoj man ska ha nästa år..
antingen r6-06 lr en r1..
K-Man skrev:Går dekalfirman så bra??? Hojta om du har nå däck till salu efter spanien. Vill ha så hårda däck som möjligt och ge max 1000 kr/set. Finns en del annonser i den prisklassen men Eksjö e ju nästgårds och då kan man komma undan frakten lite oxå...
Kalle
R1Lillen skrev:jo fan det gör jag haha... men r6 är ju grym också.. har haft r1 innan å nu har jag r6-06 på bana .. så fan det är as svårt att bestämma sig vilken man ska ha på gata
Maverick skrev:E de nån som har en XP Home skiva? måste installera om datorn o recoveryskivan funkar inte eftersom jag bytt moderkort!! orkar inte med xp pro med crackad nyckel som inte går att uppdatera.
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |