Jag är med på allt!! det vet ni!Goffe skrev:2305310bron/munksjön, torsvik.. förslag? blir inte förräns tis/ons..
Jag är med på allt!! det vet ni!Goffe skrev:2305310bron/munksjön, torsvik.. förslag? blir inte förräns tis/ons..
Twice skrev:2305945Jag är med på allt!! det vet ni!
ons runt 12 på stigamo, gamla e4an!andreas b skrev:2311651seena blir det nån filmning eller? när? var? jag tar me mej domkraften för nu ska touringen upp på bakhjulet!
fan kör inte ni varje dag? det gör jag. boka en gång i veckan stillar inte mitt damp.
i kväll nån? mvh.
Widell skrev:2311722ons runt 12 på stigamo, gamla e4an!
Goffe skrev:2311948ni har de bra ni som är lediga... GSX1400... den ska väl va lätt att slanga med!!!
Emmi skrev:2312514Jo, men jag tar mina halva dagar till att köra motard på bana istället.
Såg en Firestorm, en Busa, och något jag förmodar vara en XT och en CRF idag vid korsningen klostergatan/kungsgatan vid strax efter 19. Va jag och en polare, hade KTMkeps på mig. Nån härifrån?
är det helsystem på den, då vet jag att de inte är några probs att slanga med den.. orginal så borde de va rätt lugnt oxå.andreas b skrev:230 kg å framtung som satan.
så jag trimma lite så nu går det lite lättare
är inte som gamla hojen.. (gsxr 600 ner drevad)
Goffe skrev:2314201Kan va Prinsen som åker på Busan..
är det helsystem på den, då vet jag att de inte är några probs att slanga med den.. orginal så borde de va rätt lugnt oxå.
Din som står på torpa?
andreas b skrev:2314278självklart helsystem! låter lika gutt som ozzy
huskvarna finns min.
så det finns fler 1400 i stan?
Goffe skrev:2314345En svart läcker en..
Emmi skrev:2312514Jo, men jag tar mina halva dagar till att köra motard på bana istället.
Såg en Firestorm, en Busa, och något jag förmodar vara en XT och en CRF idag vid korsningen klostergatan/kungsgatan vid strax efter 19. Va jag och en polare, hade KTMkeps på mig. Nån härifrån?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|