Ja ser man på och poserar i nya skinnstället med...
Japp de va första turen i skinnstället, en himla skillnad mot de gamla sletna allväderstället, speciellt när de blåser
Jag hakar gärna på någon tur framöver
Ja ser man på och poserar i nya skinnstället med...
Ska vi försöka styra upp en riktig körning nu då eller? En i tempo så alla kan hänga med. Tidaholm och fika?
Fick hem mitt nya försäkringsbrev från Folksam, gissa om man blev positivt överraskad. Dom har sänkt försäkringen till 1729kr för hel/hel i år
Nu får du fan lugna ner dig!! Jag vill ju ha en hoj innan ni drar iväg på massa skoj .... Får se kanske blir nått i slutet av veckan...
Gammelmoppen är gratis att äga, så nu få det bli en båt oxåMopeder är inte dyrare alltså?!?
Åk före ni så ses vi på fiketSka vi försöka styra upp en riktig körning nu då eller? En i tempo så alla kan hänga med. Tidaholm och fika?
Någon som har stormgrip (heter så) grepp skydd man har på tanken/sidorna till en K9a?! Pris eller om ni vet var man köper.
Någon som vill ha en ZX9a, -95a, billig och bra fighterobjekt, hör av er till mej då.
Vad kör ni på för däck?
Gammelmoppen är gratis att äga, så nu få det bli en båt oxå
Just nu Pirelli Diablo Rosso men de håller inte i så mycket som jag önskar på bana, trots att de vann nått test. Önskar mig Dunlop Sportsmart...Vad kör ni på för däck?
segel vaddå?Kul, vad blir det för båt? motor eller segel?
Testade några nya vinklar idag. Skakar lite för mycket. Får försöka stabilisera lite...
So boys hur ser de ut för en fikatur över hökensås ?! Siktar vi på lördag och när i så fall ? Samlingsplats och tid ? Vilka ska med.. hoppas på ett gäng...
Oh, jag hade sååå gärna velat haka på! Jag ska åka till götet imorgon. Fick en förklaring varför det var lite extra kallt igår.. Har legat i fosterställning inatt med massa feber
Var ligger hökensås?? Hur långt?
Jag beställde ett nytt slip on till min hoj förra veckan.. Ett Mivv GP kolfiber, har ni några erfarenheter av detta? Bör man köra med eller utan DB-killer?
Oh, jag hade sååå gärna velat haka på! Jag ska åka till götet imorgon.
Var ligger hökensås?? Hur långt?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |