Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Har ett par sådan här i strlk 44-44,5, har legat i garderoben och samlat damm ett par år nu, kan donera dom... Inget som behövs retuneras...

De är sk. Steet inlines med platta däck istället för dom vanliga smala rundade... Men de kanske inte spelar nån roll ? Hjulen är inte mycket anv. och lager bra.

IMG_0300.jpg

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Äh nu är de bara tjinkig... :7peta

K-man:

Här är svaret på hur de där helikopter Go-Pro grejen ser ut om man vill få lite snygga "around" shoots på sig när man brummar... :D Så nu är frågan bara när du bygger en ?!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Här är svaret på hur de där helikopter Go-Pro grejen ser ut om man vill få lite snygga "around" shoots på sig när man brummar... :D Så nu är frågan bara när du bygger en ?!
JAG??? Du har väl också beställt GoPro och ska väl också ha nåt att pilla med :tummenupp

Någon som vill sponsra med ett par fräscha inlines stl 44? Lämnar ingen garanti på att du får tillbaks dem hela. Enda kravet: bra lager och hjul.
:skrattaåt :yoparty :tummenupp:tummenupp

Det ser inte ut att bli mer isåkning i år :( Hade gärna drift-tränat lite på den billiga hojen....

Bifogat

• plusgrader.JPG
    plusgrader.JPG
    130.2 KB · Visningar: 30

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Tja får väl ge mig på de när dom väl ha landat, ser u ut att bli efter lön vilket fall som.. :D :tummenupp

Nä nån Isåka mer denna säsong får man nog se sig om efter, bra ja la slantarna på GoPro istället... :D

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Är det bara jag eller? Jag är iaf inte jätteimponerad av 'snurrapåhjälmenvinkeln'. Jag tror mer på alla andra klipp och åkande som leverar! Hoppas alla andra ställer på detta, har sjukt bra och sjuka idéer för hur coolaste mc filmen ska bli till!

Do as I say
Do as I do
:yoparty

/mr rocknrolla

(Rav3n: jag kollar gärna på bladen! Är inte ute efter streetmodelllen eg, men går det att byta ut hjul/skena så visst! :tummenupp )

Last edited:

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Filma i mörker gör du nog bäst med en 'riktig' videokamera. Ju större lins desto bättre - släpper in mer ljus. Teamy har en jäkligt fin sån. Liten och smidig men ändå full-HD.

Jag har också blivit sugen på en Nikon D3100 systemkamera med teleobjektiv för snyggare stillbilder att blanda in i videoklippen. Att rippa ur filmen blir ju inte alls samma kvalle. Den kameran kan också filma i HD! Hade varit riktigt najs att kunna göra det med ett riktigt 300mm teleobjektiv, men som vanligt.... dineros, dineros... Runt 6500 kr för kittet. Inte jättedyrt då det är en instegskamera men jag gillar att den kan filma i HD :)
Nikon_D3100_18-55VR-55-300VR-1.jpg

Så här blir det med D3100 på natten. Se till att kolla klippet i HD-läget
http://youtu.be/_mVdo1-NTJA

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Dessutom vet jag inte hur tillgången är på dessa, vet att jag var efter nyår på Media och kollade då hade dom ett kit kvar och hade fått besked från Nikon att dom inte visste när dom kunde börja leverera dessa igen. Därav har dom gått upp i pris igen.. men dom kanske finns att få tag nånstans på nätet eller så har tillgången blivit större igen ?!

Men ja suktat på en sån med ett tag... Längre än på GoPro:n :D

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Dags för oljebyte? Jag säljer OKQ8 Racing-olja 10W-50 för 75 kr litern! Kom över med en tom dunk bara! :tummenupp Obs! Jag tjänar inget på detta. Jag betalar samma pris för oljan själv.

Castrol GPS som många kör på kostar ofta runt 125 kr/l i butik.

okq_6146-1.jpg

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Dags för oljebyte? Jag säljer OKQ8 Racing-olja 10W-50 för 75 kr litern! Kom över med en tom dunk bara! :tummenupp Obs! Jag tjänar inget på detta. Jag betalar samma pris för oljan själv.

Castrol GPS som många kör på kostar ofta runt 125 kr/l i butik.

okq_6146-1.jpg

blivit populärt att beställa stora tunnan med olja runt om har man märkt och med de priset så förstår ja... :tummenupp

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Bra olja :) Kör den i både Firebladen och YZ250Fen :)

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
byter du inte åt en när man kommer? :3freak
Kan jag väl i mån av tid men då kostar det ett flak bärs eller motsvarande också ;) annars står garage, verktyg och oljeuppsamlingstråget till ditt förfogande.

Tänk... med en stunt-bur på Firebladen hade garaget nu varit komplett.
Banhoj, motard, landsvägshoj, ismaskin och stunthoj :brynad

Bifogat

• PerfektaGaraget.jpg
    PerfektaGaraget.jpg
    186.9 KB · Visningar: 32

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Se där, en Blade har flyttat in i K-man's garage... Du har värsta service stationen over there... för antar de inte är nått du köpt.. :p

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja se den där k-man han bryr sig inte om vad han släpper in i garaget...... Och tony "kör" på den oljan i firebladen va väl ändå inte riktigt sant? När körde du firebladen senast? =) :smasha

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Ja se den där k-man han bryr sig inte om vad han släpper in i garaget...... Och tony "kör" på den oljan i firebladen va väl ändå inte riktigt sant? När körde du firebladen senast? =) :smasha
Nej verkligen inte, det står ju en Yamaha där i hörnet :skrattaåt Öppet mååål! Ka-pow!! Där satt den!!!
:rofl
;)

Se där, en Blade har flyttat in i K-man's garage... Du har värsta service stationen over there... för antar de inte är nått du köpt.. :p
Tjänster och gentjänster.... Det är Cliftabiff's hoj. Ska servas och få ett set nya Sportsmart :tummenupp

Last edited:

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Haha, jag har ju en hoj mer än Taus att åka på så jag "hinner" inte! :hihi Jag har ett öppet mål här, men jag väljer nog att låta bli :)

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Väldans vad jag lämnar mål öppna tydligen... Att yamahan va den enda rediga hojen i ditt garage va oxo ett öppet mål... :yoparty

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Ja för min del måste jag köpa en Suzuki också om jag skall hålla mig vän med TheKid och K-man..

Tegheim.. Ja filmen är privat.. stäng av den genast! :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping