Luke i dont think you can handle the force and the power that a Honda engine deliverphilsson skrev:2104072Det betyder att det finns en hoj ledig.
Lite bättre idag faktiskt men måste börja med ljudinstallation o svets på vanen...men imorgon??
Luke i dont think you can handle the force and the power that a Honda engine deliverphilsson skrev:2104072Det betyder att det finns en hoj ledig.
Ikon skrev:2104848Luke i dont think you can handle the force and the power that a Honda engine deliver QUOTE]
DEt där är en Oneliner som kräver all respekt. . Herrejävlar vad en del kan få till det
...säger Yamaha-åkarenGiXXeN skrev:DEt där är en Oneliner som kräver all respekt. . Herrejävlar vad en del kan få till det
Var körde du?K-Man skrev:2106131...säger Yamaha-åkaren
Idag fick jag ut och rasta crossen lite! Gött att få wheela lite igen
Nu är Gixxern fixad! Kopplingen funkar! Ska slänga på ett par nya däck om en vecka eller så, sen kan jag hänga med ut igen!
Tat lugnt ikväll gott folk. Jag jobbar och vill ha så lite elände som möjligt att ta hand om
Jag körde på Tabergs Rallycrossbana (schhhhh) Lärde flickvännen köra mc mest faktiskt men jag fick ju wheela nedför stora grusplanen några ggr.NSR_Martin skrev:2106237Var körde du?
Jag och två kompisar va och körde på bottnaryd idag, ruggigt gött o köra cross, även om banan är helt kass, finns inte en slät raksträcka, baaaaara massa "vågor" heeeela tiden, efter ett varv vill man dö, iaf jag som är grön på crossåka...
Jag ska dit!Alicia skrev:2104148Första SM:et i Roadracing och Supermotard går av staplen den 30 april på Anderstorps motorbana. Se till att samla ihop ett gäng och dra ner!!
GiXXeN skrev:2104851yes baby blir det nåt åka idag eller?förkylningen verkar ha släppt efter en kväll i vanenIkon skrev:2104848Luke i dont think you can handle the force and the power that a Honda engine deliver QUOTE]
DEt där är en Oneliner som kräver all respekt. . Herrejävlar vad en del kan få till det
Hehe, okej, lär ju va rätt kul det med.K-Man skrev:2106556Jag körde på Tabergs Rallycrossbana (schhhhh) Lärde flickvännen köra mc mest faktiskt men jag fick ju wheela nedför stora grusplanen några ggr.
Bottnaryd? Riktig bana eller? Har aldrig varit där själv.... Efter 3-4 ggr vänjer du dig. Blir bättre när man får in tekniken. Hökensås är jag jäkligt sugen på att testa! Vi får höras under våren-sommaren...
så gjorde jag ofta när man skulle visa vad 740 gick förphilsson skrev:2103864Klarar du det så blir du min nya idol!
Brände ventilerna och slet loss bakaxeln på min blåa 740...NSR_Martin skrev:2104633Hoppas det inte är samma bil, fast det är klart, den bilen du hade lever väll förmodligen inte mer?
Hur blir man så tuff som du och driftar fett i varenda kurva och inte får löjliga ehjulssläpp?
Du som kör sönder precis allt, höll din 740 någorlunda eller? Vad hade du för problem?
Det är säkert inte ens hundra kusar kvar, men den går ju bättre än en gl för det, hehe.
Var ligger den?Ikon skrev:2107514testa o åk till vaggeryd...dom har en rätt ok svartbana...
K-Man skrev:2107713Var ligger den?
Yes det var jag twice o budda på sin gamle hingst...var på torsvik o körde lite men det blåste så in i helvete så vi åkte en runda iställetGiXXeN skrev:2108343Icon. Var det dej o twice vi mötte på målönrakan? Den blå XT:n vem va herre på den? Själv mötte man polisen mellan Tenhult och Barnarp i 150-160 blås...
Som tur va vände han ju inte, tur e väl det då XTN inte går fortare
Jasså, va det inte mer problem än såTwice skrev:2107700Brände ventilerna och slet loss bakaxeln på min blåa 740...
för att få båda att släppa så måste du få mer kast på bilen, börja alltid ställen med motorbroms så släpper båda hjulen, annars kan du alltid diffa den lite smidigt med svets, tar ca 20 min.
Emmi skrev:2080586Det finns en vit V70 civilare i stan, bara så ni vet.
hehe jadu det kan ju lätt bli så, dom blir ju så satans griniga när dom inte hänger medRunningback skrev:2109459Nummerplåt: RND xxx
Bokstäverna var det sista jag såg detta var dock förra året.. de har säkert skaffat flera.
Hade premiärtur i lördags med lillmonstret.. efter några gasglada minuter i fucking husky så bar det hemmåt.. det tog ca: 5min efter att man hade passerat carlforskylten så kommer det en blåvit paketbil puttrade in i samhället.. körde några varv och puttrade sedan iväg..
Undra varför polisen är så himla "på", kan någon förklara detta? tvajs ikån?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|