E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Jag kör till Shell nu. Hoppas man inte blir ensam. Kör mot Tidaholm kanske längre, såg ljust ut däråt på väderkartorna.
Hoppas ni haft trevligt om ni gav er ut på hoj.
Go-Cart om två timmar! Vroom tar endast kontant betalning!!! Ta med 360 kr cash!
Måste erkänna att jag kollade upp vädret kvällen innan, då öppnades en öl samtidigt... Vaknade 2 och tog en runda över anneberg - vetlanda. Ska verkligen försöka vara med nästa gång.
Skulle behöva byta däck också, finns det någon bra, billig däckverkstad häromkring? Tänkte om de kunde ta av däcken o byta på plats. Har inte så mycket plats i studentens "cykelgarage".
Jag ger mig ut en runda nu. Blir nog Bondstorp och söderut i halvhögt tempo
messa mig på 0707278147 om du vill ansluta
Ska du kardan-konvertera Firebladen?Någon som kan, eller vet någon som kan räkna på hur en splines-axel ska se ut för bästa hållfasthet? Jag tror inte det är splinesen som kommer paja egentligen, utan axeln. Därför vill jag behålla den så grov som möjligt, men ändå inte snåla på splines.
Min crashade axel efter mc-olyckan börjar bli okej, och det är dags att börja tänka på vinter-projektet igen!
Go runda idag 'Bullen Är du fortfarande nöjd?
Du är en riktig patriot men jag bor på andra sidan ån Jag hade tänkt fortsätta med .30-06 och löstagbart magasin är ett krav. Svängande bottenplatta går bort.En Husqvarna är inte att tänka på då? Eller vad söker du 9,3? .308?
Savagen verkade ju helt ok, Bra pris och lagom ömtåligt samt att det stämde med din spec Jag är ännu mer sugen på en kittad trg-42:a nu. tror jag ska diskutera med min finansiär..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|