cliftabiff
Edis M
Har du hjälmen kvar kan du väl åka med nån om du vill? Men ännu bättre, köp hoooojjjjjjjjj
ja hjälmen e kvar men tycker inte om när jag inte har kontroll
men det kommer troligtvis bli ett köp till nästa sommar
Har du hjälmen kvar kan du väl åka med nån om du vill? Men ännu bättre, köp hoooojjjjjjjjj
Köp idag, imorgon kan det vara för sent. Jorden ska ju gå under i årja hjälmen e kvar men tycker inte om när jag inte har kontroll
men det kommer troligtvis bli ett köp till nästa sommar
Hej på er!
Jag körde ner till gbg i lördags, underbart väder och härlig körning!
MEN, när jag körde hem igårkväll var det mindre härligt väder.. Regn hela vägen från gbg till jkpg.. Tänkte att detta var ok (min första tur i regn) eftersom mitt ställ ska vara vind/vatten tät. http://www.mc-boden.se/sortiment/jacka/skinnjackor/halvarssons-carat
Det är det INTE! Jag var som en dränkt katt efter 2 mil. Vad hade ni gjort? Pratat med ÅF? Kontakta Halvarsson?
Sen en sak till som jag tyvärr märkte.. Har något som ligger emot och skrapar.. Vet dock inte vad det är.. Men ser ut som bromsbeläggen ligger väldigt nära skivorna.. Måste kolla upp detta :/
YipYip, Tack ska du ha!
Iman, gött att du hittade in.. De bästa korvarna serverar väl du på Shell?
Kan tänka mig att du vill ha det både på jakt och hojen. Jag köpte ett grönt tvådelat i Ullared billigt.Köp riktiga regnkläder som får plats över. Fick låna försvarets av b.a.d.d. när vi var nere i gbg och jag var helt torr när jag kom hem trots regn hela vägen. Om någon vet var man kan få tag på det så hör av er!
Kan tänka mig att du vill ha det både på jakt och hojen. Jag köpte ett grönt tvådelat i Ullared billigt.
Till hojåkning kan ett odelat ställ vara vettigare tror jag, typ Biltemas för 399 kr
Jepp de är delar av Endurospåret i Norrahammar...
Hej på er!
Jag körde ner till gbg i lördags, underbart väder och härlig körning!
MEN, när jag körde hem igårkväll var det mindre härligt väder.. Regn hela vägen från gbg till jkpg.. Tänkte att detta var ok (min första tur i regn) eftersom mitt ställ ska vara vind/vatten tät. http://www.mc-boden.se/sortiment/jacka/skinnjackor/halvarssons-carat
Det är det INTE! Jag var som en dränkt katt efter 2 mil. Vad hade ni gjort? Pratat med ÅF? Kontakta Halvarsson?
Sen en sak till som jag tyvärr märkte.. Har något som ligger emot och skrapar.. Vet dock inte vad det är.. Men ser ut som bromsbeläggen ligger väldigt nära skivorna.. Måste kolla upp detta :/
YipYip, Tack ska du ha!
Iman, gött att du hittade in.. De bästa korvarna serverar väl du på Shell?
Köp riktiga regnkläder som får plats över. Fick låna försvarets av b.a.d.d. när vi var nere i gbg och jag var helt torr när jag kom hem trots regn hela vägen. Om någon vet var man kan få tag på det så hör av er!
Hörde jag korvrabatt på shell??
Det där me att dina kläder blir blöta, tror inte att dom förblir torra när dom utsätts för konstant väta i flera mil.
Jag är iaf grym på Fransk Hot Dog
Eheeem, du kan få rabatt på räksalladen
Kortege ikväll. Jag försöker parkera mellan hamnkanalen och grillen och kollar från rådhusparken om det inte regnar.
Ser dock ut att bli lite ostadigt väder idag
Vilken tid är kortegen??
Och får vem som helst vara med och köra i den? Kommer nog troligtvis inte medverka.. Men ändå kul att veta
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|