CSS Level 1 avklarat i strålande sol och jag upptäckte hur jag skulle göra för att kunna köra med helt avslappnade armar. Vilken skilland det gjorde för greppet och linjen i kurvorna!
Ser riktigt gött ut på dom bilderna...
CSS Level 1 avklarat i strålande sol och jag upptäckte hur jag skulle göra för att kunna köra med helt avslappnade armar. Vilken skilland det gjorde för greppet och linjen i kurvorna!
danne och the kid. ska ni upp till sviesta på fredag??
Titta vart du kör istället för på kameramannen.......
Ja, kameramannen!!! Goffen har faktiskt rätt. Jag kollade in i kameran i hårnålen det varvet och på banan med periferiseendet. Han sköt med 24 Mpix-kamera och ett objektiv stort som en vägkon så det blev riktigt fina bilder! Tyvärr hann han inte runt till insidan av långa depåkurvan den dan. Där blir det min favoritvinkel på bilderna. En rätt effektfull bild i esset däremot... ska nog hängas på väggenKöp en hoj o gå SMC steg 2 så vet du vad k(ave)-man kollar på!!
Kom hem från operation vid 5-tiden. Har mest sovit nu. Värken finns där, likaså värmen. Återkommer när jag är piggare. Godnatt pojkar och flickor
Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidornaKom hem från operation vid 5-tiden. Har mest sovit nu. Värken finns där, likaså värmen. Återkommer när jag är piggare. Godnatt pojkar och flickor
Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidorna
BONES HEAL. CHICKS DIG SCARS!
CSS Level 1 avklarat i strålande sol och jag upptäckte hur jag skulle göra för att kunna köra med helt avslappnade armar. Vilken skillnad det gjorde för greppet och linjen i kurvorna! Det går minsann att lära gamla hundar nya saker! CSS är riktiga proffs och dagen var bra arrangerad!
Ryck upp dig nu Tegheim. Du låter som att ett nyckelbensbrott är jättehemskt. Du kommer ju inte ens få några bestående men förutom att du kommer att vara axelbred som en huggsnok efter att ha brytit båda sidorna
BONES HEAL. CHICKS DIG SCARS!
Måste bara visa några bilder på min lilla Leia. Hon e för jäkla söt, och hon är extra glad när hon dricker (kolla smajlet bakom glaset!)
[YOUTUBE-ID]G0pEeiAjBAY[/YOUTUBE-ID]
//Danne
har ni bokat fredag?? är det någon mer härifrån som ska upp på smc kurs på fredag på sviesta??
har ni bokat fredag?? är det någon mer härifrån som ska upp på smc kurs på fredag på sviesta??
Inget hoj åka i veckan??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |