Det mesta borde gå att enduroregga med rätta lysena på. Frågan är vad som händer om det är en ram från en hoj, motor från en annan osv. Börjar kanske bli lite väl ombyggt då
Jag vill inte åka fyrtaktsstånka. Det är ju som V-twin på gata. Inte min melodi på motorkaraktär. Bara bröööl-bröööl, traktor, åka på vridet och inget på topp
Min gamla RM250 '00 cross var härligt hysterisk på topp! Jäklar va den gick! En CR500 har tydligen lite mindre toppig karaktär men med rätt pipa borde det gå att ordna och 75 hästar i en motard/ismaskin blir nog kul! Kommer gå hårt åt dubbdäcken Hoppas verkligen att detta blir av och blir bra
BSB om en kvart!
Krävs nog att den är enduroreggad från början, annars kan det bli svårt.
Sen måste man ju ha licens för att få köra enduroreggat fordon, samt att man bara får köra till och från träning/tävling.
http://www.blocket.se/angelholm/Honda_cr_500_28631851.htm?ca=17&w=3
Åk och handla, jag har ett par billiga motardfälgar liggandes i garaget.
Men 75 hk får man nog vässa en hel del förr att kommupp i.
Cr 500 är har oehört låga porttider och därmed ett monstervrid.
Den relativt låga trimninggraden bidrar även till att dom håller väldigt bra.
Annars kan du ju sattsa på Maico 700