Hur många hopp gjorde du?
bara ett tandemhopp.
men hämtade alla papper till o gå kursen, lagom till det skulle börja så sålde vi huset o flyttade hit
Hur många hopp gjorde du?
Och då kunde du inte fortsätta, eller vadå?
Kommer nog vara en kurs till i Linköpingsklubben i höst, The_Wanderer här börjar sin kurs imorrn.
Gjorde mina första cirklar idag
Tyvärr så slutade kvällen med en trasig axel
Det är dags att K5'an får känna på Sveriges snabbaste bana så på torsdag lastar jag storgixxern i Ambulansen och drar till mossen. Är det nån som vill hänga med? Antingen o köra egen hoj (kom ihåg bullerkrav 95dB) eller åka med mig i bilen och kolla/fota lite. Åker från Jkpg 1500-1530 på torsdag för att köra allmänhetens pass på kvällsträningen mellan 17-20. Vore kul med sällskap.
Kalle
Ja, bara vädret tillåter blir det Anderstorp torsdag kväll och oavsett väder flyg till England på fredag för Moto GP weekend.Hade gärna hängt med o fotat lite/häng ut skyltar - "ÖKA" mm från depån, men direkt efter jobbet åks det till blekinge.. Ha en superkväll! nu i helgen du drar till gp:t?! lagom kaxigt isf
nu drar jag till garaget och därefter mot anderstorp. Hoppas det inte blir mer regn. Nån som vill med, ring 070-7278147. Trevlig midsommar Y'all!!!
Hörde det var en dödsolycka på anderstorp.
Trist värre!
Hoppas det gick bra med dig K-man!
Å fy fan.................. Någon som vet mer?
///Micke
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari