Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
IMG_0784.jpg

Banan är öppen mellan 13-16 idag. Kortet är taget igår så är nog inte lika mycket snö idag då det smält en hel del under natten

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Blev 1 1/2 uppe i skogarna runt Hka Berget och ut mot Hakarp... gick bra mestadels men ibland var de halt eftersom backen är rätt frusen och sen snö på de.. :D Skönt att komma ut och köra i vilket fall som... :tummenupp

Nu blir de att slänga sig i duschen sen svida och och kika på grabben fotbolls match...

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Hahaha hittade ett bra klipp som har legat i skymundan länge... Men så bra... Bra träning om inte annat.. :p

:tummenupp :banana :yoparty

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Kan bara instämma med Goffe, ser riktigt nice ut K-man... Inte alls så man velat vara där ute istället... :D

Här är ett varv från Torsvik igår

De såg ju riktigt körbart ut där ute... Iofs så vad de hårt i backen antar jag ? märkte de igår när jag själv var ute på diverse åkrar.. Man hade gräs/lera under sulorna men de var bara en knapp cm ner sen var de hårdpackat slirvänligt underlag...

Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Hoj
Ktm Exc500
Aa de va hårt men riktigt gott. Inga jobbiga jävla spår man jämt fastnar i :tummenupp
Surt att min jobbvecka börjar ikväll så kan inte köra något förens nästa vecka :gnissla

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Har ett par Bar-raisers samt fäste som man anv när man går från 22,2 mm styre till fatbar eller liknande 28,6 mm dom höjer styret med 15 mm om någon är intresserad. Gav 230:- för dom kan släppa dom för halva, anv en gång...

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Någon som har en hjälm som dem vill bli av med? Enda kravet: köper den för en symbolisk summa. Ska användas i en mc film.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Frugan undrade om jag inte skulle anmäla mig frivilligt men så har jag en livförsäkring på 2mille som hon kan lösa ut ifall nått händer mig.... =(

Din fru verkar ha en skön inställning till livet, det gillar jag!

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Hur fin ska den vara? Kastade tyvärr min kraschade Shark RSI men jag har ju en klassisk Shoei Kocinski där inredningen torkat och fnasar sig. Hanna skulle inte ha nåt emot om det försvann ytterligare en hjälm från hyllan.

Nyfiken på vad du tänkt göra.... :) men jag förstår om du inte vill avslöja filmmanuset i ett öppet forum :tungan

john-kocinski-xr8-replica-helm-von-shoei-raritaet.jpg

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
när jag gick omkring inne i stan i helgen så slog det mej att det var torr asfalt och i princip inget grus alls. Man kanske skulle plocka ut hojen?

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag körde till Rosenlundsbadet på Gixxer 750 den mitt i vintern för några år sen. Samma förhållanden, snö, sol, torrt och hela 3' plus. Kunde inte hålla mig. Fick väldigt konstiga blickar när jag stegade in på badet i skinnställ :D

Missade min motorvägsavfart på väg hem och tvingades köra över Torsvik. Tunna racehandskar är INTE varma! :crash

Det är ju ganska mycket damm och gammalt salt på vägarna och det är väldigt dåligt väggrepp i dessa förhållanden, tom med Rennsportdäck. Vanligt gixxer-gaspådrag med hojen helt upprätt så spann det loss, så även om det GÅR att köra nu så har man nog inte så roligt på gathoj.

Köp cross! ;)

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Haha ja ibland måste man chocka folk lite.
Nä hojen får nog vila lite till.
Men det dröjer nog inte länge innan man kan ta några små turer och njuta iaf :)

Har ju inte lika tung gashand som dej heller ;)

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Haha ja ibland måste man chocka folk lite.
Nä hojen får nog vila lite till.
Men det dröjer nog inte länge innan man kan ta några små turer och njuta iaf :)

Har ju inte lika tung gashand som dej heller ;)

Det är fan inte normalt att tänka på att ta ut hojen nu. Ok att man vill mm, men inte mer.

Hur filmar man i mörker bäst alt hur filmar man i dagsljus och får det att se ut som natt?

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Någon som vill sponsra med ett par fräscha inlines stl 44? Lämnar ingen garanti på att du får tillbaks dem hela. Enda kravet: bra lager och hjul.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping