Jaha gott folk. då finns det en garageplats tillgänglig på Torpa. 300kr/månStenis skrev:Hej K-man nu har ja flyttat min hoj till mitt nya garage
Jaha gott folk. då finns det en garageplats tillgänglig på Torpa. 300kr/månStenis skrev:Hej K-man nu har ja flyttat min hoj till mitt nya garage
R1Lillen skrev:jaha då närmar det sig hojsäsong.. i mars sticker man iväg på träningsläger till cartagena i spanien...
nu sitter man å funderar på vilken gathoj man ska ha nästa år..
antingen r6-06 lr en r1..
R1Lillen skrev:det är mellan r6-06 å en vanlig r1
Går dekalfirman så bra??? Hojta om du har nå däck till salu efter spanien. Vill ha så hårda däck som möjligt och ge max 1000 kr/set. Finns en del annonser i den prisklassen men Eksjö e ju nästgårds och då kan man komma undan frakten lite oxå...R1Lillen skrev:jaha då närmar det sig hojsäsong.. i mars sticker man iväg på träningsläger till cartagena i spanien...
nu sitter man å funderar på vilken gathoj man ska ha nästa år..
antingen r6-06 lr en r1..
K-Man skrev:Går dekalfirman så bra??? Hojta om du har nå däck till salu efter spanien. Vill ha så hårda däck som möjligt och ge max 1000 kr/set. Finns en del annonser i den prisklassen men Eksjö e ju nästgårds och då kan man komma undan frakten lite oxå...
Kalle
R1Lillen skrev:jo fan det gör jag haha... men r6 är ju grym också.. har haft r1 innan å nu har jag r6-06 på bana .. så fan det är as svårt att bestämma sig vilken man ska ha på gata
Maverick skrev:E de nån som har en XP Home skiva? måste installera om datorn o recoveryskivan funkar inte eftersom jag bytt moderkort!! orkar inte med xp pro med crackad nyckel som inte går att uppdatera.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|