Oj vilken fin bild! Det motivet har jag på mitt kreditkort!
Den kurvan Albin vurpade i sägs vara halare än de andra. Jag tar det alltid extra lugnt just där.
Jäklar va tvärt det släpper för honom, stackare Kalla däck?
Nån som känner till nån gammal CR 500 med motardhjul till salu?
Den kurvan Albin vurpade i sägs vara halare än de andra. Jag tar det alltid extra lugnt just där.
Jäklar va tvärt det släpper för honom, stackare Kalla däck?
Nån som känner till nån gammal CR 500 med motardhjul till salu?
Om vädret tillåter.
Söndag, Statoil macken - Hyltena. tid.. återkommer.
Ta med: wheelie-skills!
Om vädret tillåter.
Söndag, Statoil macken - Hyltena. tid.. återkommer.
Ta med: wheelie-skills!
Hahaha jag kan ta med video kamera då jag inte kan Uiiiiiiila
2 tim på rakan, sen kommer du att vara på god väg! Du som kör grön hoj?
Eh, den är halare än de andra! Hörde att nån STCC-bil var ute och skjutsade publik och dammade av i den böjen för nåt år sen. Jag tycker att hojen rör sig lite just där som den inte gör i de andra svängarna.De va flera där som kallade den kurvan för halk-kurvan, men vad skillnaden är vet jag inte...
Ska försöka komma. Kommer nog en och tittar på min 750 imon. Hoppas det inte krockar och att det är uppehåll.Söndag, Statoil macken - Hyltena. tid.. återkommer. Ta med: wheelie-skills!
Har kört en (väldigt risig) KTM 380 och visst rörde den på sig men det är nåt speciellt med 2-t 500cc. Som crossarnas Hayabusa turbo Testar gärna din vid tillfälle. Påminn mig!Satsa på en 380 istället....
När jag har kört in min riktigt och bestyckat förgasaren så kan du få testa den.
Eh, den är halare än de andra! Hörde att nån STCC-bil var ute och skjutsade publik och dammade av i den böjen för nåt år sen. Jag tycker att hojen rör sig lite just där som den inte gör i de andra svängarna.
Ska försöka komma. Kommer nog en och tittar på min 750 imon. Hoppas det inte krockar och att det är uppehåll.
Har kört en (väldigt risig) KTM 380 och visst rörde den på sig men det är nåt speciellt med 2-t 500cc. Som crossarnas Hayabusa turbo Testar gärna din vid tillfälle. Påminn mig!
Drömmen är en CR500 i en aluram med två uppsättningar hjul så att man kan köra asfalt, enduro(!!) och is om man vill och på så sätt hålla abstinensen i schack vintertid. Enduro med en CR500 kan bli tufft iof men 4t 250 cc är sååå trist. Ingen härlig effektpuckel som i Gixxers och tvitaktare
Läcker!!!
edit: Åh! De går fortfarande att köpa helt nya. Kostar bara 10852 € Tror inte att jag får det för min 750
http://www.afbigbores.com/afb_c_en_order.php
Kan du inte skriva i annonsen att du kan tänka dig byte med en Honda CR500 motard?
//Danne
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |