Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Trodde han hade sålt sin eftersom han hade precis bytt upp sig ? Om de blir mer eller utan kåpa återstår att se, som vanligt kommer jag ha beslutsångest in i de sista...
Försäkringen väger tungt med, många ev slantar man kan spara på KTM märkesförsäkring.
(Helt beroende på vad man kan hitta för Trafikförsäkrings pris på annat bolag...)

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Trodde han hade sålt sin eftersom han hade precis bytt upp sig ? Om de blir mer eller utan kåpa återstår att se, som vanligt kommer jag ha beslutsångest in i de sista...
Försäkringen väger tungt med, många ev slantar man kan spara på KTM märkesförsäkring.
(Helt beroende på vad man kan hitta för Trafikförsäkrings pris på annat bolag...)

Såklart kåplöst... Gynnar ju försäkring och manligheten med 100% :tummenupp

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Hoj
Yamaha RD500
Npn som har ett släp att hyra ut lr låna med en ramp.. lr bara en ramp så kan jag hyra ett släp... bråttom... behöver ett i morgon...

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Trodde han hade sålt sin eftersom han hade precis bytt upp sig ?
Nej han har nog två hemma nu. Den som är i hans garage bör vara till salu. Han är nog utomlands och jobbar just nu men kommer hem i mitten av juni. Hur pass intresserad är du? Ska jag försöka kontakta honom åt dig? Jag kanske kan ordna nåt

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Nej han har nog två hemma nu. Den som är i hans garage bör vara till salu. Han är nog utomlands och jobbar just nu men kommer hem i mitten av juni. Hur pass intresserad är du? Ska jag försöka kontakta honom åt dig? Jag kanske kan ordna nåt

Beror mycket på hur pass ny den är och vad han tänkt sig för pris för den... Men har för mig han gjorde lite reklam för den för ett tag sen i denna tråd.. får leta lite. :D

Blir lite Offroad åka i morgon eftermiddag... :yoparty

Edit: Skickade ZigBee ett Pm så får ja se om han är inne och läser... ÄR inge brådis än att köpa, måste få sålt Gammel Gixxern först och sen är de det där med beslutsångesten, men de hinner man reda ut...

Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Idag 13.45 rullade jag ifrån A6 med körkortet i min hand! Vad säger man? GÖTT MOS!!!!!!

Grattis!
Då börjar den riktiga utbildningen:)

Edit: fredagen den 13.. har bara vart bra hittills. Nu återstår bara hockeyn för att dagen ska fulländas!

Last edited:

Maverick

VR -09;12.55 -10;10.16 -11;8.47
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SH300 -13
grattis!! ta det lugnt nu. Gör inte som jag, tog mitt 17 maj och losade det den 19 maj.. så man fick köra hela första sommaren utan kort ;)

Ziephon

Biblioteksninjan
Gick med
11 May 2009
Hoj
-04, Aprilia RSV1000 R Factory
Ja då var de klart med regeringen med om byte av hoj, så nu åker Gixxern ut på annons och sen får vi se om de blir K4/5 eller en Super Duke 990 som får pryda garaget... :tummenupp

Fan va gött :) Jag röstar för KÅTÄM:n :rock

Idag 13.45 rullade jag ifrån A6 med körkortet i min hand! Vad säger man? GÖTT MOS!!!!!!

Grattis mannen! Det är en grymt nice känsla att rulla från A6 med den tryggt i fickan :)

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj

Grattis är i sin ordning att önska...

En arbetspolare fixade kortet med idag och hämtade ut sin brand spanking new ER6:a på Nybergs efter uppkörningen... :D

Själv är man helt utpumpad efter Offroad passet man kört idag med CR:n, men de var roligt... Tror dock jag får räkna med grym träningsvärk i armarna och händerna i morgon eller Söndag.

Fan va gött :) Jag röstar för KÅTÄM:n :rock

Ja de är ju nästan lite för bra att de finns en lokalt i stan till salu... :rock

Last edited:

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Jag ska köra en sväng vid fyratiden, skriv här om nån vill med så kommer jag till atollen vid 16.

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Då var det dig jag mötte i stan på Klostergatan då? Rött skinnställ och svart hoj?
Har en blå Daytona och vitt helställ!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...