Bolag? Priser? För nåt år sen var det Bilsprutt&Mc och de ville inte försäkra min K5'a Märkesförsäkringja nu har man fått koll på att försäkringen på en nyare Gixxer (03-05) inte blir så mycket dyrare tack vare Suzuki's Märkesförsäkring, så är de dags att se över den andra delen av steget mot nyare hoj...
ja nu har man fått koll på att försäkringen på en nyare Gixxer (03-05) inte blir så mycket dyrare tack vare Suzuki's Märkesförsäkring, så är de dags att se över den andra delen av steget mot nyare hoj...
Ja men de har man märkt så fort hojen börjar få lite år på nacken så sjuker premien på dom där försäkringarna dramatiskt. Men de är ju oftast självrisken på vagnskadan som avgör om man tycker de är värt med helförsäkring.
Vad kollar du efter? R1000?
Kollat med Svedea?
Kråkebovägen är väldigt grusig och dessutom full av stora grovgrusiga hål i flera kilometer norrut från Bondstorp. Okörbar Månsarpsvägen har fått ytterligare ett gäng tjälskador
Bondstorp mot Unnaryd är rätt fin
Nope de har jag iofs inte gjort, men med tanke på tråden om Svedea och deras priser på Sporthojar så testade jag inte. Visst kan man försöka och se vad dom säger.
*Update* Pratade med Svedea och deras svar var kort och gott, endast trafik. vilket jag misstänkte men lika bra att kolla. (Verkar som många av dom försäkringsbolag som inte vill ta en Sporthoj rekommenderar Folksam av nån anledning... )
.
Jag funderar på att köpa en mågkåpa till min hoj.
Vad tror ni om detta? Checka denna bilden.
Jag behöver dock lacka den, vet ni någon bra/billig lackverkstad här i området?
Detta är dock EJ min hoj. Men så ni vet vilken kåpa jag menar
Jag funderar på att köpa en mågkåpa till min hoj.
Vad tror ni om detta? Checka denna bilden.
Jag behöver dock lacka den, vet ni någon bra/billig lackverkstad här i området?
Detta är dock EJ min hoj. Men så ni vet vilken kåpa jag menar
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari