Någon här som har erfarenhet av att sälja/köpa hoj via annat land? Har en köpare nu på min Dorsoduro, men snubben bor i London. Han säger att han fixar med frakt och allt från där jag bor och betalar in via PayPal. Någon som kan ge något tips om hur jag bör gå tillväga i ett sådant här läge eller ska man bara lägga ned den dealen (fick ett bra pris av honom)?
Har han plats för hojen i studion också? Gör han familjebilder?
jag kan tänka mig en tur. Ska bara ta reda på vart luften i bakdäcket tog vägen i natt.. Har nån jävel vart och luftat eller har jag en punktering??
Tack för att du ansträngde dig men den försvann natten efterKollade i mitt garage.. där var ingen luft som är din..
mjo det är något som inte känns rätt.... Dock... om han nu går med på att sätta in hela summan på mitt PayPal-konto så borde det väl vara rätt safe?
Vi tar en liten runda vid 13, åker förbi Atollen så är det någon som vill följa med så är det 13:00 där som gäller! Blir nog ingen längre sväng men en liten tur i det fina vädret.
hopp, blev man tvungen till att byta framdäcket på cykeln med... Var i och för sig bara en tidsfråga. Så frågan är vad ska man och var köper man de billigast ? kollat lite online är väl Däckonline som är billigast som jag sett de. Men funderar på om jag inte orkar vänta att ta de lokalt nånstans.
Du orkar nog vänta när du inser att det är minst 30% dyrare.
Kommer inte ihåg hur många dagar det tog för mig att få hem mitt framdäck men det var inte många, mindre än en vecka. Riktigt fint med hemleverans
Iofs är du väl ganska tät så
Har bytt ut glaset i bakdäcket mot en biltema-gummikorv. Så nu kan jag köra igen. Någon som är sugen på en fika i Tidaholm på lördag?
Jag är inte omöjlig på en runda på lördag.
/Danne
Jag kör gärna en sväng på lördag om vädret är fint, men inte för sent för jag ska iväg på eftermiddagen/kvällen.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari