Att gå från CB400 till 260 kg FJ1100 är en rätt tvär klättring men man ska ju köpa med hjärtat så jag ska inte hindra dig om du bestämt dig. Det är ju ingen R1'a iaf så dess vikt lär ju bromsa de 130 pållarna en aningRäknas det at jag är jäkla envis? Jag kommer att klättra i storlek (cc storlek nu, inte klädsel )
Lite annat: Söker fler handledare till våren och er allsmäktiga kunskap vad som gäller i teori/praktik + mek rettyplzblondablinkningar
Häng med och träna själv då. Ingen behöver fota dig om du inte vill. Det är dock ganska lärorikt att få se hur högt man egentligen är/når under inlärningsperioden.Rav3n skrev:Inga bilder...
Ja Yamaha köper man ju med hjärtat, inte för att de är bästGoffen skrev:Yamaha
*nyfiken* Varför förbjuder farsan Honda? De är ju rätt kompetenta om än lite beiga och karaktärslösaYamaha är fina grejer
Personligen blir det nog Suzuki i framtiden för min far har förbjudit mej att köra Honda
Du ser ut att ha en rätt bra wheeliehoj och då menar jag inte Gixxern. Bara att hitta en stubbåker och...Som sagt hakar på gör man troligen ändå.. Så får väl se de som en inlärnings kurva..
Att gå från CB400 till 260 kg FJ1100 är en rätt tvär klättring men man ska ju köpa med hjärtat så jag ska inte hindra dig om du bestämt dig. Det är ju ingen R1'a iaf så dess vikt lär ju bromsa de 130 pållarna en aning
Jag har varit handledare flera gånger förr men hinner tyvärr inte numera pga småttingen. Har fått lägga ner skyttehobbyn i år också pga henne (men det är det värt) Ställ teoretiska funderingar här på forumet eller ännu hellre - skaffa bibeln: Keith Codes bok A Twist of the Wrist II. (går att ladda ner i bukten)
Enklare mek-jobb, däcksbyten eller liknande kan jag hjälpa dig med i mån av tid om du inte kan lösa det på annat sätt.
obs: Goffe och Goffen är två olika personer även om deras riktiga namn oxå är snarlika
Ha tålamod med mig, är inte så teknisk av mig
(Eller jo det är jag, men låtsas som att det regnar och förlitar mig på blont hår och en klyfta )
Nasse är min handledare och kommer troligen att hjälpa mig med diverse kletiga jobb som att fixa gaffelpackningen? bromsvätska och lite diverse saker, men jag är gärna på om ni träffas och mekar (kaffebjudning, jag bakar världens grymmaste kanelbullar ) Några (ca 1000 frågor) har jag nog som ni kan svara på
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari