alex1976tv
Ny medlem
Iofs, trodde inte han hade 15 mil till jobbetEmmi skrev:2553173Nej, det beror på att de tycker det är obekvämt att åka 15 mil på en hoj med crossadel.
Iofs, trodde inte han hade 15 mil till jobbetEmmi skrev:2553173Nej, det beror på att de tycker det är obekvämt att åka 15 mil på en hoj med crossadel.
hehe o yes sir! man kan slarva med det också har jag märkt om man kör på motul! inte ett ras på 1 år. är helt jävla förvånad.Ikon skrev:255319945 timmar kolv står det i boken till en mx450 om jag inte minns fel...men dom e ju väldigt hårda när dom testar,ingen sån fiskörning som vi håller på med...har kompisar som bytt kolv vid 100+ och då har kolven inte varit ett skit sliten...gäller ju iof att man servar enligt order...twice
Men du kör ju aldrigTwice skrev:2554260hehe o yes sir! man kan slarva med det också har jag märkt om man kör på motul! inte ett ras på 1 år. är helt jävla förvånad.
husan rasade ju nästan varje åk
ska nog köpa en -06 i veckan. går inte åka på mitt gamla lik längre.Widell skrev:2555021Men du kör ju aldrig
Ska du me på lördag??
Twice skrev:2554260hehe o yes sir! man kan slarva med det också har jag märkt om man kör på motul! inte ett ras på 1 år. är helt jävla förvånad.
husan rasade ju nästan varje åk
varför? håller du inte måttet på gatan längreTwice skrev:2556803ska nog köpa en -06 i veckan. går inte åka på mitt gamla lik längre.
när jag fått den nya så är jag med! men nu är det crossfälgar som gäller
M A N G E skrev:2559627Passa dej!!
Ikon skrev:255319945 timmar kolv står det i boken till en mx450 om jag inte minns fel...men dom e ju väldigt hårda när dom testar,ingen sån fiskörning som vi håller på med...har kompisar som bytt kolv vid 100+ och då har kolven inte varit ett skit sliten...gäller ju iof att man servar enligt order...twice
Emmi skrev:2563799Det beror väl på förvisso. Jag kör bara på bana och har bara pratat med folk som kör bana eller rejsar om serviceintervaller. Vid bankörning går ju hojen hårdare och på högre varv vilket innebär mer slitage, större rasrisk och tightare serviceintervaller.
Men visst, en kolv kan säkert gå 100+h men det blir dyrt om det rasar helt.
Ikon skrev:2563969det sliter mer på en kolv o ligga på jämnvarv på landsväg än vad det gör o ligga på bana..den är ju gjord för o gå fullt,däremot inte för att ligga på mellanregistret längre tid...sen är det ju så att dom som kör bana servar oftast sina hojjar bättre o har mer knas på skiten än vad svensson på landsvägen har...tipset är ju att lyfta på locket o kolla efter 50 timmar...är det inget fel så är det ju bara o köra,man behöver ju inte byta för bytandets skull...
spenk skrev:2564345(det du skriver ser bra ut?) I
Sup ner er//spenk
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |