Twice skrev:2114235Vet inte riktigt hur man ska säga men är ledsen för dej och hans anhöriga.
Berätta gärna hur det gick till, bil som på klostergatan eller singel olycka, om du inte har något emot det...
Tog det faktiskt lungt på klostergatan i helgen, är ju lika tillfredställande att kolla på särringar som att skicka en powerwheelie som en galen...
Vid cigarren på öster där buss 3 svänger rakt ut har man vart nära att hälsa på backspeglar och liknande ett par ggr, lurigt som satan...
Det här stämmer nog inte. Vet saker genom jobbet som jag inte får säga, men jag tror inte han har avlidit faktiskt.Emmi skrev:2115541Angående han på klostergatan fick jag igår reda på att han också har gått bort....
Jag ska ner på söndan. Tänkte va där till 11 ungefär. Åker bil med en eller två pers till i.GiXXeN skrev:2117817Hur många är ni som ska till Anderstorp i helgen? Vore kul o Hälsa hej och kanske tjata över en Korv med bröd eller nått
Gixxen
K-Man skrev:2117503Det här stämmer nog inte. Vet saker genom jobbet som jag inte får säga, men jag tror inte han har avlidit faktiskt.
speedo skrev:2114182Mc:n som va inblandad i krocken på vättersnäs va en Speedtriple -06.
Han va en nära vän till mig..
R.I.P Tobbe
Jag kan verkligen inte förstå att detta har hänt.
Kan alla mc åkare där ute i världen lova att ni tar det lugnt.
GiXXeN skrev:2120052
LOUD PIPES SAVE LIFES
GiXXeN skrev:2120433Halloj era räksmugglare, nån som ska ut å åka lite idag kanske?
Vaffan ska du sluta köra cross? Sälja Pickisen och 450'n?? Vad ska du ha för crossen *endast nyfiken. Föredrar 2takt*ceasar skrev:2120705Jaha, då har man gått och köpt en gubbräser...
K-Man skrev:2121718Vaffan ska du sluta köra cross? Sälja Pickisen och 450'n?? Vad ska du ha för crossen *endast nyfiken. Föredrar 2takt*
IronMike skrev:2122899Ändra topicen vafan, ni har 13,000 svar
:
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS