E.Bulén
Gudomlig sporthojare
Väntar på lager till bakhjulet. Men till påsk!
Hej!
är helt ny på forumet och har precis köpt en BMW F800ST 2011. Jag skulle vara väldigt tacksam om någon här hade tips på vart man kan parkera sin MC i Jönköping på nätterna? den ska bara stå inlåst och någorlunda vettigt och under tak.
så vart kan man få tag i en gargeplats till MC i jönköping? som sagt tacksam för hjälp!
centralt, torpa?
ST:, är det stunt hojen som Chris P kör med?
Centralt är ett krav, men inte nödvändigtvis på torpa. tacksam för alla förslag =)
Chris P kör med en F800R, ST:n är samma hoj sett till drivlinan men med kåpor och lite annan körställning
Tjena,
Har kanske en plats till dig i vårt garage. Ge mig någon dag då jag ska kolla med "garagehyresvärden".
Garaget ligger till och med på torpa! Det är larmat värmegarage och går loss på 300:-/månad.
Hör av dig om du fortfarande är intresserad!
Ingen som har plats för min skrutt?
Badazz har sin hoj i det garaget jag hyrde plats i när jag bodde på Torpa så jag har tyvärr inget mer att erbjuda. Mötte Nicke på Ica härom veckan och han sa att han tagit över det.Tjena,
Har kanske en plats till dig i vårt garage....
Du får väl vänta och se om "tjej-charmen" funkar. Annars får du betala som alla andra
Jag var inställd på att betala redan från början Ville bara se om det fanns någon med plats över eller med tips om vart man kan leta
Den blev ju snygg ditt bygge.
Jag skulle själv velat ha ett hojgarage. Har ett garage till bilen men använder det bara när jag är utomlands och det är i råslätt. Det är lite nervöst att ha sin hoj där...
Jag var ute och körde en sväng igår. Var nog ute i 4 timmar. ACK så fint det var! Dock lite kyligt runt 20 tiden. Men kul som attan! Har ni börjat köra än?
Väntar på lager till bakhjulet. Men till påsk!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|