Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Ska vi försöka styra upp en riktig körning nu då eller? En i tempo så alla kan hänga med. Tidaholm och fika?
Åk före ni så ses vi på fiket :hihi

Jag ska förhoppningsvis ut en liten sväng imon eftermiddag och testa senaste GoPro-montaget. Blir nog inte så långt men sällskap är ju alltid kul :)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Någon som har stormgrip (heter så) grepp skydd man har på tanken/sidorna till en K9a?! Pris eller om ni vet var man köper.

Någon som vill ha en ZX9a, -95a, billig och bra fighterobjekt, hör av er till mej då.

Vad kör ni på för däck?

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Någon som har stormgrip (heter så) grepp skydd man har på tanken/sidorna till en K9a?! Pris eller om ni vet var man köper.

Någon som vill ha en ZX9a, -95a, billig och bra fighterobjekt, hör av er till mej då.

Vad kör ni på för däck?

Jag beställde tanktredz i stället, grymt grepp och sliter i så mycket på skinnet.
Kolla in WWW.tanktredz.com

Billigt och grymt bra. :tummenupp

/Danne

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
Köpte också precis Tank tredz till min hoj som ligger i köket i väntan på att bli monterade imorgon, blir att testa i helgen på Kinnekulle! :D

raaz83

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2010
Hoj
Kawasaki zx9r
Tjaaa på er!
Var ute och körde 3 timmar ikväll, gränna och lite småvägar.. Och jag måste säga.. FUCK vad kallt.. Sitter och fryser om en hund.. Upplever nog att det var varmare att köra i april :)
Nästa gång blir det att klä sig varmare än t-shirt + skinnställ .... Huvva

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
...Vad kör ni på för däck?
Just nu Pirelli Diablo Rosso men de håller inte i så mycket som jag önskar på bana, trots att de vann nått test. Önskar mig Dunlop Sportsmart

Testade några nya vinklar idag. Skakar lite för mycket. Får försöka stabilisera lite...

[YOUTUBE-ID]8rj8uO63zs8[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
So boys hur ser de ut för en fikatur över hökensås ?! Siktar vi på lördag och när i så fall ? Samlingsplats och tid ? Vilka ska med.. hoppas på ett gäng... :tummenupp

raaz83

Ny medlem
Gick med
14 Nov 2010
Hoj
Kawasaki zx9r
So boys hur ser de ut för en fikatur över hökensås ?! Siktar vi på lördag och när i så fall ? Samlingsplats och tid ? Vilka ska med.. hoppas på ett gäng... :tummenupp

Oh, jag hade sååå gärna velat haka på! Jag ska åka till götet imorgon. Fick en förklaring varför det var lite extra kallt igår.. Har legat i fosterställning inatt med massa feber :huvet

Var ligger hökensås?? Hur långt? :)

Jag beställde ett nytt slip on till min hoj förra veckan.. Ett Mivv GP kolfiber, har ni några erfarenheter av detta? Bör man köra med eller utan DB-killer? :va

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Oh, jag hade sååå gärna velat haka på! Jag ska åka till götet imorgon. Fick en förklaring varför det var lite extra kallt igår.. Har legat i fosterställning inatt med massa feber :huvet

Jag beställde ett nytt slip on till min hoj förra veckan.. Ett Mivv GP kolfiber, har ni några erfarenheter av detta? Bör man köra med eller utan DB-killer? :va

Med eller utan märker du så fort du skruvat dit dämparen:)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Oh, jag hade sååå gärna velat haka på! Jag ska åka till götet imorgon.

Hökensås ligger strax utanför Habo, på väg mot Tidaholm. Så brukar vi ta en fika i Tidaholm.

Se karta nedan var Hökensås ligger,
Hökensås

rundan är väl tur och retur JKPG 12-14mil

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...