Aion
black danger lost in the woods
Amerikanskt skall det varaIkon skrev:2100379Fin men du borde köpt en dodge van istället
Amerikanskt skall det varaIkon skrev:2100379Fin men du borde köpt en dodge van istället
ooojäää...btw är det ingen som är ute o kör än? ser aldrig några andra...ska dra en sväng nu tänkte jagAion skrev:2100446Amerikanskt skall det vara
Grattis som bara den! Skönt att det gick bra!Carro skrev:2100896Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.
/Henrik
Carro skrev:2100896Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.
/Henrik
Carro skrev:2100896Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.
/Henrik
Ikon skrev:2100453ooojäää...btw är det ingen som är ute o kör än? ser aldrig några andra...ska dra en sväng nu tänkte jag
/Henrik
På sin svarta krashade R1a som är lagad med silvertejp och förmodlgien stulenHW skrev:2101954Goffe = fantomen?
Killen alla hört talas om men ingen har sett i verkligheten? Vart håller du hus egentligen?
HW skrev:2101954Goffe = fantomen?
Killen alla hört talas om men ingen har sett i verkligheten? Vart håller du hus egentligen?
Goffe skrev:2098064Glömde... fett grattis till Twice för att ha kör den fetaste tjänstebilen av oss alla... Dynapac rules!!!
OJOJOJ DET ÄR BIL DET!!!!NSR_Martin skrev:2100312Så har man gått o köpt sig en "sunkförti"... en glt 16v från 1988, hela 160 vilda hästar, manliga enhjulsspinn i varje rondell alltså... Fullutrustad med elhissar, eltaklucka, farthållare, stolsvärme, elspeglar osv... Rena lyxvagnen alltså
Pris? 10 000kr, känns helt okej, besiktad till oktober, nu kan man ta sig vart man vill och framförallt åka cross när man vill!
GRATTIS!!!!Carro skrev:2100896Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.
/Henrik
grattis!!Carro skrev:2100896Då vart det klart. En pojk på 50 cm o 3650 gram blev det. Kl 13.03 föddes den lilla krabaten. Det blev urakutsnitt, så det blev lite dramatiskt. Men alla mår bra, både mor, far o son.
/Henrik
M A N G E skrev:2103515grattis!!
edit: nån som är sugen på o ta en runda imon??????
Blade Chrille skrev:2103565Kl 12.00 attollen.
Klarar du det så blir du min nya idol!Twice skrev:OJOJOJ DET ÄR BIL DET!!!!
Hadde samma färg på min första, fast med viperstripes!
Jag kan visa hur en sådan ska hanteras om du vill in i rondeller i ca 140-150 i med 2:an och sväng sen full gas så är det bara ett rökmoln över rondellen och luktar underbart!!!
Blir nog ingen körning för min del denna helgen verkar det som...förkyld som ett asM A N G E skrev:2103515grattis!!
edit: nån som är sugen på o ta en runda imon??????
Det betyder att det finns en hoj ledig.Ikon skrev:2104033Blir nog ingen körning för min del denna helgen verkar det som...förkyld som ett as
Hoppas det inte är samma bil, fast det är klart, den bilen du hade lever väll förmodligen inte mer?Twice skrev:2103143OJOJOJ DET ÄR BIL DET!!!!
Hadde samma färg på min första, fast med viperstripes!
Jag kan visa hur en sådan ska hanteras om du vill in i rondeller i ca 140-150 i med 2:an och sväng sen full gas så är det bara ett rökmoln över rondellen och luktar underbart!!!
Tror absolut INTE att det är några 160 hk kvar bänka den och få ca 100 på pappret
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|