Typ "Glömde nämna en sak älskling jag köpte ett vapen för 45.000 idag "?
Amanda =
// Amanda
Man får göra som vanligt..
tjejen, vad kostade den där??? (pekar på slutstycket)
inte så mycket 10,000 typ
tjejen, jaja det var inte så farligt
Typ "Glömde nämna en sak älskling jag köpte ett vapen för 45.000 idag "?
Amanda =
// Amanda
Störd av vad? Avtryckarsäkringen? Jag torrklickade den på Torsbo och den var inte i vägen. Framförallt inte i en jaktsituation. Glocks och Steyrs diton på pistoler har varit värre tycker jag.snabba svar K-man
angående savage
Tror att jag själv hade blivit väldigt störd av deras avtryckare...
Störd av vad? Avtryckarsäkringen? Jag torrklickade den på Torsbo och den var inte i vägen. Framförallt inte i en jaktsituation. Glocks och Steyrs diton på pistoler har varit värre tycker jag.
Själva trycket/tryckpunkten var helt ok men allt är ju bättre än vad jag har nu
Återkommer efter ev provskjutning
Den bössan testade vapentidningen, tyvärr har jag nog inte kvar den tidningen...
Almqvist! Jag hör dig, har själv en HVA 1900 i 6,5x55 fast den bommar ju bara......
det finns bara en bössa som gäller..
MUMMMA!!!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Steyr_Elite.jpg
tror inte det beror på din 1900 .. men övningsammon är ju relativt billig till 6,5 ..
har byggt om kolven på min till steglöst ställbart kindstöd. Är något jag varmt rekommenderar. sitter som en smäck.
Praktiskt med benstöd i framstocken, synd att de lever en hel jävel när man fäller ut dem.....det finns bara en bössa som gäller..
MUMMMA!!!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ca/Steyr_Elite.jpg
Ingen som är sugen på att åka en sväng??
Back on topic!
Nu har mitt CR500AF-projekt tagit fart. Köpte ett CRF450-chassi igår. Sitter Talon/Excel-fälgar, Brembobromsar och TAG-gaffelkronor på.
Har dykt upp en toktrimmad CR500 på blocket med 76 hästar i också. Kontakt är tagen där....
to be continued...
Ja det stämmer nog. Men jag fick det 4500 kr under annonspriset nu eftersom han bl.a sålt bort ett Akra helsystem (som jag ändå inte behövde) och tröttnat på alla nötter som ville provköra det motorlösa chassit eller veta hur kolven måddeDet va det chassit som Salomonsson tipsade om för några veckor sen va? Riktigt bra utgångsläge
Ja det stämmer nog. Men jag fick det 4500 kr under annonspriset nu eftersom han bl.a sålt bort ett Akra helsystem (som jag ändå inte behövde) och tröttnat på alla nötter som ville provköra det motorlösa chassit eller veta hur kolven mådde
Nu söker jag en vettig CR 500, helst med dubbdäck för runt 15000 kr. Har bevakning på Blocket så allt som dyker upp där kollas
Back on topic!
Nu har mitt CR500AF-projekt tagit fart. Köpte ett CRF450-chassi igår. Sitter Talon/Excel-fälgar, Brembobromsar och TAG-gaffelkronor på.
Har dykt upp en toktrimmad CR500 på blocket med 76 hästar i också. Kontakt är tagen där....
to be continued...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |