Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Carro

Carolinski
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen just nu...
Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.

/Henrik
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Carro skrev:
2100896 Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.

/Henrik
Grattis som bara den! Skönt att det gick bra! :banana
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Carro skrev:
2100896 Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.

/Henrik


GRATTIS Skönt att allt gick bra...hälsa karo o grabben din!!
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Carro skrev:
2100896 Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.

/Henrik

Grattis farsan!! :tummenupp :yoparty

Ikon skrev:
2100453 ooojäää...btw är det ingen som är ute o kör än? ser aldrig några andra...ska dra en sväng nu tänkte jag :yoparty

Nä själv skall jag besiktiga den gamle skorven på måndag sen blir det åka av!
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Carro skrev:
2100896 Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.

/Henrik


:tummenupp härligt.. en liten mavve-junior.
 

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Klagstorp / Klåparp
Hoj
Tillfälligt hojlös
Goffe = fantomen?
Killen alla hört talas om men ingen har sett i verkligheten? Vart håller du hus egentligen?
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
HW skrev:
2101954 Goffe = fantomen?
Killen alla hört talas om men ingen har sett i verkligheten? Vart håller du hus egentligen?

jag, min vapendragare o min varg har lite prospekt på g.. laddar inför resan, sticker till Nice imorn.
 

Twice

-
Gick med
31 Jan 2004
Ort
-
Hoj
-
Goffe skrev:
2098064 Glömde... fett grattis till Twice för att ha kör den fetaste tjänstebilen av oss alla... Dynapac rules!!! :7peta

Hehe Tackar!!! Inte alla som kan dundra fram på ett sånt monster och lyssna på hjalle och heavy på jobbet!!! :yoparty :yoparty

NSR_Martin skrev:
2100312 Så har man gått o köpt sig en "sunkförti"... en glt 16v från 1988, hela 160 vilda hästar, manliga enhjulsspinn i varje rondell alltså... :3freak Fullutrustad med elhissar, eltaklucka, farthållare, stolsvärme, elspeglar osv... Rena lyxvagnen alltså :rolleyes:

Pris? 10 000kr, känns helt okej, besiktad till oktober, nu kan man ta sig vart man vill och framförallt åka cross när man vill!
OJOJOJ DET ÄR BIL DET!!!!
Hadde samma färg på min första, fast med viperstripes! :yoparty
Jag kan visa hur en sådan ska hanteras om du vill in i rondeller i ca 140-150 i med 2:an och sväng sen full gas så är det bara ett rökmoln över rondellen och luktar underbart!!!

Tror absolut INTE att det är några 160 hk kvar :D bänka den och få ca 100 på pappret :D

Carro skrev:
2100896 Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.

/Henrik
GRATTIS!!!! :yoparty :tummenupp
 

M A N G E

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
bankeryd
Hoj
hojlös =(
Carro skrev:
2100896 Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.

/Henrik
grattis!! :tummenupp

edit: nån som är sugen på o ta en runda imon??????
 
Last edited:

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Ort
Örebro
Hoj
zx7r
Twice skrev:
OJOJOJ DET ÄR BIL DET!!!!
Hadde samma färg på min första, fast med viperstripes! :yoparty
Jag kan visa hur en sådan ska hanteras om du vill in i rondeller i ca 140-150 i med 2:an och sväng sen full gas så är det bara ett rökmoln över rondellen och luktar underbart!!!
Klarar du det så blir du min nya idol! :yoparty
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Twice skrev:
2103143OJOJOJ DET ÄR BIL DET!!!!
Hadde samma färg på min första, fast med viperstripes! :yoparty
Jag kan visa hur en sådan ska hanteras om du vill in i rondeller i ca 140-150 i med 2:an och sväng sen full gas så är det bara ett rökmoln över rondellen och luktar underbart!!!

Tror absolut INTE att det är några 160 hk kvar :D bänka den och få ca 100 på pappret :D
Hoppas det inte är samma bil, fast det är klart, den bilen du hade lever väll förmodligen inte mer? :hihi
Hur blir man så tuff som du och driftar fett i varenda kurva och inte får löjliga ehjulssläpp? :rolleyes:
Du som kör sönder precis allt, höll din 740 någorlunda eller? Vad hade du för problem?
Det är säkert inte ens hundra kusar kvar, men den går ju bättre än en gl för det, hehe.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top