Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
För en hojtur kan man alltid göra tid för. Sen säger ja som tidigare postare hoppas på bra väder. :tummenupp

Nu var de jag som var snett ute. De var Lördag som gällde för firandet istället, så söndagen blev ledig för MC åkande.. :D :yoparty
 
Last edited:

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Finns det någon motsvarighet till "Mc'donalds på sveavägen" här i Jönköping? Det jag undrar är alltså vart det är störst chans att stöta på nåra att tjöta/köra med? :)

/ Nyinflyttad och vilsen f.d dalkulla :rolleyes:
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Har själv inte kört allt för länge med JKPG folket så vet inte om de finns nån allmän plats dom hänger på annars brukar man samlas på antingen Atollen som är en stor parkering i central Jönköping ungefär vid Stadsbiblioteket och ett stort glas parkeringshus. Sen vet jag att de är samling på Shellmacken med längs Barnapsgatan vid Munksjöindustrin.

Brukar väl skrivas här när de är planer på gemensamma färder, dock varit lite tunnt med de under sommaren. Så får väl hoppas de dyker upp lite nu, Annars är de bara att hojta till här så kan man nog samla ihop lite folk och köra om du är sugen.
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Finns det någon motsvarighet till "Mc'donalds på sveavägen" här i Jönköping? Det jag undrar är alltså vart det är störst chans att stöta på nåra att tjöta/köra med? :)

/ Nyinflyttad och vilsen f.d dalkulla :rolleyes:

Ja det finns men just nu är den platsen faktiskt i Dennis garage! "thekid" Där samlas vi och ljuger om hur bra vi kör och dricker kaffe..=)

981015_iajxsk.jpg
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Ja det finns men just nu är den platsen faktiskt i Dennis garage! "thekid" Där samlas vi och ljuger om hur bra vi kör och dricker kaffe..=)

981015_iajxsk.jpg

Bilder tagna i mitt garage o sen nån slags allmän inbjudan...:va Va fan Goffen??:huvet:tungan

Är bara V.I.P o folk som står på gästlistan som kommer in! (För att komma med på gästlistan underlättar det om ni har :tuttar )

:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Finns det någon motsvarighet till "Mc'donalds på sveavägen" här i Jönköping? Det jag undrar är alltså vart det är störst chans att stöta på nåra att tjöta/köra med? :)

/ Nyinflyttad och vilsen f.d dalkulla :rolleyes:

Vi studenter har en egen samlingsplats. till vänster om cykelparkeringen (inofficiella mcparkeringen) framför jth på innergården. :)

Häng med nu i helgen. Hoppas på bra väder!

OM NÅGON VET VAR JAG KAN SE HV MATCHEN snälla berätta hur.. har försökt hitta stream men lönlöst.. får inte skiten att fungera.:mad:

Klippt från liverapporteringen: First Period is over. It was an equal game but then made HV71 4 goals in just 90 seconds!!!
 
Last edited:

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
och varför fick ja då ingen inbjudan....:va:va

Visste helt enkelt inte att interesse fanns, kan ju inte bjuda in varenda varelse med :tuttar då blir nog väl trångt...:tungan

Vill man vara med på gästlistan så frågar man helt enkelt snällt!:tummenupp
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Visste helt enkelt inte att interesse fanns, kan ju inte bjuda in varenda varelse med :tuttar då blir nog väl trångt...:tungan

Vill man vara med på gästlistan så frågar man helt enkelt snällt!:tummenupp

Jadu dennis "thekid" vi känner ju säkert 3-4 tjejjer som kör mc så ditt garage blir ju överfullt diReCt...

ps bilder jag tar får jag använda hur jag vill så det så...!

Polisen tar dennis ibland flera ggr dagligen. Dock har jag hört att hans garage är fredat område!
 
Last edited:

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Jadu dennis "thekid" vi känner ju säkert 3-4 tjejjer som kör mc så ditt garage blir ju överfullt diReCt...

ps bilder jag tar får jag använda hur jag vill så det så...!

Polisen tar dennis ibland flera ggr dagligen. Dock har jag hört att hans garage är fredat område!

Konstapeln är inget problem, som sagt garaget är fredat område!!:D

Angående fullt garage..... kan det bli för många :tuttar???:va
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jag tycker du ska slå till med en "garagefest" för SH flickorna vi kan ju göra det till ett knytkalas med lite grill osv givetvis hojtvång till festen i alla fall..... vad sägs?
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Jag tycker du ska slå till med en "garagefest" för SH flickorna vi kan ju göra det till ett knytkalas med lite grill osv givetvis hojtvång till festen i alla fall..... vad sägs?

Kanske ska ta tag i den omtalade inflyttningsfesten snart då...:D

Nån som skulle va sugen på en garagefest/inflyttningsfest i vaggeryd??
Både honor o hanar givetvis....:krama:tummenupp

Fast hojtvång???:va hur går det då med :fyllisar
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Skrev ju hojtvång TILL festen inte IFRÅN festen..... Men jag hade ju tänkt en liten SH grill ungefär som jonnes I garaget med alla hojjarna längst in och långbord närast portarna =) sen har vi burnout competition i garaget hihi. Inflyttningsfesten är ju mer för dom närmaste eller?
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Knytkalas med :tuttar??
Heter det inte Knyta-upp-kalas då?!

Vår förra lilla SH-tillställning va trevlig, så jag bangar inte, men hoj-tvång blir svårt för mig och Albin iår :huvet
 

BlueR6

Knäskrap, I Like !
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
YZFR6-08
Jag är på, ;) Fest är najs.
Men att åka hoj, De senaste 2 åren har det varit lite (si och sådär med det).Massa gips dela tiden som har satt stopp för det. Inte bra :( Men Bil går bra :)
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Vi studenter har en egen samlingsplats. till vänster om cykelparkeringen (inofficiella mcparkeringen) framför jth på innergården. :)

Häng med nu i helgen. Hoppas på bra väder!

OM NÅGON VET VAR JAG KAN SE HV MATCHEN snälla berätta hur.. har försökt hitta stream men lönlöst.. får inte skiten att fungera.:mad:

Klippt från liverapporteringen: First Period is over. It was an equal game but then made HV71 4 goals in just 90 seconds!!!

Det låter awesome. Jag ska ju plugga på Jth :)
Hänger gärna på i helgen, har ingenting att göra fram tills på måndag. Sen blir det nollning och inte så mycket chans till att köra :näsblod
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top