Lyssna på vad de har att säga. Det kan göra väldigt ont att samla alla erfarenheter på egen hand Har du möjlighet så kläm gärna in en SMC-kurs också. Väldigt nyttigt och oftast riktigt roligt. Ju förr du går kursen desto bättre så var inte rädd att anmäla dig bara för att du är ny på hoj.Tack ska ni ha för tipsen. Får kika närmare på det men först är det kanske dags att ta tag i riskutbildningar och sånt tjafs
Jodå, den kör jag gärna mer med om jag har lucka i schemat. Vill du ha hjälp att riva upp ett spår i skogen så är jag rätt kille för jobbetDu ska inte med ut på fler turer framöver med Crossen ? Ja är sugen nu, ska börja och reka på banorna sen ska jag återuppta kontakten med släktingarna i Svarttorp för möjlighet att bygga en egen bana som blir en blandning mellan stubba race och skogs körning. ...
Gäller att betona rätt här. Nästan befogat med särskrivning för en gång skull...Kolla på Burgerrunkartan http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=212999 för lämplig väg på västra sidan om sjön. På östra så finns det flera riktigt bra vägar du ser en i inlägget ovan. Det finns nog fler på kartsidan här på forumet.
Mavve har helt rätt. Att bara köra 195'an och E4'an suger ju och tyvärr har de även byggt bort den goa biten söder om Askersund Kan tänka mig att det är rätt mycket tjälskador i Tivedenskogarna än mtp hur illa det är här i stan men de hinner kanske lägga sig innan det är dags.
Det finns några goa rundor bland Vägtipsen Jönköpings län. YipYip måste kanske inte nödvändigtvis köra runt Vättern?
Last edited: