Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Aion skrev:
2288179 Nä det är jävligt sant, låter som om någon varit full vid den konstruktionen eller vänt ritningen fel.

Ja eller så var han nykter o tänkte inte på hur man tänker när man e full :va ...Fin Hund
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
spenk skrev:
2288548 VA!!!?? :va fin hund? oja men nu är det väl lite väl fint väder va?
Ja lite riktigt gott väder nu...omöjligheten för att man ska bli varm och svettig är otroligt liten,man kan nästan kalla den försumbar :banana
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Ikon skrev:
2288568 Ja lite riktigt gott väder nu...omöjligheten för att man ska bli varm och svettig är otroligt liten,man kan nästan kalla den försumbar :banana

Ja precis! :huvet Vrid till det som f*n så jag inte fattar lite riktigt olite! ......eller ja! Just det!
 

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Habo
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Läste i tidningen att t o m fästingarna har tagit semster. Det säger rätt mycket! Var ska det här sluta när t o m parasiterna lägger ner verksamheten... :va

Sorry kanske lite "offtopic" men kändes relevant i sammanhanget. :brinnerup
 
Last edited:

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
jockesurf skrev:
2288804 Läste i tidningen att t o m fästingarna har tagit semster. Det säger rätt mycket! Var ska det här sluta när t o m parasiterna lägger ner verksamheten... :va

Sorry kanske lite "offtopic" men kändes relevant i sammanhanget. :brinnerup

jag förstår dom,jag skulle fan inte vilja sitta vid min pung o suga blod när det är såhär varmt :hihi
 

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda
1 Micke
2 Laggie
3 :yoparty myt61
4
5
6
7
8
9


jag e på vid 12.. man kan ju inte gå upp hur tidigt som helst :huvet

Ikon skrev:
2289256 jag förstår dom,jag skulle fan inte vilja sitta vid min pung o suga blod när det är såhär varmt :hihi


fan med :huvet jag såg en mattsvart dödsvan.. hängde ut genom fönstret o gapade o visade röven osv sen inser jag att det inte var rätt dödsvan :huvet :3freak :3freak
 
Last edited:

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
myt61 skrev:
2289834 1 Micke
2 Laggie
3 :yoparty myt61
4
5
6
7
8
9


jag e på vid 12.. man kan ju inte gå upp hur tidigt som helst :huvet




fan med :huvet jag såg en mattsvart dödsvan.. hängde ut genom fönstret o gapade o visade röven osv sen inser jag att det inte var rätt dödsvan :huvet :3freak :3freak
oooaaa finns det en till :va :Bugar ...nu blir det fiddy i bråneryd o sen grill o öl :fyllisar
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Poolparty

Poolparty blir det, så boka in fre den 28 Juli, alla som hjälper till med flytten då är bjudna till huset/fest, pool, musik o öl finns där!

0762564815 om ngn undrar ngt..


Over & out


ps Zeb, snart får du ngt från mej.. om jag lyckas para ihop dator o kameran, blitt en del mtrl. :)
 
Last edited:

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Jaha ett litet onödigt inlägg, ni som är sugna på att kröka kan gå in på den här sidan http://www.biltema.se/ och söka på kröka, mycket intresant alternativ till ölen, en skogaholmslimpa som tillbehör är att rekomendera.
 

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Habo
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Aion skrev:
2294382 Jaha ett litet onödigt inlägg, ni som är sugna på att kröka kan gå in på den här sidan http://www.biltema.se/ och söka på kröka, mycket intresant alternativ till ölen, en skogaholmslimpa som tillbehör är att rekomendera.

Fantastiskt vad bra sökmotorerna har blivit nu för tiden! Prisvärt var det också! :tummenupp
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
jockesurf skrev:
2294396 Fantastiskt vad bra sökmotorerna har blivit nu för tiden! Prisvärt var det också! :tummenupp


fasen vicket surt väder idag. Var ju sugen på en tur efter jobbet. Hoppas vädret vänder till i eftermiddag. :Bugar
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
andreas b skrev:
2299498 är det nåt speciellt i vadstena eller är det bara en lite tripp. aldrig varit där :gnissla


Vet faktiskt inte men det är nått där på onsdagar vad jag förstår :va. Har heller aldrig varit där, men blir nog en tur idag om vädret håller i sig. :yoparty
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top