BTW: Är det nån som kan förbarma sig över en ensam själ (jag) på nyårsaftons natt? Jag slutar jobbet kl 23 och familjen är bortrest. Lite trist att sitta helt solo på tolvslaget
Var på Ullared idag och som vanligt förjävla surt, MEN när vi skulle åka därifrån så smög ja in på NetonNet och köpte Gopro HD HERO 2 Motorsport Edition...
Pris?? Min har ju pajat och jag saknar den enormt....köpte Gopro HD HERO 2 Motorsport Edition Nu ska ja bara fatta lite hur man får igång det. ...
Pris?? Min har ju pajat och jag saknar den enormt.
Jag startade en tråd med tipsen du behöver för att komma igång. HÄR är den om du inte redan hittat den
Någon som har nåt tips om ett simpelt redigerings program? Inget avencerat då ja är värdelös på sånt...
Har du inte missat "x2" på första posten... (med stunt/motard inspirerandet)
Till vanliga GoPro HD'n så körde jag uteslutande 16 GB-kort då de ändå räcker längre än vad batteriet gör (ca 2 h) och är mer prisvärda än vad 32 GB är. Viktigt med Class 4 eller snabbare kort.Den kostade 3489 Köpte ett 16 gb minneskort också(dom hade inget större). Har precis kommit in efter ja åkte lite fiddy och bil och testat kameran lite. Dock är de ju mörkt ute och har inte så höga förväntningar av det Kommer prov film snart
Edit: Någon som har nåt tips om ett simpelt redigerings program? Inget avencerat då ja är värdelös på sånt ;D
Faan. Nu har snön kommit så nu kan den ju försvinna igen. Vill åka lite hojj i helgen och filma
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|