CSS Level 1 avklarat i strålande sol och jag upptäckte hur jag skulle göra för att kunna köra med helt avslappnade armar. Vilken skilland det gjorde för greppet och linjen i kurvorna!![]()
Ser riktigt gött ut på dom bilderna...

CSS Level 1 avklarat i strålande sol och jag upptäckte hur jag skulle göra för att kunna köra med helt avslappnade armar. Vilken skilland det gjorde för greppet och linjen i kurvorna!![]()
danne och the kid. ska ni upp till sviesta på fredag??
Titta vart du kör istället för på kameramannen.......
Ja, kameramannen!!!Köp en hoj o gå SMC steg 2 så vet du vad k(ave)-man kollar på!!![]()
Kom hem från operation vid 5-tiden. Har mest sovit nu. Värken finns där, likaså värmen. Återkommer när jag är piggare. Godnatt pojkar och flickor
Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidornaKom hem från operation vid 5-tiden. Har mest sovit nu. Värken finns där, likaså värmen. Återkommer när jag är piggare. Godnatt pojkar och flickor
Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidorna![]()
BONES HEAL. CHICKS DIG SCARS!
CSS Level 1 avklarat i strålande sol och jag upptäckte hur jag skulle göra för att kunna köra med helt avslappnade armar. Vilken skillnad det gjorde för greppet och linjen i kurvorna!Det går minsann att lära gamla hundar nya saker! CSS är riktiga proffs och dagen var bra arrangerad!
![]()
Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidorna![]()
BONES HEAL. CHICKS DIG SCARS!
Måste bara visa några bilder på min lilla Leia. Hon e för jäkla söt, och hon är extra glad när hon dricker (kolla smajlet bakom glaset!)
[YOUTUBE-ID]G0pEeiAjBAY[/YOUTUBE-ID]
//Danne
har ni bokat fredag?? är det någon mer härifrån som ska upp på smc kurs på fredag på sviesta??
har ni bokat fredag?? är det någon mer härifrån som ska upp på smc kurs på fredag på sviesta??
Inget hoj åka i veckan??
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |