GräshagenGoffe skrev:2300370fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare..![]()
Goffe skrev:2300370fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare..![]()
om de är ngn av er som har en GSX1400 stående på inegården/torpa här, med tanke på hur mkt stölder som varit så kanske de inte är så lämpligt att lämna den så?!
Goffe skrev:2300370fan, var på ett ärende i (hjärnsläpp nu, men området innan tokarp) o såg en så jävla ful mattsvart van, var bara tvungen att pissa på den.. lägger upp bilder senare..![]()
QUOTE]
Jaså det var du som varit framme,var o hämtade en mejsel där i innan,tyckte nog att det luktade lite bättre än det brukar göra runt den![]()
Emmi skrev:2302787Ha, vi e på sida 666!
Hojen e lastad, imorrn åker jag till Karlsborg för lite fallskärmshoppning och på lördag blir det köra på motardbanan i Örebro!![]()
Samma här!myt61 skrev:2303167jag e på sidan 167.. vart vänder man sig om man vill testa hoppa fallskärm? har varit sugen ett bra tag nu![]()
Widell skrev:2303282Samma här!
Fan va pilska dom va på visingsö idag![]()
Var ska du/ni vara?? Jag är nog på!Goffe skrev:2303704tänkte ta o flima lite nästa vecka, ngn/ngr som är sugna? bara för dem med liten pitt som har en massa att bevisa..![]()
www.skydivelfk.com Där hoppar jag, Zeb och Ljumma vINDAr, Linköpings Fallskärmsklubb.myt61 skrev:2303167jag e på sidan 167.. vart vänder man sig om man vill testa hoppa fallskärm? har varit sugen ett bra tag nu![]()
Goffe skrev:2303704tänkte ta o flima lite nästa vecka, ngn/ngr som är sugna? bara för dem med liten pitt som har en massa att bevisa..![]()
Widell skrev:2303875Var ska du/ni vara?? Jag är nog på!
Emmi skrev:2303900www.skydivelfk.com Där hoppar jag, Zeb och Ljumma vINDAr, Linköpings Fallskärmsklubb.
De där me sidorna beror på vilken inställning man har, och bevisligen har jag den bästa!![]()
myt61 skrev:2304916
ok är det bara till o ringa o boka då? hade varit grymt![]()
Widell skrev:2303875Var ska du/ni vara?? Jag är nog på!
Emmi skrev:2305048Ska du hoppa tandem eller börja hoppa? Kurserna för i år är redan genomförda, tandemhopp går att boka när som helst. Finns telefonnummer till tandembokaren på sidan.
![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!