Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
NSR_Martin skrev:
2465400 Om det råkar bli så att en tjej vill hänga med på hojen, är det nån som har ett skinnställ som kan tänkas lånas ut då...?QUOTE]

Jajjemen! Är hon 180cm lång och fyller ut ett ställ för 80 kg förare så kan du få köpa ett ställ av mig BILLIGT. Svart, puckless i skick som nytt!

Ska hon ha kruka med så vete fan om inte du kan få köpa det med..... kanske inte, får se...

//spenk

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
spenk skrev:
2468187
NSR_Martin skrev:
2465400 Om det råkar bli så att en tjej vill hänga med på hojen, är det nån som har ett skinnställ som kan tänkas lånas ut då...?QUOTE]

Jajjemen! Är hon 180cm lång och fyller ut ett ställ för 80 kg förare så kan du få köpa ett ställ av mig BILLIGT. Svart, puckless i skick som nytt!

Ska hon ha kruka med så vete fan om inte du kan få köpa det med..... kanske inte, får se...

//spenk
:arsele :tuttar :D

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag tar en tur till Tranemo idag strax efter 16 i skapligt sporthojstempo. Häng på om du vill. Rullar från Torpa runt 1630 gissar jag. Ring 070-7278147 om du vill med.

Ikon:häng med till Lovsjörakan får du en wheelie i 200 på film. Kan ta med min egen hjälmkamera oxå om du vill. Holler...

Kalle

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
K-Man skrev:
2468572 Jag tar en tur till Tranemo idag strax efter 16 i skapligt sporthojstempo. Häng på om du vill. Rullar från Torpa runt 1630 gissar jag. Ring 070-7278147 om du vill med.

Ikon:häng med till Lovsjörakan får du en wheelie i 200 på film. Kan ta med min egen hjälmkamera oxå om du vill. Holler...

Kalle

hade varit kul med lite film från i torsdags, även fast man var lite rostig.. var ett tag sedan man wheela, men kul var de..

Stand up for your right!

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
K-Man skrev:
2468572 Jag tar en tur till Tranemo idag strax efter 16 i skapligt sporthojstempo. Häng på om du vill. Rullar från Torpa runt 1630 gissar jag. Ring 070-7278147 om du vill med.

Kalle
hann inte med idag,men säg till nästa gång..hjälmkamera blir ju fett:tummenupp

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04

//spenk
Kanske kan funkar, förmodligen kan jag låna kompisens ställ, men jag antecknar ditt erbjudande ifall det skulle sluta med att det blir standard att nån sitter o klänger sig fast där bak ;)
Nu kommer alla tro att jag är en millimeter från att bli ihop med en tjej med, släpp dom tankarna... Än så länge :tungan

EDIT: Känns ju SKITBRA när man tömmer oljan och får ut en liter när det ska va 3,3 typ...?? Borde nog ha lite bättre koll i fortsättningen, hoppas det hjälper med o bara byta olja o filter...

Last edited:

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
NSR_Martin skrev:
2469052 Kanske kan funkar, förmodligen kan jag låna kompisens ställ, men jag antecknar ditt erbjudande ifall det skulle sluta med att det blir standard att nån sitter o klänger sig fast där bak ;)
Nu kommer alla tro att jag är en millimeter från att bli ihop med en tjej med, släpp dom tankarna... Än så länge :tungan

EDIT: Känns ju SKITBRA när man tömmer oljan och får ut en liter när det ska va 3,3 typ...?? Borde nog ha lite bättre koll i fortsättningen, hoppas det hjälper med o bara byta olja o filter...

japp var noga med oljan,jag rasade min gsx-r pga för lite oil...inte det billigaste man kan göra:näsblod

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
KTM 660 -04
Ikon skrev:
2469602 japp var noga med oljan,jag rasade min gsx-r pga för lite oil...inte det billigaste man kan göra:näsblod
Inte det roligaste heller...

Ska skruva ihop fanskapet imon o köra en testrunda o se hur det funkar....

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
smc barossa, Triumfh 600, Hyosung 650, CBR900RR, R1 99a just nu
apropå det

Körde en tjej bakpå igår för att hon ville åka med.:tuttar Drog ut raketen på e4 och blåste ur. Hon var ganska skakis sen :rock
Det gick dock inte mer än :hojsmilie fort.... =)

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Hoj
Yamaha R6
miesta skrev:
2471194 Körde en tjej bakpå igår för att hon ville åka med.:tuttar Drog ut raketen på e4 och blåste ur. Hon var ganska skakis sen :rock
Det gick dock inte mer än :hojsmilie fort.... =)

var det dig jag mötte på e4an? Mot huskvarna? Upp mot öxnehaga sen svängde ni av?

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Hoj
Yamaha R6
miesta skrev:
2471405 Mycket möjligt. =) Såg dock inte dig?

vaaa? var du såå upptagen med att känna hennes kropp mot din? :p
Asså, du låg ju precis bakom mig, jag vinkade tom till dig, sen gasade vi på lite :) Du kan inte inte ha sett mig för annars skulle du kört på mig ^^ om det nu var du vill säga, hade hon brunt axellångt hår?

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
Umiss skrev:
2471456 vaaa? var du såå upptagen med att känna hennes kropp mot din? :p
Asså, du låg ju precis bakom mig, jag vinkade tom till dig, sen gasade vi på lite :) Du kan inte inte ha sett mig för annars skulle du kört på mig ^^ om det nu var du vill säga, hade hon brunt axellångt hår?

Då var det nog inte jag. =) hade jag sett garanterat. Var det en liknande hoj kanske ?

Umiss

Såld =(
Gick med
10 May 2006
Hoj
Yamaha R6
miesta skrev:
2471959 Då var det nog inte jag. =) hade jag sett garanterat. Var det en liknande hoj kanske ?

Ingen aning :) Han låg bakom mig hela tiden tills jag saktade ner för en avfart då han susade förbi mig ganska fort ^_^ hann inte se hojjen så mkt, men det var nog inte du då :D

Solid snake

Guest
Trodde ni körde hoj där uppe, mötte 1 hoj i fredags och 2 hojar igår (tisdag), lite klent tycker jag, var iofs bara på genomfart men ändå!

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Någon som ska ut och hojja i em/kväll eller senare i veckan?

EDIT: Rullar från Atollen vid kl 18 för de som vill åka en sväng... Blir rätt lugnt tempo & alla hojjar är så klart välkommna.

Last edited:

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
HEJ!

Kollade just väderprognosen =) och lördag ser lysande ut.
Skriv gärna nåt om ni ska ut och åka. Är gärna på.
Inget galen race bara. =)

MVh
Patrik

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...