Widell skrev:2612504Gjorde min första 12a idag och misslyckades totalt o slog över
Fattar inte hur man ska hinna bromsa.. Låg på gränsen länge sen bara sa det pang
Widell skrev:2612504Gjorde min första 12a idag och misslyckades totalt o slog över
Fattar inte hur man ska hinna bromsa.. Låg på gränsen länge sen bara sa det pang
Kom från rätt käftGoffe skrev:2617708HAHAHA, amatör..
Coolt! Säg till när det blir biljardkväll så kommer jag med ett sexpack!Goffe skrev:2610620tråkigt: hämtade ett biljardbord igår, brunswick, som monteras ihop så fort rummet är klart...
Var blev det lya nånstans då? Bjud på inflyttningsfest och sprit och lägg inbjudan här på forumet så får du vänner. Det gjorde jag!Mr_Mike skrev:2624429Då har man skaffat lya i Jönköping....
Hoppas det finns lite folk som åker rr som man kan hänga på till våren. Känner inte en käft i den staden, (förutom tjejen och några polare till henne).
Bra tid för flytt med, (mars) dåbörjar ju snart sesongen så man kan lära känna lite människor...
///Höres .Micke
Mr_Mike skrev:2624429Då har man skaffat lya i Jönköping....
Hoppas det finns lite folk som åker rr som man kan hänga på till våren. Känner inte en käft i den staden, (förutom tjejen och några polare till henne).
Bra tid för flytt med, (mars) dåbörjar ju snart sesongen så man kan lära känna lite människor...
///Höres .Micke
Mr_Mike skrev:2624429Då har man skaffat lya i Jönköping....
///Höres .Micke
Goffe skrev:2627456vill man lära känna folk så hjälper man dem att renovera, sen bjuds de på öl/biljard/musik.. de är SÅ man gör!
Aion skrev:2627462När får man se bilder på lyan då?
K-Man skrev:2626864Var blev det lya nånstans då? Bjud på inflyttningsfest och sprit och lägg inbjudan här på forumet så får du vänner. Det gjorde jag!
Vill du lära känna folk som tävlar i RoadRacing eller folk som har R-hoj? Jag har som du, R-hoj och cross så PM'a framåt vårkanten (eller innan)
K-Man
MagnusK skrev:2627460Jaha där ser man!!!
Jodå, än är vi några som har R-cyklar kvarMr_Mike skrev:26307153:a på Östra storgatan 122... Inflyttnings fest det ska bli.. Vänta bara....
Tänkte mest på folk som åker R-hoj, sålde tyvärr crossen, har ingen stans att ha den. Inte bågen heller måste hitta garage.
///Micke
K-Man skrev:2640646Jodå, än är vi några som har R-cyklar kvar
Det finns ev plats i mitt garage, men det ligger på Torpa. Ägaren vill ha 300kr/mån. Larmat, varmt, tryckluft, tvättplats, mm. Ägaren är lite speciell tyvärr...
Hör av dig om det låter intressant
Kalle
K-Man skrev:2640646Jodå, än är vi några som har R-cyklar kvar
Det finns ev plats i mitt garage, men det ligger på Torpa. Ägaren vill ha 300kr/mån. Larmat, varmt, tryckluft, tvättplats, mm. Ägaren är lite speciell tyvärr...
Hör av dig om det låter intressant
Kalle
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari