Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Jaha då har man varit och bandat av utav bara faaaan.:kulspruta
Ska ni ut något idag eller? Inte omöjligt att Hva divisionen tar lite övning i bebyggelse ikväll:öl :öl

Över och ut//*** spenk
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
tråkigt: hämtade ett biljardbord igår, brunswick, som monteras ihop så fort rummet är klart.




roligt: får flytta den bärande pelare som vi svettsat fast ca 1 meter.. klart man anpassar rummet eftter bordet..
 

alex1976tv

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Trosa
Hoj
Honda Goldwing
Gjorde min första 12a idag och misslyckades totalt o slog över :va

Fattar inte hur man ska hinna bromsa.. Låg på gränsen länge sen bara sa det pang :D
 

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Letar ny
Widell skrev:
2612504 Gjorde min första 12a idag och misslyckades totalt o slog över :va

Fattar inte hur man ska hinna bromsa.. Låg på gränsen länge sen bara sa det pang :D

ja det har man ju varit med om ett par gånger:gnissla ...lägg dig på balansläget lägg på lite broms o sen kör du bara...kommer efter ett tag,inte helt smidigt...jag tyckte det var lättare på sporthojen än på motarden..men kör hårt så kommer det väl:tummenupp
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Widell skrev:
2612504 Gjorde min första 12a idag och misslyckades totalt o slog över :va

Fattar inte hur man ska hinna bromsa.. Låg på gränsen länge sen bara sa det pang :D

HAHAHA, amatör.. ;)
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Då har man skaffat lya i Jönköping....

Hoppas det finns lite folk som åker rr som man kan hänga på till våren. Känner inte en käft i den staden, (förutom tjejen och några polare till henne).

Bra tid för flytt med, (mars) dåbörjar ju snart sesongen så man kan lära känna lite människor...


///Höres .Micke
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Mr_Mike skrev:
2624429 Då har man skaffat lya i Jönköping....

Hoppas det finns lite folk som åker rr som man kan hänga på till våren. Känner inte en käft i den staden, (förutom tjejen och några polare till henne).
Bra tid för flytt med, (mars) dåbörjar ju snart sesongen så man kan lära känna lite människor...
///Höres .Micke
Var blev det lya nånstans då? Bjud på inflyttningsfest och sprit och lägg inbjudan här på forumet så får du vänner. Det gjorde jag! :tummenupp
Vill du lära känna folk som tävlar i RoadRacing eller folk som har R-hoj? Jag har som du, R-hoj och cross så PM'a framåt vårkanten (eller innan)

K-Man
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Mr_Mike skrev:
2624429 Då har man skaffat lya i Jönköping....

Hoppas det finns lite folk som åker rr som man kan hänga på till våren. Känner inte en käft i den staden, (förutom tjejen och några polare till henne).

Bra tid för flytt med, (mars) dåbörjar ju snart sesongen så man kan lära känna lite människor...


///Höres .Micke


vill man lära känna folk så hjälper man dem att renovera, sen bjuds de på öl/biljard/musik.. de är SÅ man gör! :D
 

MagnusK

EX SP Nr:90
Gick med
25 Aug 2003
Ort
Vetlanda
Hoj
Några olika
Mr_Mike skrev:
2624429 Då har man skaffat lya i Jönköping....

Hoppas det finns lite folk som åker rr som man kan hänga på till våren. Känner inte en käft i den staden, (förutom tjejen och några polare till henne).

Bra tid för flytt med, (mars) dåbörjar ju snart sesongen så man kan lära känna lite människor...


///Höres .Micke

Jaha där ser man!!!
 

Aion

black danger lost in the woods
Gick med
30 Jun 2003
Ort
Björnlunda
Hoj
Supermoto + mini + TM-enduro
Goffe skrev:
2627456 vill man lära känna folk så hjälper man dem att renovera, sen bjuds de på öl/biljard/musik.. de är SÅ man gör! :D

När får man se bilder på lyan då?
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
K-Man skrev:
2626864 Var blev det lya nånstans då? Bjud på inflyttningsfest och sprit och lägg inbjudan här på forumet så får du vänner. Det gjorde jag! :tummenupp
Vill du lära känna folk som tävlar i RoadRacing eller folk som har R-hoj? Jag har som du, R-hoj och cross så PM'a framåt vårkanten (eller innan)

K-Man

3:a på Östra storgatan 122... Inflyttnings fest det ska bli.. Vänta bara....

Tänkte mest på folk som åker R-hoj, sålde tyvärr crossen, har ingen stans att ha den. Inte bågen heller måste hitta garage.

///Micke
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Muhahaha, du bor granne med mig, jag bor i 124C!
Kan du inte ha hojen i cykelgaraget där? Jag fick ha min KTM 660 i cykelgaraget/källaren och det var inga problem, den stod där hela sommaren iaf och vi har samma hyresvärd, VBAB.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Mr_Mike skrev:
2630715 3:a på Östra storgatan 122... Inflyttnings fest det ska bli.. Vänta bara....

Tänkte mest på folk som åker R-hoj, sålde tyvärr crossen, har ingen stans att ha den. Inte bågen heller måste hitta garage.

///Micke
Jodå, än är vi några som har R-cyklar kvar :)
Det finns ev plats i mitt garage, men det ligger på Torpa. Ägaren vill ha 300kr/mån. Larmat, varmt, tryckluft, tvättplats, mm. Ägaren är lite speciell tyvärr...
Hör av dig om det låter intressant

Kalle
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
K-Man skrev:
2640646 Jodå, än är vi några som har R-cyklar kvar :)
Det finns ev plats i mitt garage, men det ligger på Torpa. Ägaren vill ha 300kr/mån. Larmat, varmt, tryckluft, tvättplats, mm. Ägaren är lite speciell tyvärr...
Hör av dig om det låter intressant

Kalle


De vore ju kanon schysst. Just nu står den hemma hos mina päron... Men till våren så ska jag ta med den upp. Har ingen koll på ifall det stjäls mycket uppe jönköping men det är väl som på alla andra ställen man kan aldrig få ha något ifred.

Det är ju kanon med tvätt plats, tryckluft och att det är larmat. Ställer lätt på de...

///Micke
 

MHK

Pimp my bike!
Gick med
16 Mar 2003
Ort
i söder
Hoj
*såld*
K-Man skrev:
2640646 Jodå, än är vi några som har R-cyklar kvar :)
Det finns ev plats i mitt garage, men det ligger på Torpa. Ägaren vill ha 300kr/mån. Larmat, varmt, tryckluft, tvättplats, mm. Ägaren är lite speciell tyvärr...
Hör av dig om det låter intressant

Kalle


Det finns inte plats för en mazda miata med?

:va
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top