Nu nöjer jag mig med portandet. Nästa vecka ska det 'porras istället
Aha går de snabbare när man köpt skiten? Ja väntar fortfarande på min 1,30 minuters feta film
...upp till pappa för att byta bromsbeläggen bak på crossen
Varför tyckte du att kvallen var dålig? Blir väl inte så mycket bättre än så när det är uppladdat till internet samt framförallt i mörker. Jag tyckte att det såg helt ok ut. Vilken upplösning körde du?Inte så bra kvalle dock. Och hoppas ni kollar för de tog fan 2,5h att ladda upp skiten
På min Hero1 står det en siffra i displayen, 3 tex, vilket innebär läge r3 som är 720p @ 60 fps och upplösningarna står i klartext på baksidan av kameran. Nu när jag slog på den för att kolla så funkade den!!! Den hittade minneskortet igen!! Tjohooo. Nån hustomte måste ha lagat den Provfoto från idagJämförde bara lite med andra filmer man sätt som är filmade med Gopro. Tycker de är mycket bättre bild då. Fast kanske beror på strålande sol? Hur kollar man vilket upplösning? De är filmat i 1080 iallafall?
Hur långt har din Gixxer gått Rav3n? Kanske räcker med en ny fjäder? En fjäder anpassad för ens vikt gör underverk och kostar runt en tusing.
Har du mätt hänget på din? Spänt förspänningen? Hjälper lite grann för oss som inte väger som en flugviktsjapan
Jag behöver ett nytt hus till GoPro:n dock
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |