NSR_Martin
Vill man så kan man.
Jag, erik och fille (zpeppy) körde upp samtidigt idag, alla tre klarade sig, en rätt lyckad dag med andra ord! Nu ska jag bara hitta en hoj med...!
Grattis!NSR_Martin skrev:2139154Jag, erik och fille (zpeppy) körde upp samtidigt idag, alla tre klarade sig, en rätt lyckad dag med andra ord! Nu ska jag bara hitta en hoj med...!
15 lök för mycket för mig tyvärr, men vad betalar du i försäkring?miesta skrev:2139955Grattis!
Säljes
Daytona 600 (04) 730 mil
65000:-
NSR_Martin skrev:213997415 lök för mycket för mig tyvärr, men vad betalar du i försäkring?
Vad tycker folket om hornet 600, verkar vara en vettig allroundhoj med skapligt billig försäkring...?
Smakar det så kostar det... Blir nog en hornet 600 för min del...miesta skrev:2140059Lägger 500 i månadeni trafik. Ska man åka sport är det ju inte direkt billigt. Men skoj
miesta skrev:2140059Lägger 500 i månadeni trafik. Ska man åka sport är det ju inte direkt billigt. Men skoj
Tackar för infon, som dock fick det att låta som en småtrist nybörjarhoj, men det lär väll gå och köra fortfort även med en sådan... drygt 90 hk känns rätt okej när man har kört runt på en slö NSR...miesta skrev:2140075Hornet 600
sLaYeR1 skrev:2141795Natten till idag så var det någon/några som inte kunde låta bli min mc...fy fan för sånna som inte kan köpa sina egna grejjer.
Fakta:
Märke: Kawasaki ZX12R -00 Röd
Reg.nr: ROZ 349
Rensad bakdel samt miniskylt
Tacksam för info.
miesta skrev:2141820Ska hålla ögonen öppna. Var hade du den?
hur fräcka får man va.
Trist för dig.
sLaYeR1 skrev:2141795Natten till idag så var det någon/några som inte kunde låta bli min mc...fy fan för sånna som inte kan köpa sina egna grejjer.
Fakta:
Märke: Kawasaki ZX12R -00 Röd
Reg.nr: ROZ 349
Rensad bakdel samt miniskylt
Tacksam för info.
miesta skrev:2142473Men som tur är har du försäkring va??
Okej, riktigt surt, såg inte ansiktet på henne så jag antog att det va en kille, får be så hemskt mycket om ursäktThe_Wanderer skrev:2143233Jo vi vet vem HON är och hon e väl inte så glad...
Därför man ALDRIG ska stanna.. Hellre några rader i JP än indraget körkort ;-)NSR_Martin skrev:2142663Bläääää
Satt i bilen på väg hem från stugan, det ligger en blå R6a framför mig, hon kör rätt lugnt, sen på rakan mellan atteviks och statsbibloteket så gasar hon på och kommer säkert upp i 100 knyck, vem står där framme då? De blåa svinen såklart, en polisman ställer sig mitt i vägen, hon bromsar in och blir sen invinkad, stog en bil framför mig så jag stog kvar där en stund, kändes som det likagärna kunde vart jag, så lätt gjort... Hon blev av med körkortet, där va hennes hojsäsong över... (för att inte tala om att få åka buss med allt krångel det innebär, istället för bil...)
EDIT: Ändrade texten, fick i efterhand höra att det va en hon... (såg aldrig ansiktet)
Precis, jag hade nog inte klarat av att svälja min manlighet och stanna vid det tillfället...Twice skrev:2143507Därför man ALDRIG ska stanna.. Hellre några rader i JP än indraget körkort ;-)
Bara lasta upp den på bakhjulet, då skulle inte ens jag ställa mej framför...
Vem var det? Nån man känner igen?
Hur har jag lyckats? 4 års gatåka varav 2 utan körkort, aldrig haft en hojj som gått över 130 km/h eller vart reggad....
NSR_Martin skrev:2143252Okej, riktigt surt, såg inte ansiktet på henne så jag antog att det va en kille, får be så hemskt mycket om ursäkt
Får ändå tacka för att hon låg framför, hade fått böter annars, men det är ju rena lyxen jämfört med att bli av med kortet
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|