Om din 750 i bruksskick vill ut och motioneras finns det en tjej som gärna kör en runda!
Vinkar alltid till alla Gixxers så länge det inte går så fort att man inte vill släppa styret! Har själv en 750 i bruksskick som dock har fått stå åt sida lite för nya K5an
Det ska finnas tidigare i tråden.När kommer det upp bilder på den nya skönheten?
Söndag den 10e om det är bra väder??
Ja jävla idag va de kul
Inte poppis för axlarna o köra i linne en sån här dag ajaj..
Twice, skyll inte på bromsarna, ja vann
Det var ju alltid atollen innan men den är ju så pass ombyggd nu osv så nu vet jag inte, får väll komma på nått nytt Jag hänger gärna med på en tur, säg bara tid o plats!2991958Var träffas ni i denna byn då???
Det var ju alltid atollen innan men den är ju så pass ombyggd nu osv så nu vet jag inte, får väll komma på nått nytt Jag hänger gärna med på en tur, säg bara tid o plats!
Där ser man, trodde bara det var massa bilar som träffades där på kvällarna Aja, tycker vi får dra en sväng till tranemo nu nån dag, lite sent nu men nästa helg vore de ju gott om de blev en liten gruppkörning...2993156Många träffas på coop-parkeringen på helgerna nu istället..
Många träffas på coop-parkeringen på helgerna nu istället..
Det ska finnas tidigare i tråden.
Jag var uppe i dina krokar (Tokholm) ons-tors. Krypköra längs Sveavägen i gassande sol med varm hoj, blockerad av studentekipage, iklädd svart skinnställ var ingen höjdare. Redig kramp i kopplingshanden
Körde om en mc-polis på slingerbulten. Han hade invändningar mot det. Han tyckte att det var arrogant av mig eftersom jag minsann visste hastighetsbegränsningen (det gjorde jag inte alls Trodde det var 90) och såg att det stod POLIS på hans jacka Han tyckte han var skitcool i sina spegelbrillor oxå men nöjde sig med att skälla lite.
Jag var sån snutmagnet i onsdags. Säkert åtta poliser längs vägen (bara i Sthlms län)
Kul var det iaf. Onsdagkväll på Sveavägen. Stuntning vid skogis, 299 på mätaren mot Tyresörakan och en repa på Bogan. Längtar nästan 'hem'.... bara nästan.
100 mil på Gixxern ons-tors blev det. Nu börjar träsmaken i äschlet äntligen släppa, men vilken klockren hoj K5'an är! Gillar den bara mer och mer ju mer jag kör! Fantastisk motor och så rått ljud ur Yoshi-pipan!
saxat från wighsnews..
Jönköping: Trafikolycka
Foto: Tommy Hägglund
En bil och en motorcykel har kolliderat i Rosenlundsbacken i Jönköping. Det skall dock inte röra sig om några allvarligare personskador på de inblandade.
Foto: Tommy Hägglund
Publicerad av
Fia, 2007-06-11 19:29:40
Nån här eller???
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |