Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Jag är gärna på till helgen, måste se till att lägga dom sista milen innan den kanske blir såld. annonsen kommer ut den 22a. Hoppas
//jaG
//jaG
Killen börjar bli riktigt seriös med annons å alltZeb_Macahan skrev:Jag är gärna på till helgen, måste se till att lägga dom sista milen innan den kanske blir såld. annonsen kommer ut den 22a. Hoppas
//jaG
BENSON skrev:okej ...trodde att dom skulle felsöka medans du var där
Hoppas som sagt att det är lätt åtgärdat..
Låter som det har med bränsle/luft förhållandena att göra..typ igensatta munstycken.
Tänkte att jag skulle få mej en tur med er till helgen.
Ikon skrev:Fråga till jens...
Har du kvar de gamla knäpuckarna du fick av mig förra året?
Om du inte använder dom skulle jag bli glad om jag kunde få tillbaka dem eftersom jag tappade än puck i helgen
Hi hi... har redan pratat med dom om det aktuella ämnet , menade på att jag accade hårt... han var mindre glad men jag fick åka vidareMaverick skrev:Passa dig för farbror blå bara.. så du inte åker dit som en annan gjorde.. blev plockad på odengatan för bakhjulsåkning.. nekade givetvis.. så vi få väl se vad som händer..
Maverick skrev:Passa dig för farbror blå bara.. så du inte åker dit som en annan gjorde.. blev plockad på odengatan för bakhjulsåkning.. nekade givetvis.. så vi få väl se vad som händer..
The_Wanderer skrev:Hi hi... har redan pratat med dom om det aktuella ämnet , menade på att jag accade hårt... han var mindre glad men jag fick åka vidare
tänkte ett lite mer öde ställe än mitt i centrum ..
Maverick skrev:Passa dig för farbror blå bara.. så du inte åker dit som en annan gjorde.. blev plockad på odengatan för bakhjulsåkning.. nekade givetvis.. så vi få väl se vad som händer..
Zeb_Macahan skrev:Har du fått dej en ny hoj att åka med, konstigt att ingen har ringt och frågat om man ska med och åka
//jaG
BENSON skrev:Menar du att dom tog dej på rakan utanför mej typ.
"Let the game begin..."
Maverick skrev:japp.. han låg bakom mig me sin civil-BMW-"hoj" när jag körde på slangen två ggr på odengatan.. så han stannade mig bort mot liljeholmen.. otur att jag inte han se honom tidigare.. för då hade jag dragit ut på E4:an o stuckit..
Zeb_Macahan skrev:
dom borde förbjuda civilmålade polisfordon!
//jaG
Bromölla!? KL9!!!?Zeb_Macahan skrev:Claessons motor i Bromölla har gix1000, ducce999 och hondas fajjerbläjjd för provkörning.
Dit bär resan av och enligt handlaren ska vi vara där inann klockan nio!
Vilka ska med, vi åker väl runt halv sju sju?
The_Wanderer skrev:Bromölla!? KL9!!!?
Skulle man nästan åka dan före... du kanske ska testa ditt nya tält
Det är ca 23 mil...Zeb_Macahan skrev:Fan, är du rädd om körkortet eller, tanka i en full tank, sen full gas ner för E4an... sen är man ju nästan framme...
nånn som vet hur långt det är? Maporama.com säger 23 mil. jag säger att den ljuger!
//jaG
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |