Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
jaha då närmar det sig hojsäsong.. i mars sticker man iväg på träningsläger till cartagena i spanien...
nu sitter man å funderar på vilken gathoj man ska ha nästa år..
antingen r6-06 lr en r1..
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
R1Lillen skrev:
jaha då närmar det sig hojsäsong.. i mars sticker man iväg på träningsläger till cartagena i spanien...
nu sitter man å funderar på vilken gathoj man ska ha nästa år..
antingen r6-06 lr en r1..


Valet är lätt om det står mellan dom en R1sp, riktigt trevlig lite sak :tummenupp
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
jo fan det gör jag haha... men r6 är ju grym också.. har haft r1 innan å nu har jag r6-06 på bana .. så fan det är as svårt att bestämma sig vilken man ska ha på gata
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
R1Lillen skrev:
jaha då närmar det sig hojsäsong.. i mars sticker man iväg på träningsläger till cartagena i spanien...
nu sitter man å funderar på vilken gathoj man ska ha nästa år..
antingen r6-06 lr en r1..
Går dekalfirman så bra??? Hojta om du har nå däck till salu efter spanien. Vill ha så hårda däck som möjligt och ge max 1000 kr/set. Finns en del annonser i den prisklassen men Eksjö e ju nästgårds och då kan man komma undan frakten lite oxå...

Kalle
 
Last edited:

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
K-Man skrev:
Går dekalfirman så bra??? Hojta om du har nå däck till salu efter spanien. Vill ha så hårda däck som möjligt och ge max 1000 kr/set. Finns en del annonser i den prisklassen men Eksjö e ju nästgårds och då kan man komma undan frakten lite oxå...

Kalle


R1Lillen skrev:
jo fan det gör jag haha... men r6 är ju grym också.. har haft r1 innan å nu har jag r6-06 på bana .. så fan det är as svårt att bestämma sig vilken man ska ha på gata

Ja hojta till om det finns däck att köpa, det är alltid intresant.



Jo jag kan tänka mig att det är svårt att välja, men min högst personliga åsikt är nog att R1 är en smula snyggare, men R6:an är väl inte direkt ful den heller, skulle nog låta ekonomin bestämma i det fallet.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
Var ute o provkörde en ruskigt kul bil igår.. Den nya Golfen.. R32. DSG-låda, fyrhjuldrift. Fy fan vilken kul bil o vilken jävla låda, för att inte prata om ljudet!! Det var längesen jag hade så kul i en bil.. fick lite smått habegär där. Tyvärr så e de ju inte mkt till familjebil.. :( få väl övertala carro till att vi få köpa en sån som andra bil.. hehe

Inte alltid säljarna i bilaffärer plockar ut en splitt ny bil från bilhallen o man få provköra.. :D
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
ja skicka pm om hur många däck ni vill ha.. så ska jag se va som finns kvar när jag varit i spanien..
jag kommer nog ha med mig 5 set däck ner till spanien..
sen blir det efter sm på anderstorp så kommer det finnas däck också..
jaha kan ni svara på om man ska ha på gata iår då.. nya r6 lr en r1..
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
jag lägger ju min röst på r1:an.. lite trevligare med mer vrid på gata.. speci om man nu ska köra några mil på landsvägen.. ska du bara piska småvägar hade jag nog kört en 600 el kanske hellre en motard.
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
det blir nog inga jätte långa sträckor som jag ska köra
men nya r6 är rätt tuff också..
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
men köp den du helst vill ha då.. ingen mening att fråga andra! vi kan ju helt omöjligt avgöra vad du ska ha på gata.
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
hehe.. det får du ju om du köper en r1.. :D du kan väl köra r6:an på gata oxå.. de e ju bara låta bli att stanna.. :D
 

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky valley
Hoj
Honda SH300 -13
E de nån som har en XP Home skiva? måste installera om datorn o recoveryskivan funkar inte eftersom jag bytt moderkort!! orkar inte med xp pro med crackad nyckel som inte går att uppdatera.
 

Mheel

Medlem
Gick med
16 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Ktm 520 EXC -02 Såld
Maverick skrev:
E de nån som har en XP Home skiva? måste installera om datorn o recoveryskivan funkar inte eftersom jag bytt moderkort!! orkar inte med xp pro med crackad nyckel som inte går att uppdatera.

Har själv xp pro med crackad nyckel som går att uppdatera. Finns fix för windows update :)

//Mheel
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top