Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Verkar som du fick dig ett riktigt äventyr där K-man, nice att du kommit så långt med det nu, ser bra ut och får man hoppas på att de ger de du är ute efter... :tummenupp
Alltid uppskattat med bilder med på sakerna...

Lutar ju åt is snart med om kylan bara kunde lägga sig över småland... :D

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Har 25mb bredband iallafall. Vart ute i skogen idag igen å kört fast dock letat efter våran hund som försvann igår. Så blev inget lekande där inte. Hade visserligen vart nice att filma när ja åkte ut med vild stängslet jämte e4an. Studsade till och körde i vänstra sidan av styret i en telefon stolpe och fick ett kast rätt in i vildstängslet. Rätt ner i marken med styret rätt i bröstet och hojjen hängandes med hjulen i staketet. Du nu sitter man här på g ner till Skåne med en j*vla bröstsmärta.

Kör försiktigt när du är ute ensam. Det är inte trevligt att bli liggande ensam där ingen vet att man är. Jag har inte testat och tänker inte göra det heller :)

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Oh snap, detta klipp gav ju mer "Fuel to the Fire" för att skaffa en Motard till våren...
Ge mig den han har i klippet så är de klart... (får väl ge mig på CRF moddning på den man har...)

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Oh snap, detta klipp gav ju mer "Fuel to the Fire" för att skaffa en Motard till våren...

Skönt klipp där! Ja hade jag bott i stan hade jag vart tvungen att skaffa mig en motard jag med, men man måste ju ha nått man kan ta sig en bit på med :)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Kör försiktigt när du är ute ensam. Det är inte trevligt att bli liggande ensam där ingen vet att man är. Jag har inte testat och tänker inte göra det heller :)

Gäller även när man steker på gatan, ta inet för givet att folk stannar när man klotar (om det ens åker någon förbi.)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Kan nån förklara för mig hur de gjort panoreringen där kameran roterade runt hans huvud samtidigt som han körde?

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Fransmän är fan inte kloka i huvet. Undrar vad företagen fick för att dom skulle få komma in och lägga lite gummi på golvet :p

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Fordon som åker bredvid med stativ? Enda jag kan komma på.

Jag gillar fransmän, dem har klass..

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Då var lokalen fixa till den 16/12, då är de bara att styra upp vilka som kommer och samla underhållningen samt drickat och maten...

Kör ut Pizza är väl de förslaget som kommit upp som de smidigaste, finns inte nått bra sätt att köra med projektor där inne om man inte skulle hänga upp ett lakan eller liknande så i annat fall får de bli platt TV:n istället. Finns både frys och kyl i lokalen så man kan hålla drickat kallt. Tyvärr ingen vettig täckning på Wireless där borta...

-------------------------
SH-konferans/Fest

Rav3n
Zuperbulle
K-man
Goffe
Black Francis
Goffen ?
Fagher ?

-------------------------

Måste tyvärr meddela att jag inte kommer att delta i detta event :(

Min kära mor har fått för sig att just denna dag passar henne för att fira hennes 60års dag!...

Surt att missa detta..

/Danne

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag slutar jobbet kl 15. Tänkte inte åka hem efter det. Bolaget kanske men inte hem :D

Jag tar med en USB-pinne med hojfilmer. Har vi nån mediaspelare? PS3 brukar funka bra

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Tja har inte PS3, så du får ta med de i så fall antar de är enklaste att köra via... sparar ner lite med på en pinne eller kort.. :D Är väl en sväng förbi bolaget med... slutar väl runt 15.00 med eller strax efter...

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jag slutar 15.30 kommer väl något efter 16.15 skulle jag gissa om det är så tidigt? Annars passar 17-18

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet