Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Aha, låter bra kan testa med de om inte annat, är ju ingen kedja som behövs nitas men alltid värt att testa om de går att bryta med. Vinkelslip är ett alternativ men är lika korthänt där med. If all else fails så får man investera i en. :D

Vart på Rosenlund jobbar du ? Får ta en sväng förbi på vägen hem...
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
10 februari dyker min nya GoPro upp. Tänkte jag skulle försöka lära mej kameran och redigering så om någon ska ut och köra på isen får ni hojta till så kommer jag och filmar lite :)
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
10 februari dyker min nya GoPro upp. Tänkte jag skulle försöka lära mej kameran och redigering så om någon ska ut och köra på isen får ni hojta till så kommer jag och filmar lite :)

Jag hoppas att jag får hem min runt den 5:e :)

Tyvärr är vädret så kass, och prognosen likaså, att jag börjar bli tveksam till att lägga på dubbdäcken innan riktig kyla infinner sig igen. Milt, regnigt och blåsigt den närmaste tio dagarna. Maximalt töväder alltså :( Lär bli blött och porös is. Typiskt! :huvet
 
Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Nä Goffen en liten stund till kan den få ligga kvar...har ju inte hunnit prova mina nya snowboard boots..
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Har för mig de finns lite folk här inne som kika på Amerikansk Fotboll, de är ju dags för Superbowl på söndag natt några som ska kika ?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Japp! Jag och två polare (Goffe och Vassleprotein) kollar hemma hos mig. Jag gör min världsberömda guacamole och dricker Root beer :) Kom över om du vill

Jag har t.o.m köpt en Superbowl XLV mössa :tungan
thumb.aspx
 
Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Sändningen börjar vid midnatt och håller väl på till 4-tiden. Kidsen åker i säng vid 20 så efter det är det lugnt här. Kom över vettja

Green Bay Packers möter förrförra årets vinnare Pittsburg Steelers

super-bowl-xlv.png
 
Last edited:

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Idag skulle jag och frugan åka till MC Proffsen i Hovslätt för att titta på kläder. Låg lite illa till tidsmässigt, så kollade deras öppettider på hemsidan först. 10-14,då va det lugnt! Kom dit 13:08 och möttes av en skylt i dörren där det stod 10-13???! Jävla ställe, dom förlorade två kunder idag.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Idag skulle jag och frugan åka till MC Proffsen i Hovslätt för att titta på kläder. Låg lite illa till tidsmässigt, så kollade deras öppettider på hemsidan först. 10-14,då va det lugnt! Kom dit 13:08 och möttes av en skylt i dörren där det stod 10-13???! Jävla ställe, dom förlorade två kunder idag.

Tycker jag de finns bättre ställen för att handla MC kläder.. men de kanske var nått speciellt du ni var ute efter ?!
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Tycker jag de finns bättre ställen för att handla MC kläder.. men de kanske var nått speciellt du ni var ute efter ?!

Nej, vi tänkte bara se oss omkring. Hade för mig att dom hade hyffsat utbud. Vart tycker du man ska handla skinnställ? :) Gärna nånstans det kan finnas till dam oxå :)
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Nej, vi tänkte bara se oss omkring. Hade för mig att dom hade hyffsat utbud. Vart tycker du man ska handla skinnställ? :) Gärna nånstans det kan finnas till dam oxå :)

Om jag säger Albin..... Ringer det några klockor då?? Du vet han den halte o lytte stjärnförsäljaren på höglandet?? :D
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Blocket eller SH-annonser! :mattias Våga inte köpa matchande skinnställ. Det är jEteGheY! :D Finns väl ett skitfint Arlen Ness i stl 56 här på SH om det passar Tegheim. Vet inte vilken stl du har iof. Mitt AN känns rätt litet i storleken.

Jag köpte mitt Arlen-ställ (känguruskinn) här på SH-annons för endast 2500 kr har jag för mig. Tjejer är det jäkligt svårt att hitta till. De är ju så olika i kroppen allihop.
Mc-mässan är ju klockren att prova olika modeller på sen handlar man genom Prisjakt, eBay eller fc-moto. Det är dock rätt trevlig att prova i butik men få butiker har stor sortering av damskinn.
Håll utkik efter vår-erbjudanden från Bike i Trollhättan och liknande annars.

Segt idag. Satt uppe till efter tre och kollade på Super Bowl med tre andra SH'are. Jäkligt trevligt men vi fick vika ner oss innan matchen var över. Gick inte att hålla sig vaken :D Kollade på det inspelade slutet i morse. Bra match och 'the underdog' vann! Härligt! :)
 
Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag har ett dainese i storlek 56 som är till salu (billigt!). Hoppas jag hittar någon som vill ha det snart.. Ligger bild på det i mitt garage. Finns även en finfin passat till salu, har aldrig krånglat i min ägo.. :glömdet

Edit: jäklar va trött jag är :D
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top