Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

andreas b

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2006
Ort
jönköping
Hoj
vässad GSX1400
fan slutar jobbe för sent men är nån sugen på en mindre runda i kväll vid 19.00.
allt från bakhjuls körning till bara å titta på brudar :tuttar

kanske avrunda me en fylla på "fiskarn" :fyllisar (ska jag göra i vilket fall) :)
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare.. :7peta

om de är ngn av er som har en GSX1400 stående på inegården/torpa här, med tanke på hur mkt stölder som varit så kanske de inte är så lämpligt att lämna den så?!
 

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Trosa
Hoj
Honda Goldwing
Goffe skrev:
2300370 fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare.. :7peta
Gräshagen

Hahahaha, undra vems den e :hihi
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
Goffe skrev:
2300370 fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare.. :7peta

om de är ngn av er som har en GSX1400 stående på inegården/torpa här, med tanke på hur mkt stölder som varit så kanske de inte är så lämpligt att lämna den så?!


känner han som har den. Ska säga te han.... :fatta! han har ett garage, men latmasken orkar nog inte öppna dörren å ställa in den tydligen :huvet
 

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda
Goffe skrev:
2300370 fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare.. :7peta

mattgul är ju snyggare :hihi du kommer nog bli tackad :Bugar
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Goffe skrev:
2300370 fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare.. :7peta
QUOTE]


Jaså det var du som varit framme,var o hämtade en mejsel där i innan,tyckte nog att det luktade lite bättre än det brukar göra runt den :brinnerup
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Ha, vi e på sida 666! :yoparty

Hojen e lastad, imorrn åker jag till Karlsborg för lite fallskärmshoppning och på lördag blir det köra på motardbanan i Örebro! :rock
 

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda
Emmi skrev:
2302787 Ha, vi e på sida 666! :yoparty

Hojen e lastad, imorrn åker jag till Karlsborg för lite fallskärmshoppning och på lördag blir det köra på motardbanan i Örebro! :rock


jag e på sidan 167.. vart vänder man sig om man vill testa hoppa fallskärm? har varit sugen ett bra tag nu :D
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
tänkte ta o flima lite nästa vecka, ngn/ngr som är sugna? bara för dem med liten pitt som har en massa att bevisa.. :tungan
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
myt61 skrev:
2303167 jag e på sidan 167.. vart vänder man sig om man vill testa hoppa fallskärm? har varit sugen ett bra tag nu :D
www.skydivelfk.com Där hoppar jag, Zeb och Ljumma vINDAr, Linköpings Fallskärmsklubb.

De där me sidorna beror på vilken inställning man har, och bevisligen har jag den bästa! :hihi
 

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda
Goffe skrev:
2303704 tänkte ta o flima lite nästa vecka, ngn/ngr som är sugna? bara för dem med liten pitt som har en massa att bevisa.. :tungan


jag e på!! fast kommer hem på måndag eftermiddag.. men det hade varit kul o dra ihop ett gäng nästa vecka :yoparty

Widell skrev:
2303875 Var ska du/ni vara?? Jag är nog på!


ja du börjar ju bli grym på slangen :yoparty

Emmi skrev:
2303900 www.skydivelfk.com Där hoppar jag, Zeb och Ljumma vINDAr, Linköpings Fallskärmsklubb.

De där me sidorna beror på vilken inställning man har, och bevisligen har jag den bästa! :hihi

ok är det bara till o ringa o boka då? hade varit grymt :yoparty
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
myt61 skrev:
2304916

ok är det bara till o ringa o boka då? hade varit grymt :yoparty

Ska du hoppa tandem eller börja hoppa? Kurserna för i år är redan genomförda, tandemhopp går att boka när som helst. Finns telefonnummer till tandembokaren på sidan.
:yoparty
 

Bifogat

  • freefall.jpg
    freefall.jpg
    42.8 KB · Visningar: 49

myt61

Ny medlem
Gick med
26 Feb 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda
Emmi skrev:
2305048 Ska du hoppa tandem eller börja hoppa? Kurserna för i år är redan genomförda, tandemhopp går att boka när som helst. Finns telefonnummer till tandembokaren på sidan.
:yoparty


jag är bara sugen att testa. sen vet man ju inte om man får mersmak :D
ska kolla lite nogare på sidan.. :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top