Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Re: mille..

dan_mille skrev:
:rodnar :rodnar så länge varade turen i torsdags :( :( var inne på verkstan idag, var visst svindyra delar till millen så han trodde inte att de skulle bli lagad. Ledsen att ni fick stå o vänta på "taxin".. Så nu blidde man utan hoj i sommar, hoppas hoppas bara att dem lagar den, annars blir de till att köpa en "ny" mille, bara ljudet gör de värt att köpa en sån!!

kör hårt

Ajajj lider med dig :(
Kan inte vara kul.. nu när sommaren precis har börjat å allt.
Jajaa.. får väl lösa det med :öl :öl :öl

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Segt med Millen, italienska hojar är ju dyra... :(
Men du får ju det på försäkringen iallafall... :fakta

Ikon

On the run since 82
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Letar ny
Va fan...klotar alla i år eller??

segt me hojen...jag har väntat på min hur länge som helst

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
. Även om jag personligen tycker att Bladen var snyggare, men jag gissar väl på att rettan inte får vara original så värst länge heller?? :) [/B][/QUOTE]

kan ligga nåt i det :D :D :fakta ....alltid kul med "egen" hoj
:crash

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Var just och tittade på en Buell XB9R Firebolt... kanske skulle kunna vara nått?

Men drömmen kvarstår, en gixx1000 K3, en sån vill jag ha... koppar/svart

Nånn som vill köpa en 750? :rolleyes:

//jaG

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
Tänkte höra lite hur intresset för någon/några turer är för helgen...
:hej Lördag [Edit] KL 16:00, Atollen
Vart ska vi? Bästa förslaget vinner :crash

Last edited:

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Ville bara tala om att ifall ni ser en svart streetfigther ala cbr 900....så är det min gamla som fått ny skeppnad.
Och den ser inte så illa ut... :confused: ...eller jo det gör den fast på ett positivt sätt :rock :rock

The_Wanderer

Numera fast i offroad träsket...
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
KTM EXC 500 -12
BENSON skrev:
Ville bara tala om att ifall ni ser en svart streetfigther ala cbr 900....så är det min gamla som fått ny skeppnad.
Och den ser inte så illa ut... :confused: ...eller jo det gör den fast på ett positivt sätt :rock :rock
Råkade se något svart "bygge" vid Gokartbannan när jag var på väg upp till Hallby för att cykla lite MTB igår... kan nog varit den. Hel schyst stuk iallafall :tummenupp

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
The_Wanderer skrev:
Tänkte höra lite hur intresset för någon/några turer är för helgen...
:hej Lördag KL 15:00 Atollen
Vart ska vi? Bästa förslaget vinner :crash

Jag vågar inte köra min hoj med det drivpaketet, men jag hänger gärna på bak... Om nån står ut med att ha mej som wheeliestabilisator... :D

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Nu blir det ingen åkning för min del på en stund iallafall. Fått nåt tjall på elsystemet tror jag..varvar inte mer än 4000 varv..lite tradigt. Åker in på Mascot på Tisdag. Man har ju iallafall garanti kvar på den.

Ser ni förresten en guldaktig V40 som det såt rklas eller nåt i framrutan på så kan ni passa på att kicka in speglarna på den. Körde nästan på mig och Ikon igår när vi var ute..försökte dra ikapp honom, men han lyckades smita in mellan två bilar o in på en avfart :mad: ännu en gasglad idiot med chippad bil..

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Dom är farliga, dom adrenalinstinna V40förarna :D¨

//jaG

Rodentboy skrev:
Nu blir det ingen åkning för min del på en stund iallafall. Fått nåt tjall på elsystemet tror jag..varvar inte mer än 4000 varv..lite tradigt. Åker in på Mascot på Tisdag. Man har ju iallafall garanti kvar på den.

Ser ni förresten en guldaktig V40 som det såt rklas eller nåt i framrutan på så kan ni passa på att kicka in speglarna på den. Körde nästan på mig och Ikon igår när vi var ute..försökte dra ikapp honom, men han lyckades smita in mellan två bilar o in på en avfart :mad: ännu en gasglad idiot med chippad bil..

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
Honda RS125R
Rodentboy skrev:

Ja det vet jag vem det är... kloss eller nåt tror jag det står.
Han ser man ofta i stan, ska jag sparka in spegeln? :kulspruta
Tror han blir arg då :)

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Rodentboy skrev:

jag kommer ner och hjälper till, och om han blir glad eller inte :rolleyes: skiter väl jag i

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
eus skrev:
Ja det vet jag vem det är... kloss eller nåt tror jag det står.
Han ser man ofta i stan, ska jag sparka in spegeln? :kulspruta
Tror han blir arg då :)

Jo, att han kanske blir aningen negativ går inte att utesluta, men det är nog det minsta man kan göra för honom..:)

Då är det nån kille i stan iallafall..det är bra...

Blom - Bara att ta med dig lite ilska o komma ner så kan vi prata med pojkspolingen nån dag. :tummenupp

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
[Rodentboy]
Åker in på Mascot på Tisdag. Man har ju iallafall garanti kvar på den.

vilken tid ska du dit....
ska dit och hämta ensitskåpan på tisdag vid 4-5 tiden om den har kommit.
Om inte annat så kanske vi drar därifrån samtidigt...antar att dom måste ha din hoj en liten stund för att fixa kruxet..

angående v40 föraren så kan vi ju hoppas att man träffar på honom när han har parkerat....och fråga honom om hans mamma la navelsträngen med flit runt hans hals.

Last edited:

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
BENSON skrev:
vilken tid ska du dit....
ska dit och hämta ensitskåpan på tisdag vid 4-5 tiden om den har kommit.
Om inte annat så kanske vi drar därifrån samtidigt...antar att dom måste ha din hoj en liten stund för att fixa kruxet..

angående v40 föraren så kan vi ju hoppas att man träffar på honom när han har parkerat....och fråga honom om hans mamma la navelsträngen med flit runt hans hals.

Jag måste dra dit på förmiddagen nån gång. Börjar jobba vid 13:30 tyvärr...

Får väl se om jag får tillbaka hojen senare i veckan. Förhoppningsvis så är det inget stort problem...

BENSON

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.....
Rodentboy skrev:
Jag måste dra dit på förmiddagen nån gång. Börjar jobba vid 13:30 tyvärr...

Får väl se om jag får tillbaka hojen senare i veckan. Förhoppningsvis så är det inget stort problem...

okej ...trodde att dom skulle felsöka medans du var där :fakta
Hoppas som sagt att det är lätt åtgärdat..
Låter som det har med bränsle/luft förhållandena att göra..typ igensatta munstycken.
Tänkte att jag skulle få mej en tur med er till helgen. :squid

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...