"hemma i Dalarna"?? Var där? Farsan bor i Borlänge. Jag bodde där 1991-96INTE ÄNTLIGEN; det är BUHU
Jag blev årets kvinnliga nolla iallafall
Men nu är det rehab hemma i Dalarna i några dar sedan blire lite hojåka i jönköping igen
"hemma i Dalarna"?? Var där? Farsan bor i Borlänge. Jag bodde där 1991-96INTE ÄNTLIGEN; det är BUHU
Jag blev årets kvinnliga nolla iallafall
Men nu är det rehab hemma i Dalarna i några dar sedan blire lite hojåka i jönköping igen
"hemma i Dalarna"?? Var där? Farsan bor i Borlänge. Jag bodde där 1991-96
Visst skönt att det är över, äntligen slipper man alkoholförgiftas. En nykter dag på 2 veckor är helvete..Är ni IL studenter är jag lite sur på er att ni inte vann... Men jag kan eventuellt tänka mig att sälja några böcker.
Visst skönt att det är över, äntligen slipper man alkoholförgiftas. En nykter dag på 2 veckor är helvete..
JTH student såklart! För övrigt såg ni mig i batmanstyrsel i kanalen, i ett batmobilbadkar!
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos..._425672742746_526992746_5018921_5612692_n.jpg
Samling imorgon någon?
TheKid Danne och jag körde själva en långarunda idag ! 53mil blev det totalt och det va heeeelt sjukt stundtals.....
Vi va till ulricehamn vårgårda trollhättan lilla edet ljungskile orust göteborg borås och sen hem.... Men det roligaste av allt va en kommentar ifrån TheKid när vi stog och tanka i borås och kommentaren kom alltså efter att vi hade kört på bakhjulet kilometervis kört i 300kmh flera mil kört sicksack mellan bilar kört ifrån rallybilarna på en specialsträcka nånstans vid vårgårda-trollhättan vi brassade förbi en hel giro de italia tävling med cyklar på bakhjulet på orust mm mm och The Kid säger "Fan va outlaw vi va där i göteborg när vi tog busfilen förbi alla bilarna !"
TSS ni fuskade ju, Symaskin symaskin symaskin
DG däremot, AWESOME
Jag e avis! Själv var jag i stadsparken med barn och 2 av 3 barn kissade i byxorna. Bara en hade blöja Kan de inte flytta hemifrån snart!?!?TheKid Danne och jag körde själva en långarunda idag ! 53mil blev det totalt och det va heeeelt sjukt stundtals.....
Förra året innan mitt knä gick sönder så hade jag planer att köra 300mil på 4-6 dagar tror jag det var på min R6a....... 53mil idag och jag är HELT färdig.....
Förra året innan mitt knä gick sönder så hade jag planer att köra 300mil på 4-6 dagar tror jag det var på min R6a....... 53mil idag och jag är HELT färdig.....
Då är vi 2 om det, knät är svullen som en brödlimpa och dunkar på Men det var värt det! Ska smörja in skiten med voltaren ikväll och imorgon så att man kan åka ut igen
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari