alex1976tv
Ny medlem
Iofs, trodde inte han hade 15 mil till jobbetEmmi skrev:2553173Nej, det beror på att de tycker det är obekvämt att åka 15 mil på en hoj med crossadel.
Iofs, trodde inte han hade 15 mil till jobbetEmmi skrev:2553173Nej, det beror på att de tycker det är obekvämt att åka 15 mil på en hoj med crossadel.
hehe o yes sir! man kan slarva med det också har jag märkt om man kör på motul! inte ett ras på 1 år. är helt jävla förvånad.Ikon skrev:255319945 timmar kolv står det i boken till en mx450 om jag inte minns fel...men dom e ju väldigt hårda när dom testar,ingen sån fiskörning som vi håller på med...har kompisar som bytt kolv vid 100+ och då har kolven inte varit ett skit sliten...gäller ju iof att man servar enligt order...twice
Men du kör ju aldrigTwice skrev:2554260hehe o yes sir! man kan slarva med det också har jag märkt om man kör på motul! inte ett ras på 1 år. är helt jävla förvånad.
husan rasade ju nästan varje åk
ska nog köpa en -06 i veckan. går inte åka på mitt gamla lik längre.Widell skrev:2555021Men du kör ju aldrig
Ska du me på lördag??
Twice skrev:2554260hehe o yes sir! man kan slarva med det också har jag märkt om man kör på motul! inte ett ras på 1 år. är helt jävla förvånad.
husan rasade ju nästan varje åk
varför? håller du inte måttet på gatan längreTwice skrev:2556803ska nog köpa en -06 i veckan. går inte åka på mitt gamla lik längre.
när jag fått den nya så är jag med! men nu är det crossfälgar som gäller
M A N G E skrev:2559627Passa dej!!
Ikon skrev:255319945 timmar kolv står det i boken till en mx450 om jag inte minns fel...men dom e ju väldigt hårda när dom testar,ingen sån fiskörning som vi håller på med...har kompisar som bytt kolv vid 100+ och då har kolven inte varit ett skit sliten...gäller ju iof att man servar enligt order...twice
Emmi skrev:2563799Det beror väl på förvisso. Jag kör bara på bana och har bara pratat med folk som kör bana eller rejsar om serviceintervaller. Vid bankörning går ju hojen hårdare och på högre varv vilket innebär mer slitage, större rasrisk och tightare serviceintervaller.
Men visst, en kolv kan säkert gå 100+h men det blir dyrt om det rasar helt.
Ikon skrev:2563969det sliter mer på en kolv o ligga på jämnvarv på landsväg än vad det gör o ligga på bana..den är ju gjord för o gå fullt,däremot inte för att ligga på mellanregistret längre tid...sen är det ju så att dom som kör bana servar oftast sina hojjar bättre o har mer knas på skiten än vad svensson på landsvägen har...tipset är ju att lyfta på locket o kolla efter 50 timmar...är det inget fel så är det ju bara o köra,man behöver ju inte byta för bytandets skull...
spenk skrev:2564345(det du skriver ser bra ut?) I
Sup ner er//spenk
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail
En dröm sedan många år har ... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Foto: LEON Transportstyr... |
|
Aprilia RSV4 X ex3ma
Aprilia har presenterat RSV... |
|
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future
Europeiska investeringsbank... |
|
Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås
Transportstyrelsen har före... |
|
Triumph storsatsar inom Enduro
Motorsportlegenden och fler... |
|
BMW CE 02 x VAGABUND
BMW Motorrad har presentera... |
|
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |