Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Mr_Mike skrev:
2640702 De vore ju kanon schysst. Just nu står den hemma hos mina päron... Men till våren så ska jag ta med den upp. Har ingen koll på ifall det stjäls mycket uppe jönköping men det är väl som på alla andra ställen man kan aldrig få ha något ifred.

Det är ju kanon med tvätt plats, tryckluft och att det är larmat. Ställer lätt på de...

///Micke
Jo en hel del cyklar har stulits, då främst i större garage eller förråd. Detta ligger på en innergård (många fönster mot garaget) och larmet har ute-sirén så det är riktigt safe. Garaget rymmer ca 8-9 hojar och jag tror att det finns två lediga platser nu. Jag har inte världens bästa kontakt med innehavaren längre så jag är inte säker. Hör av dig när du vill ha plats så ska jag kolla läget.

MHK: Inga bilplatser

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Mr_Mike, har du kollat me hyresvärden om du kan ha hojen i cykelrummet i ditt hus? Tror inte de e nårra problem eftersom jag har haft det i huset bredvid med samma hyresvärd.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Emmi skrev:
2645612 Mr_Mike, har du kollat me hyresvärden om du kan ha hojen i cykelrummet i ditt hus? Tror inte de e nårra problem eftersom jag har haft det i huset bredvid med samma hyresvärd.

AAA en hoj brud till granne... Eller bor du kvar??? Kanske inte men vill ha något ställe att skruva lite på med, med bra belysning så man ser vad man håller på med...

Kanske blir fighter projekt till våren me.... Synd bara att man sålde crossen tok billigt för att man inte trodde man skulle få plats med den i Jönköping :mad:

Men det får kanske bli en Ktm 660 me till sommarn....

Hoppas vi syns på vägen till våren...///Micke

K-Man skrev:
2643955 Jo en hel del cyklar har stulits, då främst i större garage eller förråd. Detta ligger på en innergård (många fönster mot garaget) och larmet har ute-sirén så det är riktigt safe. Garaget rymmer ca 8-9 hojar och jag tror att det finns två lediga platser nu. Jag har inte världens bästa kontakt med innehavaren längre så jag är inte säker. Hör av dig när du vill ha plats så ska jag kolla läget.

MHK: Inga bilplatser

Jag är på men som sagt kommer upp först till 1 Mars.... Och då är det väl inget hoj åka... Men framåt April kommer jag väll villja ta med mej maskinen och kommer då behöva ett place att vara på.

Kan höra av mig lite längre fram... Men om det blir så att ni måste hyra ut tidigare så kan jag vara med och pröjsa innan så jag vet att jag har en plats...

Va de 300kr/månaden???

///Micke

Last edited:

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Mr_Mike skrev:
2645824 AAA en hoj brud till granne... Eller bor du kvar??? Kanske inte men vill ha något ställe att skruva lite på med, med bra belysning så man ser vad man håller på med...

Kanske blir fighter projekt till våren me.... Synd bara att man sålde crossen tok billigt för att man inte trodde man skulle få plats med den i Jönköping :mad:

Men det får kanske bli en Ktm 660 me till sommarn....

Hoppas vi syns på vägen till våren...///Micke

Hell yeah, jag e kvar! Jag förväntar mig en feeet inflyttningfest med tanke på att jag har krypavstånd hem! :yoparty
Jo, nåt ställe att skruva på e ju bra. Jag har världens bästa garageplats med allt man kan tänkas behöva, men tyvärr vill de inte ha dit fler folk.

På vägen lär vi nog inte synas med tanke på att jag bara kör bana och har en oreggad racehoj, men om du ska köpa en 660 så ses vi kanske på banorna nån gång!

Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
:tungan
Emmi skrev:
2646824 Hell yeah, jag e kvar! Jag förväntar mig en feeet inflyttningfest med tanke på att jag har krypavstånd hem! :yoparty
Jo, nåt ställe att skruva på e ju bra. Jag har världens bästa garageplats med allt man kan tänkas behöva, men tyvärr vill de inte ha dit fler folk.

På vägen lär vi nog inte synas med tanke på att jag bara kör bana och har en oreggad racehoj, men om du ska köpa en 660 så ses vi kanske på banorna nån gång!

HAHA de är klart.... Ska bjuda upp lite folk här nere från med då...AAA gött med ett riktigt ställe att vara på. Jag och några polare hade ett garage på 120kvm här i Vetlanda innan hur gött som helst juh...

Ok ingen gat åka, synd de är rätt kul att kunna dra iväg ibland. Undrar om jag inte sett dig i eksjö när jag var där med husan för något år sedan... Kanske inte!!!

Men du får väl åka me bakpå någon gång ifall du (vågar) haha:tungan

///Micke

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Hell no, jag åker inte bakpå nån! Har gjort det en sommar och gillar det inget vidare...
Nej, har bara åkt bana det här året.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Emmi skrev:
2646976 Hell no, jag åker inte bakpå nån! Har gjort det en sommar och gillar det inget vidare...
Nej, har bara åkt bana det här året.

HAHA ne Fy F_N skulle inte heller sitta upp bakpå någon.... Asså du började åka bana iår.. konstigt har för mig att de va någon brud där för någon sommar sen.

///Micke

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Det är väl möjligt kanske, men ingen jag känner. Vad jag vet så finns det 5-6 tjejer i Sverige som kör bana och jag är ganska säker på att det inte är nån av dem.

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
smc barossa, Triumfh 600, Hyosung 650, CBR900RR, R1 99a just nu
Hej på er.

Lite uppdatering.

tanken är loss och ska iväg på lackning. Blir matsvart tror jag. :mad:
Fotpinnsskydden är lackade. Var tvungen att ta en bild på blåset med :yoparty
Kabelhärvan är numera gömd under tanken. Blir lite mer clean i fronten
mt03 lampan kommer ikväll med expressbud :tummenupp
Håll tillgodo med bilder

miesta

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
smc barossa, Triumfh 600, Hyosung 650, CBR900RR, R1 99a just nu
hahahaha

Bifogat

• {F3D5B237-ACCB-4460-AE78-ED62BD9145E9}_FullSize.jpg
    {F3D5B237-ACCB-4460-AE78-ED62BD9145E9}_FullSize.jpg
    29.9 KB · Visningar: 35
  • {D17597BD-A5F5-462B-BA9A-6A9AA40682A9}_FullSize.jpg
    {D17597BD-A5F5-462B-BA9A-6A9AA40682A9}_FullSize.jpg
    21.7 KB · Visningar: 39
  • {AF4AF008-A957-461E-ACFF-5343E885A97E}_FullSize.jpg
    {AF4AF008-A957-461E-ACFF-5343E885A97E}_FullSize.jpg
    22.4 KB · Visningar: 37
  • {24859EC5-4253-46C6-B610-DA94AE74AA4E}_FullSize.jpg
    {24859EC5-4253-46C6-B610-DA94AE74AA4E}_FullSize.jpg
    15.2 KB · Visningar: 39
  • {06390FD4-3DFD-4851-A6BC-1DDDE31D54CF}_FullSize.jpg
    {06390FD4-3DFD-4851-A6BC-1DDDE31D54CF}_FullSize.jpg
    27.7 KB · Visningar: 36
  • {2FB2D2C3-C7EC-4E6B-AE5F-70727CA889E6}_FullSize.jpg
    {2FB2D2C3-C7EC-4E6B-AE5F-70727CA889E6}_FullSize.jpg
    25.3 KB · Visningar: 53

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Jaha då har man köpt sig en liten 250cc att leka med i skogen :) trevligt värre.

Hur står det till med alla nere i småland?

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blackbird
Aion skrev:
2656847 Jaha då har man köpt sig en liten 250cc att leka med i skogen :) trevligt värre.

Hur står det till med alla nere i småland?

Jovars sitter o torrgasar på discodrottningen i källaren på lördagkvällarna...

MAO är väl allt i sin ordning, tackar som frågar
//spenk

Emmi

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Fan va grannt! Skicka upp nån bild!
Bara fint, va alltför länge sen man körde hoj nu! :( Nästa sommar då jävlar! :yoparty

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
spenk skrev:
2657122 Jovars sitter o torrgasar på discodrottningen i källaren på lördagkvällarna...

MAO är väl allt i sin ordning, tackar som frågar
//spenk

Emmi skrev:
2658205 Fan va grannt! Skicka upp nån bild!
Bara fint, va alltför länge sen man körde hoj nu! :( Nästa sommar då jävlar! :yoparty

Fan vad trevligt att höra att allt står bra till.
Oj lever the diskkokwiin fortfarande, inga nya färger och bling,bling planerat till sommaren?

Ja nu är man ju riktigt sugen på att komma ner till jkpg och köra hoj med er igen, själv får man stå ut med dumma 08 hela dagarna :huvet

Jodå jag skall se till att få ut lite bilder på den nya skönheten, just nu så står den nedplockad i molekyler för lite service, hade glömt bort hur simpelt det är att skruva med 2-takt = roligt. sen blir det ut i enduroslingorna och harva. dax att få bort den vackra Guinness magen:rolleyes: och få upp flåset lite

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...