Maverick
VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
såg det.. tur att du räddade tråden..Ikon skrev:2193035Shit var ju snart nere på sidan 2 i forumet...![]()
sålt motarden o köpt ny bil har jag hört talas om.. vad blev det?
såg det.. tur att du räddade tråden..Ikon skrev:2193035Shit var ju snart nere på sidan 2 i forumet...![]()
Maverick skrev:2194260såg det.. tur att du räddade tråden..
sålt motarden o köpt ny bil har jag hört talas om.. vad blev det?
Fet den eIkon skrev:2195133yes chevy c10 pickup...ska fixas till i vinter med ny motor![]()
Ikon skrev:2195133yes chevy c10 pickup...ska fixas till i vinter med ny motor![]()
vet inte om jag vill ha bigblock...finns trevliga 406 sb eller 383 stroker som går riktigt gott då varvar det ju även lite.fast o andra sidan går ju en bigblock rätt skönt oxå...vi får se vad det blirZeb_Macahan skrev:2196628Hoppas på en kompressormatad big block 454 då? Med trestegat och hårda bussningar bak.... kärlek!
//jaG
Andreéas skrev:2199131Är det nån som planerat åka nånting framöver?
Är nybliven ninja-ägare, kör överdrivet lugnt, men det är ju alltid kul att åka lite...
Widell skrev:
Köp min bil dåmyt61 skrev:2203695se till att skaffa en retard nu så du kan hänga med ut o åka![]()
Jag måste köpa en hojEmmi skrev:2208747Jag e ute och kör om en halvtimme, ring om ni har lust att hänga på! 0709604722
TYST, jag vill med köra hoj! :skrikaEmmi skrev:2209408Bara att köpa!
Jag kom precis hem, har vart ute och kört sen 1530. Lite småvägar runt Järstorp, Shirebo, en vända på småvägar runt Husky och nårra vändor i stan därimellan. Grannt!
Nu e de skydiving som gäller fram tills på tisdag!
Den där busan såg jag körandes omkring som fan här i husky igår kväll.. kändes som att killen på inte riktigt hade full koll på hojen. Man kanske ska hålla ögonen öppna lite mer.Suzuki TL1000R skrev:2207671Ikväll var det nån som var inne på vår innergård i Huskvarna med en sporttourer modell större, ev en Busa, eller nått liknande (hade för övrigt ett lite mindre runt hellyse mitt i "lyset" såg det ut som). Två man som är ända framme vid hojen och tittar noga innan de ser att den är låst och drar efter att ha blinkat med hellyset åt mig i fönstret.
Samma sak skedde i höstas samma kväll som en kompis hoj snoddes. Kanske rekar stölder, kanske är på stöldturné, kanske inte är någonting.
Håll utkik och håll i grejerna iaf....
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!