Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
CSS Level 1 avklarat i strålande sol och jag upptäckte hur jag skulle göra för att kunna köra med helt avslappnade armar. Vilken skilland det gjorde för greppet och linjen i kurvorna! :)

Ser riktigt gött ut på dom bilderna... :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Titta vart du kör istället för på kameramannen.......

Köp en hoj o gå SMC steg 2 så vet du vad k(ave)-man kollar på!!:tungan:krama
Ja, kameramannen!!! :D Goffen har faktiskt rätt. Jag kollade in i kameran i hårnålen det varvet och på banan med periferiseendet. Han sköt med 24 Mpix-kamera och ett objektiv stort som en vägkon så det blev riktigt fina bilder! Tyvärr hann han inte runt till insidan av långa depåkurvan den dan. Där blir det min favoritvinkel på bilderna. En rätt effektfull bild i esset däremot... ska nog hängas på väggen :cdevil
 

Bifogat

  • CSS03.jpg
    CSS03.jpg
    145.1 KB · Visningar: 57
  • CSS05.jpg
    CSS05.jpg
    122.8 KB · Visningar: 60
Last edited:

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Kom hem från operation vid 5-tiden. Har mest sovit nu. Värken finns där, likaså värmen. Återkommer när jag är piggare. Godnatt pojkar och flickor
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Kom hem från operation vid 5-tiden. Har mest sovit nu. Värken finns där, likaså värmen. Återkommer när jag är piggare. Godnatt pojkar och flickor

Hoppas allt gick bra och att det läker på en kvart! ;)

Vi skulle ju åka hoj ihop ju!

Krya på dig..

//Danne
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Kom hem från operation vid 5-tiden. Har mest sovit nu. Värken finns där, likaså värmen. Återkommer när jag är piggare. Godnatt pojkar och flickor
Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidorna :D ;)

BONES HEAL. CHICKS DIG SCARS!

Måste bara visa några bilder på min lilla Leia. Hon e för jäkla söt, och hon är extra glad när hon dricker (kolla smajlet bakom glaset!) :D
[YOUTUBE-ID]G0pEeiAjBAY[/YOUTUBE-ID]
 

Bifogat

  • Happydrinker.jpg
    Happydrinker.jpg
    141.5 KB · Visningar: 50
  • Badarute1000.jpg
    Badarute1000.jpg
    131 KB · Visningar: 38

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidorna :D ;)

BONES HEAL. CHICKS DIG SCARS!

Haha, jag tycker det är ganska illa att bryta bägge nyckelbenen på mindre än ett år på hojen. Det är ju kanon-väder, skulle ha semester nästa vecka och alla andra åker hoj... Klart det känns! :mad:
 

Kneedrag

Guest
CSS Level 1 avklarat i strålande sol och jag upptäckte hur jag skulle göra för att kunna köra med helt avslappnade armar. Vilken skillnad det gjorde för greppet och linjen i kurvorna! :) Det går minsann att lära gamla hundar nya saker! CSS är riktiga proffs och dagen var bra arrangerad!:tummenupp

Oj! Oj! oj! Läckert snygg hoj med snyggt ställ:tummenupp

Det ser mycket bra ut K-man :) :)

Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidorna :D ;)

BONES HEAL. CHICKS DIG SCARS!

Måste bara visa några bilder på min lilla Leia. Hon e för jäkla söt, och hon är extra glad när hon dricker (kolla smajlet bakom glaset!) :D
[YOUTUBE-ID]G0pEeiAjBAY[/YOUTUBE-ID]

Villken sötnos. Pappa upp i dagen.
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Några körningar på G i veckan ? Har inte varit på hojen sen jag kom hem från Falkenberg i Torsdags förra veckan. Måste nog ut en sväng senare idag bara för att köra lite.
 

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Va go hon är Kalle! Sötnos! .... och vilket jäkla tjat sen :lol
My Godfatherface KLOCKRENT!! Mohahahahahahah :rofl
 

Almqvist

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
kanoners.. vi lastar väl på torsdagskväll
men kan komma förbi och hämta den imorgon. ifall du får för dig att åka nånstans.
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
har ni bokat fredag?? är det någon mer härifrån som ska upp på smc kurs på fredag på sviesta??

Nope.. inte bokat..

Vi har en hel del grejer som skall klaffa om vi kan åka så vi väntar in i det sista att boka.

Bla skall Dennis flytta på tisdag så han måste hunnit med en del packning innan dess..
Och i morgon blir det till att haka på Goffen o kolla på en R1..

//Danne
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
fin bild från bandagen Kalle, även på flickan!

Gjorde 2 impulsköp denna veckan, blen en kamera (Jag gillar att zooma..:)) och en V8-kombi.. :tummenupp

Ska försöka hinna med och ta mej tid att fota lite mc, stunt eller bana, säg bara till om ni ska slanga i stan så jag hinner ut. Här är en av mina 1:a bilder på flickan.
 

Bifogat

  • P1000087.jpg
    P1000087.jpg
    230.4 KB · Visningar: 38
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top