Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

madzone

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Jönköping
Hoj
2011
Hej!
är helt ny på forumet och har precis köpt en BMW F800ST 2011. Jag skulle vara väldigt tacksam om någon här hade tips på vart man kan parkera sin MC i Jönköping på nätterna? den ska bara stå inlåst och någorlunda vettigt och under tak.

så vart kan man få tag i en gargeplats till MC i jönköping? som sagt tacksam för hjälp!
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Var ute och rekade Hökensås/Tidaholms rundan idag... varit borta hela helgen så abstinensen var på topp efter att åka MC.

Den var helt ok att köra, inget frus på vägen och ingen tjärgrus lagd än så länge nånstans längs vägen. Dock så ligger de rätt mycket sand från kanten och 20cm in på vägen samt bitvis mitt i vägen på första delen av Hökensås vägen fram till Crossbanan.

Sen var de bättre med mindre sand på vägen men fanns fläckar och ofta vi krönen och svängarna, sen var de en lång raka som går förbi en röd lada i slutetappen till Tidaholm som var väldigt hårt ansatt av tjälskador.

Men som sagt, funkade bra att köra där i alla fall, bara några headsup än så länge.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Hej!
är helt ny på forumet och har precis köpt en BMW F800ST 2011. Jag skulle vara väldigt tacksam om någon här hade tips på vart man kan parkera sin MC i Jönköping på nätterna? den ska bara stå inlåst och någorlunda vettigt och under tak.

så vart kan man få tag i en gargeplats till MC i jönköping? som sagt tacksam för hjälp!

centralt, torpa?

ST:, är det stunt hojen som Chris P kör med?
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Centralt är ett krav, men inte nödvändigtvis på torpa. tacksam för alla förslag =)

Chris P kör med en F800R, ST:n är samma hoj sett till drivlinan men med kåpor och lite annan körställning

K-Man hade ett centralt garage som någon annan tog över. Vi får väl vänta till han kommer in så kanske han kan ge dig tips.
 

BadAzz

Kopplingen är det den till höger eller?
Gick med
13 Apr 2010
Ort
Jönköping
Hoj
Ducati 1198R Corse
Tjena,

Har kanske en plats till dig i vårt garage. Ge mig någon dag då jag ska kolla med "garagehyresvärden".
Garaget ligger till och med på torpa! :) Det är larmat värmegarage och går loss på 300:-/månad.

Hör av dig om du fortfarande är intresserad!
 

madzone

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2011
Ort
Jönköping
Hoj
2011
Tjena,

Har kanske en plats till dig i vårt garage. Ge mig någon dag då jag ska kolla med "garagehyresvärden".
Garaget ligger till och med på torpa! :) Det är larmat värmegarage och går loss på 300:-/månad.

Hör av dig om du fortfarande är intresserad!

Hej!
jag är intresserad! vore toppen om du kunde kolla med garagehyresvärden och återkomma! :)
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Tjena,

Har kanske en plats till dig i vårt garage....
Badazz har sin hoj i det garaget jag hyrde plats i när jag bodde på Torpa så jag har tyvärr inget mer att erbjuda. Mötte Nicke på Ica härom veckan och han sa att han tagit över det.

Ställde på idag :) Nån som är ledig dagtid i veckan?
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja man fick passa på och ta en runda igår och idag... Men Tors/Fre ser lite bättre ut... Så man får hoppas på vädergudarna...
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Jag var inställd på att betala redan från början ;) Ville bara se om det fanns någon med plats över eller med tips om vart man kan leta :)

Den blev ju snygg ditt bygge.

Jag skulle själv velat ha ett hojgarage. Har ett garage till bilen men använder det bara när jag är utomlands och det är i råslätt. Det är lite nervöst att ha sin hoj där...
 
Last edited:

Bischan

Born to be Wild
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki GPZ900R -85:a och enHonda XR125L -05:a
Nån som har ett garage/garageplats att hyra ut i Norrahammar?
Gärna i närheten av viadukten. :)
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Den blev ju snygg ditt bygge.

Jag skulle själv velat ha ett hojgarage. Har ett garage till bilen men använder det bara när jag är utomlands och det är i råslätt. Det är lite nervöst att ha sin hoj där...

Tack :)

Brr Råslätt... Skulle inte ens lämna min trampcykel där. :gnissla
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top