Maskotmiesta skrev:2574723Någon som har en streetfighterkåpa liggande som ni vill bli av med. =)
Är då väldigt intresserad. PMa mig i så fall
Eller så köper du en Smart som Mr WidellNSR_Martin skrev:2577398Huset is the shit
Lite kul att det va där mina föräldrar träffades för sisådär 32 år sedan eller nått.... Man kan uppenbarligen hitta nått seriöst där
Säg att jag kör 1500 mil med min bil, den drar 1,4 liter milen nu, så det blir typ 23 000kr per år i soppa, hade jag haft en lupo som zeb så hade det kostat 5-6 tusen, sparar alltså inte långt ifrån 20 lök på att ha en sån... Det är rätt frästande, även om den säkert är totalsunk o åka i o går som en kratta...
Börjar bli seriöst sugen på att flytta hemmifrån... Har iofs lite kass lön nu, men får jag provanställning så...
blackburn_xt skrev:2586763Det blev skitsnyggt!
Hur gjorde du med det orange som var längst ner på tanken? är det lackat? eller var det bara dekaler?
jockesurf skrev:2588687Sitter och tittar ut genom fönstret och det är ingen upplyftande syn.
Vet inte om det bara är jag som är kinkig men just nu känns det inte som något vidare sporthojs-väder. Man får väl sadla om och börja med renkörning istället som . Tragiskt om det skulle vara slutåkt för sässongen. Ser ju ut som det ska bli lite varmare nästa vecka så man får väl passa på om det blir barmark. Abstinensen börjar redan komma och det är lååångt kvar till våren. Vad gör ni i väntan på hojåka??? Får väl putsa hojen men det tar ju inte direkt 5 månader att göra...
säger han som inte ens fått på crossdäcken änmyt61 skrev:2588911man slänger på spikdäcken
Twice skrev:2601356säger han som inte ens fått på crossdäcken än
blir en runda i helgen med satans snabba skogsvägar och sandtag, häng med
på söndag då eller?Ikon skrev:2601971öh ni ska inte med till vrigstad o köra...ydde o lesse ska iväg o jag tänkte ta med 250in o lattja lite...tror det blir vrigstad iaf
även här!!!!!!!!!Twice skrev:2603337på söndag då eller?
jag är med isf! ska ju regna imorgon.
nu jävlar ska det supas!!!!!!!!
Twice skrev:2603337på söndag då eller?
jag är med isf! ska ju regna imorgon.
nu jävlar ska det supas!!!!!!!!
Twice skrev:2604610fasen vad ont i skallen jag har!!!!!!!!!
men snart börjar vi igen!!!!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |