Hur många hopp gjorde du?
bara ett tandemhopp.
men hämtade alla papper till o gå kursen, lagom till det skulle börja så sålde vi huset o flyttade hit
Hur många hopp gjorde du?
Och då kunde du inte fortsätta, eller vadå?
Kommer nog vara en kurs till i Linköpingsklubben i höst, The_Wanderer här börjar sin kurs imorrn.
Gjorde mina första cirklar idag
Tyvärr så slutade kvällen med en trasig axel![]()
Det är dags att K5'an får känna på Sveriges snabbaste bana så på torsdag lastar jag storgixxern i Ambulansen och drar till mossen. Är det nån som vill hänga med? Antingen o köra egen hoj (kom ihåg bullerkrav 95dB) eller åka med mig i bilen och kolla/fota lite. Åker från Jkpg 1500-1530 på torsdag för att köra allmänhetens pass på kvällsträningen mellan 17-20. Vore kul med sällskap.
Kalle
Ja, bara vädret tillåter blir det Anderstorp torsdag kväll och oavsett väder flyg till England på fredag för Moto GP weekend.Hade gärna hängt med o fotat lite/häng ut skyltar - "ÖKA" mm från depån, men direkt efter jobbet åks det till blekinge.. Ha en superkväll! nu i helgen du drar till gp:t?! lagom kaxigt isf![]()
nu drar jag till garaget och därefter mot anderstorp. Hoppas det inte blir mer regn. Nån som vill med, ring 070-7278147. Trevlig midsommar Y'all!!!
Hörde det var en dödsolycka på anderstorp.
Trist värre!
Hoppas det gick bra med dig K-man!
Å fy fan.................. Någon som vet mer?
///Micke
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |